Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Қайталау: иррационал теңдеулер және теңсіздіктер.
Пән
Алгебра және анализ бастамалары
Сынып 11
Күні Барлығы:
Қатысқаны :
Тақырып Қайталау: иррационал теңдеулер және теңсіздіктер.
Мақсаты Иррационал теңдеулер және теңсіздіктер және олардың жүйелерін шешу әдістерін қайталау, есеп шығаруда қолдану дағдыларын дамыту, логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру.
Әдіс- тәсілдер Жеке, жұппен, топтық жұмыс, « Қалпына келтіру», «ЖИГСО», сұрақ-жауап, талдау, зерттеу, «Ыстық орындық».
Оқыту нәтижелері Зерттеушілік жұмыстар атқарады, шығармашылық іс әрекеті мен ізденпаздық дағдылары қалыптасады, жүйелі қорытынды жасай біледі.
Түйінді идея Теңдеу, теңдеудің түбірі, теңдеулер жүйесі, мәндес теңдеулер, п-шң дәрежелі түбір және оның қасиеттері,

Ресустар Интерактивті тақта , бағалау парағы, үлестірмелі тапсырмалар, флипчарт, маркер
Сілтеме Күнтізбелік жоспар, оқулық «Алгебра және анализ бастамалары» «Мектеп» 2012ж., И.П. Рустюмова,
С.Т. Рустюмова « Тренажер»
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 2мин Психологиялық треннинг: бір- біріне қараймыз, қолдарымызды жоғары көтеріп, алақандарымызды бір-біріне қаратып, жақсы тілектер айтамыз.
Топқа бөлу (4 түрлі кәмпиттер арқылы) Оқушылар бір-бірлеріне қарап:
« Қолымның жылуын саған беремін,
Жүрегімнің жылуын саған беремін,
Әлемдегі жақсылықты саған тілеймін.»
Оқушылар 4 топқа бөлініп отырады .
Қызығушылығын ояту.
4мин
7мин Үй жұмысын тексеру.

Ой қозғау.
«Қалпына келтіру»
І Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдістері √(f(x)) =√(g(x)) □(⇔┴ )
2.√(f(x))=а□(⇔┴ )
3. √(f(x))=g(x) □(⇔┴ )
ІІ Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдістері 1.√(f(x))>√(g(x)) □(⇔┴ )
2. √(f(x))<√(g(x)) □(⇔┴ )
3.√(f(x))< g(x) □(⇔┴ )
ІІІ Иррационал теңдеуді шешіңдер √(x^2+3x-4)=√(2x+2)
ІV Иррационал теңсіздік жүйесін шешіңдер {█(√(x+1)≥1@x-2x^2>0)┤
Оқушылар үй жұмысы н орындау барысындашығара алмаған есептерді ортаға салып,шешімін табады.
Әрбір топтың оқушылары жеке, жұппен, топпен жұмыс жүргізді. Кестені толтырады

I {█(f(x)=g(x)@f(x)≥0)┤ ; 2. {█(f(x)=a^2@a≥0)┤3.{█(f(x)=g^2 (x)@g(x)≥0)┤

1. {█(f(x)=g(x)@g(x)≥0)┤2. {█(f(x)≥0@g(x)>0)┤3.{█({█(g(x)<0@f(x)≥0)┤@{█(g(x)≥0@f(x)>g^2 (x))┤ )┤

III Жауабы: 2

IV (0;1/2)

Спикерлер қорғады.
Топ басшысы бағалайды.
Мағынаны ажырату.
20 мин

ЖИГСО әдісі бойынша берілген теңдеуді шешіңдер.
√(2х-3)+√(4х+1)= 4

№1 - теңдеудің екі жақ бөлігінде дәрежеге шығару арқылы
№2 – мәндес түрлендіру арқылы

№3 - график арқылы
№4 – жаңа айнымалы енгізу арқылы
Келесі кестені толтырып, қорытынды жасайсыңдар
№ Тәсіл Жетістіктері Кемшіліктері


Оқушылар отырған топтарда 1-4 саналады.

№1 – 1 стол,№2 – 2 стол
№3 – 3 стол,№4 -4 стол келіп орналасты.
Әр нөмірдегілер өздеріне берілген есепті толық шығарды, кесте толтырды, қорытынды жасады, үйлеріне қайтты, басқаларына түсіндірді
Бір-біріне сұрақтар қоя отырып диалогтық қарым –қатынасқа түседі.

Топ басшысы бағалайды.
Ой толғаныс

5 мин «Ыстық орындық» әдісі бойынша 1-2 оқушы келіп ыстық орындыққа келіп, зерттеу нәтижесін шығарады, оған сұрақтар қойылады Қорытынды:
1.Теңдеуі екі жағына бірдей дәрежеге шығару арқылы теңдеуді шешуде көп жазуды қажет етеді, соның арқасында барлығы түсінікті,бірақ тексеруге көп уақыт жұмсалады.Қарапайым теңдеулерге қолдану тиімді.
2.Мәндес түрлендіру арқылы теңдеуді шығару жазуы ұзақ болса да, тексеру қажет емес.
3.График тәсілімен шығару барысында кейбір жағдайларда жауабы жуық мәнінде табылады.
4.Теңдеуді ж.а.е. арқылы шығару әдісі ыңғайлы болады, егер дәреже көрсеткіштері әртүрлі немесе түбір астындағы, түбір сыртындағы көпмүшелер бірдей немесе түбір астындағы өрнектер өзара кері болған жағдайда.
Сонымен, кез келген иррационал теңдеуді шешу үшін тиімді тәсілді қолдана білу керек.
Шапалақ арқылы бағалауы.
Үйге тапсырма 2мин Тест тапсырмалары Оқушылар үй тапсырмасын жазады.
Бағалау 2 мин Формативтік бағалау , бағалау критерийлері сабақ басында таратылады ,мұғалім жиынтық баға қояды.
Топ басшылары бағалайды , оқушылар «блоб» ағашы арқылы бағалауы , бағалау парағын өткізеді.
Рефлексия 3 мин 1.Мен бүгін сабақта нені білдім және үйрендім?
2.Нені түсіну маған қиын болды?
3.Мен сұрағым? Рефлексия жасайды.
Категория: Математика | Добавил: Мака (2015-05-16) E
Просмотров: 602 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 5:36 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru