Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика |
Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша белу тәсілдері Сабақтың мақсаты: екі таңбалы санға жазбаша бөлу алгорит-мін игеру, оны бекіту; есептеу қабілеті мен дағдыны жетілдіру; әртүрлі есептерді шешу қабілетін нығайту. Сабақтың барысы Тірек білімін, білік дагдыларын жетілдіру. 1. Үй тапсырмасын тексеру. «Білім сандықшасы» деп аталатын ойын (оқушылар сабаққа дейін өздерінің параққа жазылған сұрақтарын қорапқа салады, оларды шығарып, кезекпен оқиды. Қалғандары жауап береді). 2. Ауызша есеп «Үндемес» ойыны 800 + 600 - 1 200 • 8 - 900 + 6 • 10 - 60 (7 000) 66 : 22 • 15 - 8 • 5 + 15 • 7 - 20 : 2 (600) 640 : 8 + 5 + 2 : 3 • 10 + 6 + 4 : 2 • 3 (450) 3. Жалпылама жүмыс. • Тәуліктің бөлігі неше сағатқа тең? • 500 дм неше метрге тең? • Ғасырдың бөлігі өтті. Бұл неше жылға тең? • Сағаттың бөлігі неше сағатқа тең? • Жүзімнің бөлігі қанттан түраы. 90 кг жүзімде қанша қант бар? • Адамдар төуліктің 3/1 бөлігін үйқымен өткізеді. Адам қанша сағат үйықтайды? 4. Дәптермен жұмыс 1-тапсырма Бөлінгіш 4205 8102 7203 24050 63008 Бөлгіш 20 90 8 80 10 Бөліндінің мәні Көп таңбалы санды бір таңбалы санға немесе дөңгелек санға қалдықпен бөлуді баған түрінде орындайды. Оқушылар мысалдарын бағанға жазып, оларды шешеді. Оқушыларға қалдықтың бөлгіштен кем болатынын ескертеміз. Жаңа материалмен танысу. - 9 9 2 6 2 6 2 1 6 - 3 7 2 3 7 2 0 - 7 6 7 1 8 8 9 7 1 2 8 6 2 - 5 5 1 5 3 4 - 1 7 8 1 7 8 0 Есептеу төсілін қарастырып (№2), бүл мысалдарды қалай шешу керектігін түсіндіру. - 3 2 5 6 5 3 2 5 5 0 Алғашқы бекіту. Дәптермен жұмыс 2 (а) – тапсырманы тақтада түсіндіру және дәптерде тексеру арқылы орындалады (1-ші және 3-баған). 294 : 98 = 3 558 : 18 = 31 345 : 69 = 5 667 : 29 = 23 276 : 46 = 6 16692: 52 = 321 Өткен материалмен жұмыс. №3 тапсырма ауызша орындалады. 1) 95 + 66 - жақындау жылдамдығы; 2) 95 - 66 - екінші пойыздың жылдамдығы біріншісінің жылдамдығынан қанша артық; 3) 66 • 6 - бірінші пойыз жүріп өткен қашықтық; 4) 95 • 6 - екінші пойыз жүріп өткен қашықтық; 5) (66 + 95) • 6 - қалалар арасындағы қашықтық. Бірінші бағандағы (№6) теңдеулерді шешпес бүрын балалар өрнектерді ықшамдайы (барлық амалдарды орындау қажет), содан соң жай теңдеудің түбірін табады. Ал екінші бағандағы теңдеулер күрделірек. Амалдардың белгісіз компонентін (белгісіз компоненті бар амал ең соңынан) анықтап, содан соң табу ережесін қолдануға болады. Басқаша пайымдауға да болады. Егер өрнектің оң жөне сол жақ бөлігінен бірдей санды азайтсақ (қоссақ), бірдей санға бөлсек (көбейтсек) теңдік тура болады. Теңдеулерді шешкен кезде осылай пайымдау керек. №8 есеп «мұны білу пайдалы» шартты белгісімен берілген. Ол 3 пен 9-ға бөлінгіштік белгілерімен таныстырады. Бүл материал бағдарламаға кірмейді, бірақ амалдарды барынша тиімді орындау және бағанмен бөлу барысында бөліндінің байқау цифрын таңдау үшін өте пайдалы. Өзіндік жұмыс. №5 тапсырма - мысалдар тізбегі. • Сабақты қорытындылау, бағалау • Үй тапсырмасы: №2 (2, 4-баған), №4 (есеп). Шығармашылық деңгейге арналған тапсырма: №5 тапсырмадағыдай мысалдар тізбегін қүрастыру. №7 (а). Алдымен шаршының ауданын тауып, оның қабыр-ғаларының үзындығын есептейді. Содан соң шеңбер сызады. Оны дәптердің төрт торкөзін пайдалана отырып теңдей төрт бөлікке бөлуге болады. Диаметрі ауданы 16 см2 болатын шаршыға тең шеңбер сыз. Шеңберді бірдей 4 бөлікке бөл. Олардың біреуін боя. №7 (ә) есепті шешудің бірнеше жолы бар. (Тіктөртбүрыштың ауданы 20 см2. Осы тіктөртбүрыш үшін қабырғаларының үзын-дығы 3 см болатын шаршы қиып алуға бола ма? Дәлелде.) Шешуі: 8тікт = 20см2-. Ендеше оның қабырғалары 10 және 2 см, 5 және 4 см, 1 және 20 см-ге тең болады. Шаршыны тіктөртбү-рыштың қабырғалары 5 және 4 см болған жағдайда ғана қиып ала аламыз. [/size] | |
Просмотров: 1554 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|