Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Генотиптік өзгергіштік
Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік
Мақсаты:Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.
Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың түрлерімен танысады.
Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың түрлерімен танысты, біледі.
2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.
3)Табиғаттағы маңызын білу.
Әдіс-тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау
Көрнекілік: стикер, карточкалар, бағалау парағы.
Жұмыс формалары: Жұппен, топпен, жеке
Сабақ барысы:
І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу
Барысындағы іс-әрекет Қолданылатын әдіс-тәсіл Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уақыты
Психологиялық ахуал «Мен кіммін?» ұйымдастырады Төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды. 2 мин
Топқа бөлу Әндер бойынша әндердің жалғасын тап Әннің жалғасын табып 3-топқа бөлінеді 3 мин
Білу (еске түсіру) «Қатені түзет» әдісі арқылы өткен тақырыбын еске түсіреді
СТО, ОүБ «Қатені түзет» " Қатені түзет» " әдісі арқылы оқушылар тест сұрақтарға жауап береді. 5мин
Тақырыпқа шығу АКТ, СТО Бағыт беру. оқулықтағы мәлімет бойынша тақырыпқа шығады 2 мин
Түсіну (Өз сөзін білдіру)
1 топ- Генотиптік өзгергіштік Мутациялық 2-топ- .Мутация себептері,Геномдық мутациялық 3-топ Анеуплодия, цитоплазмалық мутация

СТО,
диологтік оқыту, ОүБ формативті бағалау Тақырыпқа мақсат қояды, жұппен, топпен талқылайды 6 мин
Карусель әдісі Бір-бірін түсіндіру Бағыт беру, уәж беру, формативті бағалау «Карусель әдісі» бойынша2 шеңбер құрайды. Берілген уақыт ішінде бір-бірімен ақпарат алмасады. 10 мин
Сергіту сәті АКТ Сергіту сәтін жасайды
« Қызыл өрік » 2мин
Қортындылау «Микрофон » әдісі арқылы СТО,
Формативті бағалау Қолына микрофон алған оқушы қысқаша түрде өз ойын айтады, қорытынды жасайды. 10 мин
Рефлексия формативті бағалау «Екі жұлдыз бір тілек»
Арал таңдау 3 мин
Бағалау ОБ, ОүБ Суммативті бағалайды Бағалау парағы арқылы суммативті бағасы шығарылады 2мин
Категория: Биология | Добавил: Сауле1967 (2015-04-27)
Просмотров: 451 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-03-26, 8:29 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1511]
Школьный психолог [516]
История [731]
Опыт [495]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [228]
Мастер-класс [219]
Семья и школа [178]
Компьютер-бум [252]
Английский язык [803]
Великие открытия [20]
Университет здоровья [129]
Математика [1176]
Химия [385]
Классному руководителю [653]
Биология [590]
Думаем, размышляем, спорим [95]
Казахский язык и литература [1799]
Краеведение [93]
Начальная школа [3999]
Беседы у самовара [16]
Мировая художественная культура [39]
Новые технологии в обучении [367]
Сельская школа [73]
Профильное обучение [70]
Демократизация и школа [24]
Физика [302]
Экология [184]
Дошколенок [1566]
Особые дети [278]
Общество семи муз [57]
Школа и искусство
Уроки музыки [640]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [461]
Мой Казахстан [234]
Школьный театр [70]
Внеклассные мероприятия [1194]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [86]
ИЗО и черчение [218]
Физическая культура [534]
Немецкий язык [52]
Технология [292]
Самопознание [399]
Профессиональное образование [107]
Школьная библиотека [81]
Летний лагерь [15]
Дополнительное образование [32]
Педагогические программы [7]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru