Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Керік 4 - сынып Сабақтың мақсаты : 1.Біліктілік: “Керік” тақырыбына байланысты жаңа сөздермен танысу. Олармен сөз тіркестерін, сөйлем құрап үйрену. 2.Дамытушылық: Өлең оқыту, ойын ойнау арқылы оқушылардың қисынды ойлау қабілетін арттыру. 3.Тәрбиелік: Туған өлке табиғатына, онда мекендейтін жануарларды қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдістері: сұрақ – жауап, компьютермен жұмыс, диалог, ой қозғау, әңгімелеу. Сабақтың көрнекіліктері: Жануардың суреті, компьютерлік құрал, музыка, оқулық. Пәнаралық байланыс: дүниетану, орыс тілі, әдебиет. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу 2.Тексеру. Сыныпты түгендеу, кезекшімен әңгімелесу. 3.Сұхбат. – Сәлеметсіздер ме, оқушылар? -Көңіл – күйлерің қалай? -Сыныпта кім кезекші? -Бүгін сыныпта кімдер жоқ? -Олар не себепті жоқ? Кезекшімен сұхбаттасып, оқушыларды түгендеп, назарларын сабаққа аудару. - Балалар, қазір қандай сабақ? -Қазақ тілі нешінші сабақ? -Қазір қандай жыл мезгілі? -Қыста неше ай бар? -Қазір қандай ай? -Бүгін ақпанның нешесі? -Аптаның қай күні? -Бүгін сабаққа деген көңіл-күйлерін қандай? (смайлик көрсету) - Сабаққа дайынбыз ба? Өте жақсы, енді бүгінгі сабағымызды фонетикалық жаттығулармен бастайық. Мұғалімнен кейін оқушылар хормен қайталайды. 1.Фонетикалық жаттығулар: Ә – І – Ң – Ғ – Ү – Ұ – Қ – Ө – Һ II. Үй жұмысын тексеру. 187 – 188 бет. Аю туралы білу. 6-тапсырма жұмбақты жаттау. Жаңа сөздерді білу. -Оқушылардың дайындап әкелген жануарлар туралы қысқаша мәліметтерін тыңдау. III. Негізгі бөлім. Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырып өтеді. - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Керік. - Назарларыңды мына суреттерге аударыңдар. Керік – ең биік жануар. Оның Отаны – Африка. Керік шөп және ағаштың жапырағын жейді. Аяқтары ұзын болғандықтан, қатты жүгіре алады. Жаңа сөздермен жұмыс жасау. Тән дыбыстарды тауып, қандай дыбыс екенін айту. Керік – жираф Жылдамдық – скорость Мойын - шея Жаңа сөздерден сөз тіркесін, сөйлем құрастыру. Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқы, әңгімеле. - мәтінді мұғалім мәнерлеп оқиды; - оқушылар тізбектеп оқиды, аударады, - мәтін ішінен жаңа сөздерді тауып алады; - мәтіннің қысқаша түсінігін айтады. Диалогпен жұмыс. - оқушылар бір – біріне сұрақ қою арқылы жауап қайтарады. Сабақты дене жаттығуларын жетілдіру ретінде «Қара жорға» биін билеуімен жалғастырамыз. Сандарды сөйлет. Керік - 700 кг, 54 см, 6 метр, 25 жыл, 50 кг, 2 мерт «Әрі оқу, әрі ойын» 1. Смех – күлкі. 2. Лиса – түлкі 3. Орнамент – ою. 4. Медведь – аю, 5. Язык – тіл. 6. Слон – піл, 7. Старый – ескі. 8. Коза – ешкі, 9. Шустрый – пысық. 10. Кошка – мысық, 11. Мечта – арман. 12. Лес – орман, 13. Просыпайся – оян, 14. Заяц – қоян. 15. Пуговица – түйме, 16. Верблюд – түйе. 17. В этом году – биыл, 18. Корова – сиыр. 19. Рост – бой, 20. Овца – қой. 21. Роща – тоғай, 22. Воробей – торғай. 23. Давно – бұрын, 24. Жеребенок – құлын. Дәптермен жұмыс. 1. Сұраулық шылауларды тіркеп, сөз тіркестерін жасап жаз. Биік пе? Ұзын ба? Керік пе? Мойын ба? Аю ма? Шөп пе? Ағаш па? Жыл ма? Метр ме? Кеік биік пе? Мойны ұзын ба? Бұл – керік пе? Ұзын мойын ба? Ақырған аю ма? 2. 1. Керік сөзіне – фонетикалық талдау жасау 2. Керік сөзін – септеу. 3. Керік сөзін – өрбіт IV. Сабақты бекіту. Кластер арқылы сабақты бекітеміз. 1.Бүгін сабақта қандай жануармен таныстық? 2.Керік қандай жануар? Көңіл-күйлерің қалай? (смайлик) V. Қорыту. - Нені үйрендік? - Нені білдік? Осы сұрақтарға оқушылардан жауап алу. VI. Бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына, білімдеріне байланысты бағалау. VII. Үйге тапсырма. 189 – 190 бет. 2-тапсырма өлеңді жаттау. 6-тапсырма жазбаша. VIII. Мұғалім балаларды мадақтап, рахметін айтады, оқушылармен қоштасады. | |
Просмотров: 4433 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|