Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Химия

"Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары"
Тақырыбы : Бейорганикалық қосылыстар кластары бойынша қайталау.
Мақсаты: Бейорганикалық қосылыстар туралы білімді пысықтау, бір- бірімен генетикалық байланысын көрсететін реакция теңдеулерін жаза білу, формулаларды ажыратып,
заттарды атай білу, тарау бойынша білімдерін бекіту.
жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, ой-өрісін дамыту.
Сабақтың типі: Қайталау.
Сабақтың түрі: саяхат.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, карточка, слайд.
Сабақтың барысы: Мұғалім оқушыларға бүгінгі сабақта бейор-
ганикалық кластар туралы білімді тиянақтау үшін еліміздегі
үлкен төрт елге саяхат жасаймыз. ОКСИД, НЕГІЗ,ТҰЗ, ҚЫШҚЫЛ.
Саяхатқа кемемен шығамыз. Мен капитан,штурман, оқушылар —
матростар.Кеменің аты “Генетикалық”
Кеме саяхатқа дайын.Кеме бірінші елге бағыт алды. Кеме жүзе берсін.
Біз сіздермен дайындық жаттығуын жасайық.
Берілген заттарды кластарға жіктеп,аттарын атаңдар.
— СаО, Р2О5, Fе2О3, СО2, НСl, NаОН, КОН, Н3РО4, НNО3, Н2СО3,
Са(ОН)2, Ва(ОН)2, Сu(ОН)2, Fе(ОН)3, NаNO3, СuSО4, ZnСl2, СаS.
ОКСИД. Кеме қызықты ОКСИД елінің жағалауына келді.
Бұл елдің географиялық орналасуы ыңғайлы.Екі мұхитқа
шығады.Батысында Үнді мұхитымен,шығыста Атлант
мұхитымен шектеседі. Сондықтан сауда байланысы
ауқымды.Бұл елде кімдер тұрады?
Сұрақ. А)Оксид дегеніміз не?
Ел үш аймаққа бөлінген.Солтүстігі Қышқылдық, оңтүстігі
негіздік,батысы Екідайлы.
ә).Неліктен ел үш аймаққа бөлінген?
Ойын. “ Оксидтерді жинап ал “
Na2O, AI2O3,BaO, AI(OH)3, CaCI 2,MgO, H2SO4 ZnO, BeO,
H2S, CrSO4, SO2, PbO, Fe(OH)2, NO2,
Елдің сауда байланысы ауқымды дегенбіз.Көрейік кімдермен
сауда байланысына түседі.
Мен химиялық қасиеті туралы айтамын. Өздірің реакция
теңдеуін жазып аяқтаңдар.
СuО + Н2SО4 ® СuSО4 + Н2О
Li2О + Н2О ® 2LiOН
СО2 + Са(ОН)2 ® СаСО3¯+ Н2О
Р2О5 + Н2О ® 2Н3РО4
СаО + СО2 ® СаСО3
СаСО3 + SiО2 ® CаSiOз + СО2¬
AI2O3+ 6HCI® 2 AICI3 +3 H2O
AI2 O3+6 NaOH ® 2 Na3AIO3 +3 H2O.
НЕГІЗДЕР АРАЛЫ.Бұл әлемдегі табиғаты ғажайып,қызықты
ел.Бұл жерге демалуға жаңа қазақтар келеді.
Ерекше сұлу табиғат,өзен,көлдер,жылы ауа райы,
демалуға жағдай жасалған.
Сұрақ.Мына схеманы дұрыс толтыру арқылы негіздерді
жіктелуін сипаттаңдар.
Бұл елдің көрші қышқыл елімен жақсы бейтарап қарым-қатынаста.
Оқушылар сіздерге сұрақ. Қандай реакция туралыайтып тұрмыз бейтарап қарым –қатынас туралы айтқанда?
Оқушы. Бейтараптану реакциясы .
Бейтараптану реакциясы дегеніміз не?
Берілгендердің қайсысы бейтараптану реакциясына жатады.
К2 СО 3 + Н 2 SО4 à
Н3РО 4 + КОН à
Аl 2О 3 + НСl à
Fе(ОН) 3 + НNО 3 à
CuCI2 + NaOH à
NaCI + AgNO3 à
1.тапсырма.Жолды қышқыл қалдығынан тазала.
Нитрат, сульфат, фосфат,карбонат,хлорид,нитрид, сульфид, сульфит,силикат.
SO3, S, NO3,PO4,CO2,SiO3,CI,SO2,NO2.
2.тапсырма.”Үшінші артық”ойыны
1 SO3 K2O Mg(NO3)2
2 H3PO4 Zn3 (PO4)2 H2 SiO3
3 FeCI3 K2SO4 HF
4 Ag2O AI(OH)3 Ba(OH)2
5 Ag2CO3 H2S HNO3
Артық затты сызып, атын ата.
3.тапсырма.7,3г тұз қышқылымен кальций оксидінің қанша молі
реакцияға түседі және қанша масса тұз түзіледі?
Берілгені: Шешуі:
m(НСI) = 7,3 гр.
m(тұз) — ?
n(СаО) — ?
СаО + 2НСI à СаСI 2 + Н 2О
M(HCl) = 36,5 (г/моль)
n (CaO) = 0,5 n (HCl) = 0,1 моль
n (CaCl2) = 0,5 n (HCl) = 0,1 моль
m = n M
M (CaCl2) = 111 г/моль
m (CaCl2) = 0,1 ∙ 111 = 11,1 г.
Жауабы: n (CaO) = 0,1 моль, m (CaCl2) = 11,1 г.
4.тапсырма. қышқылдар мұздығы ерігенше өтіп үлгеріңдер.
СО2, Са(NO3)2, НСI, СаО, Nа2 SО 4, Н 2СО3, Н 2S О4,
P2О5, К 3РО4, НNO 3, ZnСI2, Nа2О, Fе(ОН)3, Н3РО4.
Кеме келгенше музыкалық үзіліс.
Кеме соңғы ТҰЗДАР еліне жақындады.Бұл ел өте тегіс.Бір шетінен екінші шетіне жету үшін химиялық формуладан көпір тұрғызу керек.
Ме à МеО à Ме(ОН)2
Ме RO3
R à R О2 à Н 2 R O 3
2Ва + О2 à 2ВаО
ВаО + Н 2О à Ва(ОН) 2
С + О2 à СО2
СО2 + Н 2О à Н 2СО3
Ва(ОН)2 + Н 2СО3 à ВаСО3 + 2Н 2О
Төменде келтірілген формулалардан ата-тегін көрсететін туыстық
(генетикалық) қатар құрыңдар.
K, H2SO4 ,K2O, S, MgO, SO3, Mg, C, H2CO3, KOH, K2CO3,K2SO4.
Сабақты қортындылау.оқушыларды бағалау.
Үйге: Бақылау жұмысына дайындық.
Категория: Химия | Добавил: shopik_10 (2015-06-09) | Автор: Шолпан E
Просмотров: 306 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 5:20 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru