Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Адамның тұқымқуалаушылығын зерттеу әдістерімен танысу
Алматы облысы,
Іле ауданы
Ы.Ноғайбаев атындағы
№18 орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі:
Тұрманова Роза Таубайқызы

Сабақтың мақсаты: Адамның тұқымқуалаушылығын зерттеу әдістерімен танысу.
Сабақтың міндеттері: Оқушыларды адам генетикасын зерттеу әдістерімен таныстыру. Оқу материалдарын мазмұнын меңгеру, ойлау қабілетін дамыта отырып, өз беттерімен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Топтық жұмыс барысында негізгі мазмұнды түсінуге үйренеді, оқушылардың жауапкершілігі артады.
Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтық жұмыс, СТО.
Негізгі ресурстар: Оқулық, АКТ, флитчарт, маркерлер, стикерлер.
Кезеңдері: Мұғалімнің іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу. Топқа бөлу. Мозаика құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
1 топ- генеалогиялық әдіс
2 топ- цитогенетикалық әдіс
3 топ- егіздік әдіс
4 топ - онтогенетикалық әдіс
5 топ – популяциялық әдіс
6 топ - биохимиялық әдіс
2.Қызығушылықты ояту: Оқушыларға адамның тұқымқуалаушылығы туралы бейнеролик көрсету. «ИНСЕРТ» кестесі.
3.Мағынаны тану: Мәтінді 6 топқа бөліп беру.
1 топ – адамда болатын түрлі белгілер мен қасиеттердің немесе аурулардың тұқымқуалауын оның шыққан тегіне қарай зерттеу.
2 топ – сау немесе ауру адамның кариотипіне цитогенетикалық талдау.
3 топ – бір жұмыртқалық және екі жұмыртқалық егіздер.
4 топ- адамның онтогенезі барысында тұқымқуалайтын өзгерістердің бар –жоғы.
5 топ- тұқымқуалайтын өзгерістердің адам популяциясына таралу жиілігі.
6 топ- адамда болатын түрлі тұқымқуалайтын өзгерістер, жасушадағы зат алмасудың бұзылуы.
«Кілтті сөздер» әдісі.
Топтарға тірек сөздер беріледі, топта әңгіме құрастыру, өз болжамы мен түпнұсқасын салыстыру, сәйкестік пен үйлесімділікті талдау.
Оқушының іс-әрекеті: Келмеген оқушылар туралы мәлімдеу. Оқушылар 6 топқа бөлінеді. Оқушылар бейнероликтен не көргенін айтып, ойларын ортаға салады. «ИНСЕРТ» кестесін толтырады. Берілген мәтінді оқып, материалды топта, жұпта, сыныпта талдайды. Оқушылар тірек сөздерден әңгіме құрастырады, өз болжамы мен түпнұсқасын салыстырады, талдайды. Венн диаграммасын толтырып оқиды.
Тақырыпты оқиды, эссе жазып келеді.
4.Сергіту сәті: «Уық, кереге, шаңырақ»
5.Ой толғау: Венн диаграммасын толтыру.
6.Үйге тапсырма: § 46 оқу.
Категория: Биология | Добавил: roza_turmanova (2015-09-05) | Автор: Тұрманова Роза Таубайқызы E
Просмотров: 332 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 0:46 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru