Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Генотиптік өзгергіштік
Тақырыбы: Генеотиптік өзгергіштік
Мақсаты:Генотиптік өзгергіштік туралы білу. Олардың түрлерімен танысу.
Күтілетін нәтиже: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алады. Олардың түрлерімен танысады.
Табыс критерий: Генотиптік өзгергіштік туралы түсінік алды. Олардың түрлерімен танысты, біледі.
2) Жұппен, топпен үйренеді, тақырыпты өздігімен оқып үйренеді, ой жинақтауға үйренеді, бірін-бірі, өзін-өзі бағалауды үйренеді,ойлайды, шапшаңдық, тақырыпты қорытындылауға үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді, көшбасшылық қабілеттерін дамытады.
3)Табиғаттағы маңызын білу.
Әдіс-тәсілдер: СТО, диалогтік оқыту, ЖИГСО, бағалау
Көрнекілік: стикер, карточкалар, бағалау парағы.
Жұмыс формалары: Жұппен, топпен, жеке
Сабақ барысы:
І. Психологиялық ахуал ІІ. Топқа бөлу ІІІ. тақырыпқа шығу
Барысындағы іс-әрекет Қолданылатын әдіс-тәсіл Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Уақыты
Психологиялық ахуал «Мен кіммін?» ұйымдастырады Төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды. 2 мин
Топқа бөлу Әндер бойынша әндердің жалғасын тап Әннің жалғасын табып 3-топқа бөлінеді 3 мин
Білу (еске түсіру) «Қатені түзет» әдісі арқылы өткен тақырыбын еске түсіреді
СТО, ОүБ «Қатені түзет» " Қатені түзет» " әдісі арқылы оқушылар тест сұрақтарға жауап береді. 5мин
Тақырыпқа шығу АКТ, СТО Бағыт беру. оқулықтағы мәлімет бойынша тақырыпқа шығады 2 мин
Түсіну (Өз сөзін білдіру)
1 топ- Генотиптік өзгергіштік Мутациялық 2-топ- .Мутация себептері,Геномдық мутациялық 3-топ Анеуплодия, цитоплазмалық мутация

СТО,
диологтік оқыту, ОүБ формативті бағалау Тақырыпқа мақсат қояды, жұппен, топпен талқылайды 6 мин
Карусель әдісі Бір-бірін түсіндіру Бағыт беру, уәж беру, формативті бағалау «Карусель әдісі» бойынша2 шеңбер құрайды. Берілген уақыт ішінде бір-бірімен ақпарат алмасады. 10 мин
Сергіту сәті АКТ Сергіту сәтін жасайды
« Қызыл өрік » 2мин
Қортындылау «Микрофон » әдісі арқылы СТО,
Формативті бағалау Қолына микрофон алған оқушы қысқаша түрде өз ойын айтады, қорытынды жасайды. 10 мин
Рефлексия формативті бағалау «Екі жұлдыз бір тілек»
Арал таңдау 3 мин
Бағалау ОБ, ОүБ Суммативті бағалайды Бағалау парағы арқылы суммативті бағасы шығарылады 2мин
Категория: Биология | Добавил: Сауле1967 (2015-04-27)
Просмотров: 343 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 3:13 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru