Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы Үржар ауылы «Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ Челленджер - Нұрқасымова Гүлнұр Келербекқызы (қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі); Фасилитатор - Әділғазина Лиза Садықанқызы (орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі) Тренинг тақырыбы: «PISA халықаралық зерттеуі» Мақсаты: Педагогтарға PISA-ның мазмұны мен құрылымын, тарихы мен бағаларын, бағалауда назар аударылатын мәселелері жөнінде толық мағлұмат беру,топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту. Қатысушылар: мұғалімдер Жұмыс түрі: топтық жұмыс Көрнекі құралдар: ИТ, иллюстрация, презентация, маркерлер, ватман,топқа бөлуге арналған суреттер, жаңа сөздер ( колобаратив, инклюзив, интерактив- ті оқу/оқыту, макротич,микротич,т.б.) Тренинг құрылымы: 1. Кіріспе бөлімі. 2. PISA бағдарламасы туралы мағлұмат беру. 3. Топқа бөліну. 4. Психологиялық дайындық.Релаксация «Орманға саяхат». 5. Есте сақтау қабілеттерін тексеру. 6. Оқытудың белсенді стратегияларын практикада қолдану: А) «Бала мен суретте бейнеленген арыстан» мәтінін оқу; Б) «Тарелка» стратегиясымен жұмыс (әр топ берілген сөздерге ақпарат жазады, сағат тілімен бір-бірімен алмасады,толықтырады) В) «Аквариум» стратегиясы. «Аквариумды» қолдана өткізілетін сабақ құрылымы оқшыларға нағыз тәжірибені көріп, естуге мүмкіндік бере -ді.Ішкі айналымның тыңдаушылары тапсырманы орындап жатқан кез -де сыртқы айналымның тыңдаушылары бақылайды (бақылаушылардың типі бойынша олар аквариумдегі балықты аулайды) С) «Сократтық семинар» стратегиясы. Сократтық семинар.Бақылау бланкі Әріптестің әрекеті Иә Жоқ Қорытындылар Басқа тыңдаушылардың коммен- тарийлеріне сыпайы түрде жауап береді Мұқият тыңдайды,сөзді бөлмейді Әріптесімен сөйлескен кезде тіке көзге қарайды Семинарға дайындығын көрсетті Жауап беру үшін және мысал келтіру үшін мәтінге сүйенді Талқылауға .... қатысады Түсініктеме және сілтеме сұрақ- тарды қояды 6.Сергіту сәті 7. Бейнеролик көрсету 8. Рефлексия мен қорытынды (саты) Барысы: Челленджер: Сәлеметсіздер ме, қымбатты ұстаздар! Бүгін біз алдағы екі сағат- та 2015 жылда өтетін PISA бағдарламасымен таныс боламыз және PISA үл- гісіндегі проблемаларды талдайтын боламыз.Осы тренинг соңында сіздер ке- лесілерді біліп, үйреніп шығасыздар: 1. PISA-ның мазмұны мен мақсатын, құрылымын; 2. Сыныпта белсенді оқу маңыздылығын; 3. Оқушы оқуына негізделген іс әрекеттеріне стратегия пайдалану,т,б. Фасилитатор: 2000 жылдан бастап, әрбір 3 жыл сайын 15 жастағы жасөспі- рімдер оқу әдебиеті, математика , ғылым, ортақ мәселелерді шешу бойынша тестер тапсырады. Тестілеу 2 сағатқа созылады.Тестіле өзіне ашық және жа- бық сұрақтарды енгізеді.Тестің барлық тармақтарын орындау үшін 390 ми -нут қажет. Челленджер: PISA-ның тарихына тоқталайық. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы PISA бойынша жұмыс істеуді 1990 жылдардың ортасынан бастады. Өзінің ресми қызметін 1997 жылы бастады, 2000 жылдан бастап 2012 жылдар арасында 5 мәрте зерттеу өтті. Келешекте зерттеулерді 2015 жылы, 2018 жылы және т.с.с. өткізуді жоспарлаған. Фасилитатор: PISA өзінің жалпыәлемдік қамтуымен және тұрақтылығымен танымал. Осы уақытқа дейін 70-тен аса мемлекет PISA -мен тестілеуге қа -тысып, білімділік мақсаттарға жетуде өз табыстарын қадағалауға мүмкіндік берді. PISA оқушы арнайы мектеп бағдарламасын қаншалықты меңгергенін тексермейді, олар алған білімдері мен дағдыларын шынайы өмірдегі мәселе- лерде қалай қолдануын бағалайды. Челленджер: Тест негізінен мәтіндік тапсырмалардан құралады, бірақ кейде өмірлік жағдайларды сипаттайтын суреттерді, диаграммаларды және кесте- лерді енгізеді.Тестілік материалдар әрбір оқушыда әртүрлі.Сауалнама тол -тыруға 20-30 минут кетеді.Олар өздері туралы, оқуы және отбасы туралы сауалнаманы толтырады.( PISA сауалнамасының мазмұны мен не үшін тол- тыратындығы туралы толық ақпарат беру) Фасилитатор: PISA тестері қалай бағаланады? Халықаралық Жобалау ме- неджері басшылығымен өздерінің тестіні түзетушілер тобы бар. Олар мерді- герлік ұйымдар және PISA сарапшыларымен қағидаттарды ұстана отырып, PISA тестерін бағалайды.Дайын жұмыстар басқа сарапшылармен тексеріле- ді.Соңғы нәтижелер халықаралық мердігерлерге жіберіледі, олар дайын мате- риалдарды OECD Секретариатына қайта жібереді. OECD елдері арасындағы орташа балл 500-ді құрайды, ал стандарты айырма100 балды құрайды .Ша -мамен елдердің оқушыларының 2/3 400 және 600 аралығында балл жинай- ды. | |
Просмотров: 1973 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|