Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгімесі
Благодар орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Базарбаева Жанияның
қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Сынып 5-сынып
Мерзімі 15.04.2014 жыл
Тақырыбы Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгімесі
Мақсаты Жазушының өмірімен және шығармашылығын өз бетінше тану.
Әңгіме мазмұнымен меңгерту, қазақ пен қырғыз арасындағы туыстық байланысты ұғындыру.
Күтілетін нәтиже Жазушы туралы мағлұмат алады, шығарманың мазмұнын меңгереді.
Түркі тектес халықтарды , оның ішінде қазақ пен қырғыз халқының ортақ құндылықтарын біледі.
Құрал-жабдықтар Интербелсенді тақта, кеспе қағаздары.
Әдіс – тәсілдер Ашық және жабық сұрақтар, «ДЖИГСО» әдісі, топтық жұмыс, инсерт әдісі

Деңгейі, мақсаты Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Нәтижесі Уақыты Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі Төрт түлік атаулары бойынша топқа бөлу.
І топ – Ойсылқара ІІІ топ –Зеңгібаба
ІІ топ – Қамбарата ІҮ топ – Шопаната Төрт түлік бейнеленген қима қағаздар арқылы топқа бөліну керек. 4 топқа бөлінеді. 1 мин Бағалау парақшалары таныстырылады.
Үй тапсырмасын тексеру. 1.1.«Ана» өлеңін тізбектей жатқа оқу. 1.2.Қ.Жұмаділов туралы жинақтаған материалдарын (мәнжазба, слайд, видеоресурстар) тексереді, тапсырманы түсіндіреді. 1.1. Тізбектей жатқа мәнерлеп оқиды.
1.2. Жинақтаған мәліметтерін топта талқылап, постерге түсіреді. 1.1.Есте сақтау қабілеті артады.
1.2.«Түртіп алу» стратегиясы бойынша жазушы өмірі жайлы өздеріне таныс емес мәліметтерді жазып алады. 3 мин

4 мин Өзара бағалау
Қызығушылықты ояту Жылқының жүрісінің, шабысының дыбысын тыңдату. Тыңдайды, сабақтың жылқы малына қатысты екенін түсінеді. Сыни ойлайды. 1 мин Формативтік бағалау.
Білу
Шығарманың тақырыбын аша отырып, оқушының қызығушылығын ояту Теориялық білімін тексеру:
Жылқы малы туралы кімнің және қандай шығармасымен таныстық?
-Халық ауыз әдебиеті ертегілерінен «Керқұла атты Кендебай»;
-С.Жүнісов «Ақырғы бәйге; т.б. Оқушылар өздері ой қозғайды, еске түсіреді, бұрынғы біліміне сүйенеді.
5 мин Өзара бағалау, өзін өзі бағалау
ББҮ кестесі Білемін / Білгім келеді / Үйрендім
алғашқы екі бағаны толтырылады. Кестені толтырады. Оқушының не білгісі келетіні анықталады. 2 мин Формативтік бағалау.
Түсіну
Жазушы идеясына зер салдырту 2.1. Сөздік жұмысы
Ақалтеке – түрікмендік жүйрік жылқы тұқымы

Бесті – бес жастағы жылқы
Қу мүйіз – көп нәрсені бастан кешірген, ысылған, төселген

Өрелеу – аттың алдыңғы аяқтары менартқы аяғын шалып байлау, өре (шідер) салу 2.1.Сөздікпен танысып, жазба жұмысын жүргізеді.

2.1.Сөздердің мағынасын түсініп, еске сақтайды. 3 мин

Формативтік бағалау.
Сергіту сәті
«Қаражорға»

Топтық жұмыс Интербелсенді тақтадан «Қаражорға» сергіту сәтін қосып, қимылдарын қайталайды.

2.2. «ДЖИГСО» әдісі
1-топқа: 229-230 бет
2-топқа: 231-232 бет
3-топқа: 233-234 бет
4-топқа:235-236 бет
Билейді.

2.2.Әр топ өздеріне берілген бетті оқиды. Оқушылар сергиді.

2.2.Оқыған үзіндінің мазмұнын түсінеді. 1 мин

8 мин

Формативтік бағалау.
Топтық жұмыс 2.3.Әр топ оқыған үзінділерін топта талқылайды.

2.4. Төртке санала отырып, қайта топқа бөліп, толық мазмұнын талқылауға тапсырма береді. 2.3.Топтар оқыған үзіндісінің мазмұнын талқылайды.

2.4. Шығарманың мазмұнын кезекпен түсіндіріп талдайды. 2.3.Әр топ өзіне берілген үзіндінің мазмұнын толық меңгереді.
2.4. Шығарманың мазмұнын толық меңгереді. 5 мин

7 мин
Формативтік бағалау
Әңгіменің түйіні қазақ пен қырғыз арасындағы туыстық байланыс 7 кілтті сөз: Туған жер, қазақ, қырғыз, достық, жылқышы, соғыс, Қозыкүрең.
Қазақ пен қырғыздың байланысына тоқталу.
Тақырыпқа негіз болатын 7 сөз жазу.
Түркітектес халықтар. Сыни ойлайды. 2 мин Формативті бағалау.
Үйге тапсырма Шығарманың мазмұнына байланысты 5 сұрақ дайындап жазу. Үй тапсырмасын жазып алады.

Жауапкершілікті сезінеді. 1 мин Формативтік бағалау
Бағалау

Бағалау парақшасы бойынша Инцерт әдісі

Бағалау парақшасының қорытындысы бойынша суммативті бағалайды. Білемін, Білдім, Үйрендім бойынша оқушы пікірін жазады.
Кері байланыс парағын іледі 2 мин Оқушылардағы сумативті бағалау. Сабаққа қатысушыларды мадақтау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: zhania-1978 (2015-01-14) | Автор: Базарбаева Жания Садуокасовна E
Просмотров: 692 | Комментарии: 1 | Теги: Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» әңгіме | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 3:38 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru