Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

билетке қосымшаке қосымша
№1 билетке қосымшаке қосымша
Комплементарлық принцип бойынша ДНҚ молекуласының синтезін шығар:
Т – А – Ц – Г – А – Т – Г – Ц – Т – А – Г – Т - Ц – Г – А – Ц – А.

_______________________________________________________________________________________

№2 билетке қосымшаке қосымша
Берілген фазаларға сәйкес үрдісті тап
А) Анафаза В) Интерфаза С) Метафаза Д) Телофаза Е) Профаза
1. Хроматидтердің басқа-басқа полюстерге таралуы
2. Шүйке экваторындағы центромера
3. Еншілес жасушалар денелерінің қалыптасу үрдісінің аяқталуы
4. Ядрошық пен ядро қабықшасы бұзыла бастаған кезеңі
5. Жаңа туған жасушаның өсу және бқлінуге даярлану кезеңі

_______________________________________________________________________________________

№3 билетке қосымша
Беріліген тұжырымдардың қайсысы дұрыс:
1. Жасуша бөлінуінің бір жолы, демеушілік көмек береді.
2. Бір аналық жасушадан хромосомалық жиынтығы 2 есеге кеміген 4 еншілес жасуша тотығуының жасушаның бөлінудегі жолы.
3. Бір аналық жасушадан хромосомалық жиынтығы өзгермей 2 есеге кеміген 4 еншілес жасуша түзілгендігі жасушаның бөліну жолы.
4. Бір аналық жасушадан 2 еншілес жасуша түзіліп, ондағы хромосомалар жиыны өзгеріп, жасушаның бөліну жолы.
5. Бір аналық жасушадан 2 еншілес жасуша түзіліп, ондағы хромосомалар жиыны өзгермей, жасушалардың бөліну жолы.

_______________________________________________________________________________________

№4 билетке қосымша
Сөйлемдерді аяқтаңдар:
1. Генетика негізін салушы........................
2. Әр түрлі аллель алған зигота.............................
3. АА әріпімен белгіленген зигота генотипі.......................
4. Тек қана гомозиготалық күйден фенотипті пайда болатын аллель ...........................
5. Қандай болса да белгілер бойынша айырмашылықтар бар ағзалар ......................деп аталады

_______________________________________________________________________________________

№5 билетке қосымша
1-мейоз профазасының саты тармақтарының сипаттамасын жазыңыз.
1. Лептотена - ..............................................................................................................................
2. Зиготена - .................................................................................................................................
3. Пахитена - .................................................................................................................................
4. Диплотена - ...............................................................................................................................
5. Диакинез - .................................................................................................................................

_______________________________________________________________________________________

№6 билетке қосымша
Моногибридті будандастыру бойынша есеп
Адамда солақайлылық басылыңқы белгі, оң қолды жақсы меңгеру басымдық. Оңақай гомозиготалы әйел мен солақай еркектің ұрпағы қандай болады? Барлық генотиптері мен фенотиптерін сипаттаңыз.

_______________________________________________________________________________________

№7 билетке қосымша
Қарареңді тауықта -А, қоңыр – а; айдарлы – В, айдарсыз – в. Қоңыр айдарлы қораз қара айдарсыз тауықпен будандастырылды, Ғ1 қара айдарлы балапан 50 %, қоңыр айдарлы балапан 50% болды. Олардың ата-енелерінің генотиптері қандай?

_______________________________________________________________________________________

№8 билетке қосымша
Моногибридті будандастыру бойынша есеп
Әкесінің шашы – бұйра, шешесінің шашы – тік шаш. Отбасында тік шашты ұл және бұра шашты қыз, екі бала бар. Тік шаштың басылыңқы екені белгілі. Егер олардың қалауларында генотиптері ата-енелерінікіндей болып шықса, ұлда және қызда қандай ұрпақ болады? Барлық генотиптерін сипаттап жазу керек.

_______________________________________________________________________________________

№9 билетке қосымша
Бүлдірген іріктемелерін будандастырғанда олардың біреуі қызыл жидекті және мұртты, екіншісі ақ жидекті мұртсыз болды. Қызыл жидекті және мұртты Ғ1 алынды. Олардың барлық генотиптері қандай, белгілері қалай тұқымқуалайды? Қызыл жидекті мұртсыз іріктемелер шығаруға бола ма?

