Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Естеріңде сақтаңдар: Сөз дыбыстардан құралады. Дыбыстар жазуда әріппен таңбаланады. Дыбыстарды айтамыз, естиміз. Әріптерді көреміз, жазамыз. Мысалы: “қалам” сөзінде 5 дыбыс және 5 әріп бар. Балалар, қошақанның алдынан қасқыр шықты. Оның қарны аш. Ол қошақанды жеп қойғысы келіп тұр.Сендер қошақанға көмектесесіңдер ме? Ендеше,1-топ: боран, 2-топ: тұман, 3-топ: қырау сөздерін сендердің алдарыңда қошақанның суреттері жатыр, сол суреттің ішіне әр қатар өзінің сөзін дауысты дыбысты – қызыл түсп Сабақтың тақырыбы:«Қыс. Дыбыс және әріп». Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өлеңді мәнерлеп, дұрыс оқуын жетілдіру. Дыбыс және әріп туралы түсініктерін кеңейту.Автор туралы мағлұмат беру. Сөзжұмбақты дұрыс шеше білуге тәрбиелеу. Ережені есте сақтату. Сурет бойынша өз ойларын айта білуге, жылдамдыққа тәрбиелеу. Оқушыларды табиғатқа деген сүйіспеншіілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың типі : Интерактивті Көрнекілігі: 1) Интерактивті тақта, слайдтар Сабақтың өтілу барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі. Бүгін біз қошақанның аулына саяхатқа шығамыз. Қошақан ауылына келе жатыр еді, алдынан өзен ағып жатыр екен. Ол сол өзеннен өте алмай тұр. Сендер оған көмектесесіңдер ме? Ол үшін үй тапсырмасы : «Туған тілім» өлеңін жатқа айтып беріңдер. Оқушыларға жұлдызшалар таратып отыру. Қошақан өзеннен өтіп, сендерге рахметін айтып жатыр. Бүгін « Қыс. Дыбыс және әріп» тақырыбымен танысамыз. «Қыс» өлеңінің авторы Жүсіпбек Аймауытов туралы мағлұмат беру: Жүсіпбек Аймауытов 1889 жылы қазіргі Павлодар облысының Баянауыл ауданында дүниеге келген. Ол қазақтың белгілі жазушысы, аудармашы және ұстаз болған адам. Оның көптеген өлеңдері, «Қартқожа», «Ақбілек» романдары, «Күнікейдің жазығы», «Әнші» т.б. әңгімелері бар.Жүсіпбек Аймауытовты 1929 жылы тұтқынға алған, 1930 жылы қаза тапты. Қылаулатқан-қардың ұшқындап жаууы. Мүсін-дене. Қызыл шұнақ қызыл- бет қаратпайтын аяз. Сергіту сәті Орнымыздан тұрайық Қолды алға созайық. Бір отырып, бір тұрып Бойымызды жазайық. Қошақанның алдынан ну орман пайда болды.Ол ну орманнан өте алмай тұр. Сендер оған көмектесесіңдер ме? Ендеше, сөзжұмбақты шешіңдер: 1. Қыста ғана болады, Ұстасаң қолың тоңады 2. Ұрмай-соқпай жылатады, Әркім бірақ ұнатады. 3. Отқа жанбас, суға батпас Сендер сөзжұмбақты шешіп, қошақанға көмектестіңдер. Ол сендерге рахметін айтып жатыр. ен, дауыссыз дыбысты – көк түспен бояп көрсетсін. Сендер тапсырманы орындап, қошақанды қасқырдан құтқардыңдар. Ол сендерге рахметін айтып өзінің ауылына келді. Бірақ қошақан жалғыз қорқады, сондықтан оның қасына оның достарын, яғни төрт түлікті жинайық. Түйенің тапсырмасы «Кім жылдам?» ойыны Берілген әріптерден сөз құраңдар: Қ, р, а,ж,л,о, й,ү. (Қар, жол,үй,ар,жал,ор,жой,қой,үр, жүр, лақ, қал,ой,ол,оқ,жоқ, жақ,ай. ) Тапсырманы орындап, қошақанның қасына түйені орналастырдық, қошақан сендерге алғысын айтып жатыр. Қошақанның қасына сиырды әкелейік, ол үшін дәптермен жұмыс орындайық. Көркем жазуға берілген Аа және ана сөзін толтырып жаздыру. Қаңтардың оны Сынып жұмысы 10-жаттығу Күн, инелік, ағаш, торғай, сауысқан. Дәптермен жұмысты орындап, қошақанның қасына төрт түліктің бірі сиырды орналастырдық. Қошақан сендерге алғысын айтып жатыр. Қошақанның қасына түйені әкелейік, ол үшін суретпен жұмыс орындайық. Сурет бойынша әңгіме құрату. Сурет бойынша әңгіме құрап айтып,, қошақанның қасына төрт түліктің бірі жылқыны орналастырдық. Қошақан сендерге алғысын айтып жатыр. Бекіту. Сұрақ-жауап әдісі арқылы. Қошақан өзінің ауылына келіп, қасына достары: төрт түлікті жинап сендерге алғысын білдіріп жатыр. Жинаған жұлдызшаларын санап бағалау. Қорытынды. | |
Просмотров: 784 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|