Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың мақсаты: Ұлттық кітапхана туралы әңгімелей білу. Сабақтың міндеттері: а) білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру, тақырып бойынша сауатты оқу, диалог құрастыру, септік жалғауларын қайталау; ә) оқушыларға жаңа сөздерді меңгертіп, оларды ауызекі сөйлесуде дұрыс пайдалануға үйрету, оқушылардың сөйлем құрай білу дағдысын дамыту; б) мектеп кітапханасына жиі кіріп, қызық кітаптар таңдап оқуға тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: оқушылар салған суреттері, мақал- мәтелдер, кітаптар, дидактикалық тапсырмалар, «Ұлттық кітапхана» слайд. Сабақтың барысы. І.Ұйымдастыру кезеңі 1. Амандасу. 2.Психологиялық дайындық Мұғалім: «Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан жылуы арқылы бір-бірімізге жылы лебіздер тілейік. Оқушылар дөңгелене тұрып: -Еліме тыныштық тілеймін! -Күніміз жарық болсын! -Аспанымыз ашық болсын! 3. Қызығушылықты ояту. «Ою-өрнектер» топка бөлінуі: 1-т. «Құсқанат» 2-т. «Гүл» 3-т. «Құстұмсық» Бағалау парақтары таратылады. Топтардың жұмыстарын бағалауын түсіндіреді ІІ. «Миға шабуыл» 4. Үй тапсырмасын тексеру: «Астананың кереметтері» туралы әңгімелейді. Әр топтан бір оқушы ғана жауап береді. Оқушылар жұмыстарын бағалайды. ІІІ. Жаңа сабақ Сабақтың мақсатын анықтайды(дарынды оқушылар) 5.Елбасының «Кітап – ең сабырлы ұстаз» нақыл сөзі қалай түсінесіңдер? Кітап- рухани азық. Кітап адамның дүниетанымын кеңейтеді. -Біздің мектепте кітапхана бар ма? -Біздің қалада ең үлкен кітапхана қалай аталады? 6. « Ұлттық кітапхана» слайд. Слайдтағы материалмен танысады. 7. Сөздікпен жұмыс: ұлттық- национальная, ең – самая, ғимарат- здание, бөлім- отдел, бағалы- ценный, сирек – редкий, сақтайды- хранит, оқырман – читатель. Сөздерді жеке, хормен қайталайды, сөздік дәптерлеріне жазады. Топпен жұмыс: « Құсқанат», «Гүл», « Құстұмсық» орталықтарына тапсырмаларды беру : сөз тіркесін құрау; сөйлем құрау; « кітапхана» сөзін септейді. 8.Мәтінмен жұмыс «Ұлттық кітапхана» Тапсырмаларды беру: а)мәтінді мәнерлеп оқиды;ә) сөйлемдерді аударады; б) мәтін бойынша сұрақтарды құрастырады; в) зат есімнің септік жалғауларын табады. 9. Диалог бойынша жұмыс. Жұппен жұмыс: керекті сөздерді пайдаланып өз сөзінмен айтады. Сергіту сәті «Қара жорға» биі. Оқушылар би қимылдарын орындайды. ІҮ. Бекіту. Кітапхана – білім мен ғылым ордасы. Кітапхана – ол таусылмайтын білім көзі. Кітапхана – басқа әлемге апаратын жол. Оқушылар топтарға берілген нақыл сөздерді талдайды. Берілген тақырып бойынша коллаж жасайды. Жұмыстарын қорғайды. Бағалау: екі жұлдыз және тілек. Ү. Қорытынды Топтастыру: кітапхана Кітапхана: кітап, оқырман, әңгіме, балалар әдебиеті, тарихи роман, өлеңдер,заманауи әдебиет,.....т.б Топтардың жұмыстарын бағалайды. ҮІ.Үй тапс: сөздерді қайталау, «Кітапхана» туралы эссе ҮІІ. Рефлексия: сабақ туралы өз ойларын жазады. | |
Просмотров: 1466 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|