_______________________________________________________________________________________

№10 билетке қосымша
Комплементарлық принцип бойынша РНҚ молекуласының синтезін шығар:
У – А – Ц – Г – А – У – Г – Ц – У – А – Г – У - Ц – Г – А – Ц – А.

_______________________________________________________________________________________

№11 билетке қосымша
Егер ДНҚ-ның құрамындағы А) А – 42%, Б) Т – 24%, С) Г – 12%, Д) Ц - 36%, Е) Ц – 8% болса, басқа нуклеотидтердің үлесін есептеңіз.

_______________________________________________________________________________________

№12 билетке қосымша
Жасушалық айналымдағы митоз фазалары мен интерфаза мерзімдерінің арақатынасын сипаттаңыз.
G1 - …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
S - ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
G2 - …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
M - ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
C - ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

№13 билетке қосымша
Отбасындағы анасы және екі ұлы дені сау, қойкөзді (басым ген), ікесі көкшіл көзді гемофилик. Бұл некелесуден қандай қыз күтуге болады?

_______________________________________________________________________________________

№14 билетке қосымша
Қолда бар кеппе жапырақтарын өлшеп, өсу ретімен олардың деректерін кестеге жазыңыз. Деректерді пайдалана отырып, графикке нүкте түрінде салыңыз. Графиктің неге тап осылай көрінуін айқындаңыз. Дарақтардың ең көп саны қай көрсеткішке ие болғанын анықтаңыз.

_______________________________________________________________________________________

№15 билетке қосымша
Дальтонизімі бар әйелдің әкесі дальтоник, сіңілісінің дені сау және ағасы дальтоник. Барлық қатысушылардың генотиптері қандай?
_______________________________________________________________________________________

№16 билетке қосымша
Мысық қара рең, басым жирен реңге қарағанда басылыңқы. Гендер Х хромосомаларда болады. Гетерозиготалы дарақтардың реңі тасбақа түсті: дарақтың үш түсі бар - қара, жирен және ақ. Қара аналық мысық пен жирен аталық мысықтан қандай ұрпақ болуы мүмкін?

_______________________________________________________________________________________

№17 билетке қосымша
Қолда бар кеппе жапырақтарын өлшеп, өсу ретімен олардың деректерін кестеге жазыңыз. Деректерді пайдалана отырып, графикке нүкте түрінде салыңыз. Графиктің неге тап осылай көрінуін айқындаңыз. Дарақтардың ең көп саны қай көрсеткішке ие болғанын анықтаңыз.

_______________________________________________________________________________________

№18 билетке қосымша
РНҚ-ның негізгі ерекшеліктерін атаңыз.

_______________________________________________________________________________________

№19 билетке қосымша
Бұйра жүнді екі қара теңізшошқа бар болғаны екі ұрпақ береді, оның біреуі бұйра ақ жүнді, екіншісі тегіс қара жүнді. Қай белгілер басым, барлық жануарлардың генотиптері қандай?

_______________________________________________________________________________________

№20 билетке қосымша
ДНҚ бірін-бірі толықтыру тізбегін салып шығыңыз
А) АТТГЦГГЦТ
Б) ТТГАЦГЦТА
С) ГЦАТГГЦАЦ

_______________________________________________________________________________________

№21 билетке қосымш
Шалғамда тамыржеміс домалақ, ұзын немесе сопақ болады. Өткізілген шағылысулар негізінде бұл белгілердің қалай тұқым қуалайтынына қорытынды жасаңдар.

_______________________________________________________________________________________

№22 билетке қосымша
Харди-Вайнберг заңының мәні неде?

_______________________________________________________________________________________

№23 билетке қосымша
Пирамида ережесі барлық экожүйелерге тән емес.
1 трофикалық деңгей
2 трофикалық деңгей
3 трофикалық деңгей
4 трофикалық деңгейлерін атаңыз.

_______________________________________________________________________________________

№24 билетке қосымша
Аллелді гендер, фенотип, доминантты, дигетерозигота, аутосома, гомогаметалық, генетикалық карта, айқасөрім, плейотропия.

_______________________________________________________________________________________

№25 билетке қосымша
Шыққан тегі белгісіз бұдырлы сары асбұршақ түйіртегі себілген. Осы дарақтың өздігінен тозаңдануынан қандай ұрпақтың шығуы мүмкін? Мүмкіншілігі бар нұсқалардың барлығын шамалаңыз және олардың генотиптерін табыңыз.
Категория: Биология | Добавил: Орынбеккызы (2015-02-21)
Просмотров: 359 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 11:35 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru