Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Математика

Мәтінді есептер
«Аманкельды орта мектебі»КММ
Кусаинова Ғалия Жунусовна
математика пәні мұғалімі

Тақырыбы:• Мәтінді есептер
Мақсат:
Қолданым әрекеті: • Қозғалысқа, жұмысқа және т.б түрде берілген есептерді шығарады.
Шығармашылық әрекет:• Есеп мазмұнына байланысты түсіндіру схемасы құрылып ондағы белгісіз шама әріппен белгіленіп, жазбаша айқындалады. Осыған сәйкес теңдеу құрылып шешімін табады.
Тақырып жоспары:
1. Тақырып мазмұнына бөліп алған денгейлік тапсырмаларды орындау
2. Аталмыш мазмұн бойынша топтық жұмыс
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
1. 1) (81 – 39) : 13; 2) 7 ∙ (11 + 9) өрнегі арқылы шығарылатын есепке шарт жазыңдар.
2. CD кесіндісі M нүктесі арқылы екі бөлікке бөлінген. Бірінші бөліктің ұзындығы екіншісінің ұзындығынан 5 см артық. Егер CD кесіндісінің ұзындығы 19 см болса, онда оның бөліктерінің ұзындықтары қандай?
3. Бір күнде 1660 кг картоп жиналды. Түске дейін түстен кейінге қарағанда 4 есе кем картоп жиналды.Түстен кейін қанша картоп жиналды?
ІІ деңгей тапсырмалары
1. 68 беттен тұратын кітапта әңгіме мен повесть басылған. Повесть әңгімеге қарағанда 3 есе артық бетті алады? Қанша бетке әңгіме, қанша бетке повесть жазылған?
Шешуі: Әңгіме – х бет,
Повесть – 3х, 3х + х = 68, 4х = 68, х =17. Жауабы: әңгіме 17 бетке, повесть 51 бетке.
2. Тігін шеберханасында 90 м-ден 13 бөлік және 80 м-ден 11 бөлік материал бар. 1440 м материал қолданылғаннан кейін қанша метр материал қалды?
Шешуі: 90 · 13 + 80 · 11 – 1440 = 1170 + 880 – 1440 = 2050 – 1440 = 610
Жауабы: 610 м қалды.
3. Екі жәшікте тең мөлшерлі алма бар еді. Бір жәшіктен 150 кг, екінші жәшіктен 194 кг алма сатқаннан кейін І жәшікте ІІ жәшіктегіден 3 есе артық алма қалған болса алғашында жәшіктердің әр қайсысында қанша алма болған?
Жауабы: Әр қайсысында 216 кг
ІІІ деңгей тапсырмалары
1. Аулада тауықтар мен қозылар жайылып жүр. Қозылар тауықтардан 3 есе кем. Тауықтар мен қозылардың аяқтарының саны 40. Аулада неше қозы, неше тауық жайылып жүр?
Шешуі: тауықтар – 3х, қозылар – х,
4х + 6х = 40, х = 4
Жауабы: қозы 4, тауықтар 12.
2. Поезд 12 сағатта 840 км жол жүруге тиіс. Бірақ ол жолдың дәл ортасында 1 сағат тоқтауға тура келді. Ол баратын жеріне дәл уақытында жету үшін ары қарай қандай жылдамдықпен жүруі керек Шешуі: 840 км : 12 сағ = 70 км/сағ, дәл ортасы 420 км 70 км/сағ- пен жүрді.
Ал 420 км : 5 = 84 км /сағ Жауабы: 84 км /сағ

Топтық жұмыс.
Оқушылар үш топқа бөлініп төмендегі есепті шығарады.
Әр бір оқушы мәселе есептерді шығаруда үшін жүйелі ойлануды қажет ететіндігі туралы ой қорытады.
1. Ағыс жылдамдығы 25 м/мин өзенде Марат ағысқа қарсы жүзіп бара жатыр. Кенеттен оның қалпағы суға түсіп кетті. Мараттың тынық судағы жүзу жылдамдығы 60 м/мин. Мараттың суда қалқып келе жатқан қалпағы 4 минутта одан қандай қашықтықта болады?
Шешуі: VM = 60 м/мин,
VА.Ж = 25 м/мин,
t = 4 мин.
S = (60 – 25) · 4 + 25 · 4 = 140 +100 = 240 м Жауабы:240 м
2. Аялдамада тұрған жеңіл машиналар мен мотоциклдердің саны 45, доңғалақтарының саны 115 еді. Мотоциклдің жетеуі 3 доңғалақты, қалғандары 2 доңғалақты болса, аялдамада неше машина, неше мотоцикл болған?
Шешуі: машина – х,
мотоцикл 38 – х,
7 · 3 + 4х + 2( 38 – х) = 115,
21 + 4х + 76 – 2х = 115, 2х = 18, х = 9 Жауабы: 9 машина, 36 мотоцикл
Үй тапсырмасы:
1) Өрнегін жазыңдар.
1 қасықтың бағасы а тг, ал 1 шанышқының бағасы b тг. 12қасық пен 12 шанышқының бағасы неше теңге?
2) Қазір әкем 62, мен 38 жастамын. Неше жылдың алдында, неше жасымда мен әкемнен 4 есе кіші болдым?
3) Бір таңбалы санның артына 4 цифрын жалғап жазғанда алғашқы саннан 12 есе үлкен сан шықты. Осы санды тап.

Қорытынды:_______________________

Тексерілді: _______________________
Категория: Математика | Добавил: гульнараж (2016-04-17)
Просмотров: 426 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-01-24, 6:07 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1493]
Школьный психолог [505]
История [717]
Опыт [481]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [224]
Мастер-класс [213]
Семья и школа [177]
Компьютер-бум [250]
Английский язык [788]
Великие открытия [19]
Университет здоровья [128]
Математика [1163]
Химия [381]
Классному руководителю [641]
Биология [583]
Думаем, размышляем, спорим [93]
Казахский язык и литература [1782]
Краеведение [93]
Начальная школа [3952]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [361]
Сельская школа [71]
Профильное обучение [69]
Демократизация и школа [24]
Физика [296]
Экология [182]
Дошколенок [1524]
Особые дети [275]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [625]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [449]
Мой Казахстан [229]
Школьный театр [67]
Внеклассные мероприятия [1171]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [74]
ИЗО и черчение [217]
Физическая культура [526]
Немецкий язык [52]
Технология [286]
Самопознание [390]
Профессиональное образование [105]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [20]
Педагогические программы [5]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru