Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Пәні: Әдебиет 7-сынып Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсірепов «Боранды түнде» әңгімесі Сабақтың мақсаты: Білімділік: Ғ.Мүсіреповтің «Боранды түнде» шығармасының мазмұнымен тереңірек таныстыру, әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеялық мұратын мәтінге сүйене отырып ашу. Шығарманы модульге салу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ұштау. Дамытушылық: Мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу, көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру, оқып-түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру, бір-біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге баулу. Тәрбиелік: Жазушының шығармасын оқи отырып, елін сүюге, салт-дәстүрін қадірлеуге, инабатты, адамгершілік, адалдық, ізгілікке, ғылым-білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу. Сабақтың түрі: білімді бекіту сабағы Сабақтың әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, шығармашылық жұмыс, мәтінмен жұмыс. Сабақтың көрнекілігі: Ғ.Мүсіреповтің портреті, шығармалар жинағы, интербелсенді тақта. Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі, география Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі а) Оқушыларды тексеру б) Сынып бөлмесінің сабаққа даярлығын қадағалау Мұғалімнің кіріспе сөзі: Сабақ мақсатымен таныстыру. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.Ой шақыру 1.Ғ.Мүсіреповтің өмір сүрген жылдары 2.Ғ.Мүсіреповтің туған жері( картадан көрсетеді) 3. Жазушының алғашқы ұстазы кім? 4. Қандай отбасында туған? 5. Жазушының басқа да қандай шығармаларын білесің? ІІІ. Топтастыру. Шығарманы модульге салу 1-қатарға – Шығарманың тақырыбы, идеясы, кейіпкерлері 2-қатарға - Шығарманың композициясын құру 3-қатарға - Шығарманың тілі ІV. Проблемалық сұрақтар -Боран деген не? -Тақырып неге «Боранды түнде» деп аталған? -Қандай шығармаларда табиғаттың осы құбылысы кездеседі? -Шығармада күлкілі жерлер кездеседі ме? V. Мәтінмен жұмыс Мәтіннен Қайсардың қандай жігіт екенін табу? Кәмен қандай қыз? VI. Семантикалық картаны толтыру Семантикалық карта Шығармадан үзінді Қайсар Кәмен Асылхан Қадыр Кәмер -Сатпа,інішегім, өзіңмін! -Мен қызды алып қашқан бойы орыс тайып отырамын. -Мә, ащы құртың өзіңе! -Ой, мынау бір кісендеп тастайтын кәззап қой! -Жақсы жігіт болса, қайын атасын неге өкпелетеді? VII. Шығармашылық жұмыс. Кейіпкерлерге хат жолдау(өздеріне ұнаған кейіпкерлеріне хат жолдайды). YIII. Рефлекция. Бүгінгі сабақта нені үйрендіңдер? Қалай ойлайсыңдар мақсатымызға жеттік пе? (оқушылар өз ойларын айтады) IХ. Оқушыларды бағалау. Х.Үйге тапсырма. 1. Шығармадағы жұмбақ кейіпкерді табу 2. «Боранды түнде» әңгімесін сен өзің қалай аяқтар едің? Балалар, осымен сабағымыз аяқталды. Сабаққа қатысқандарың үшін көп рақмет. Сау болыңдар! Бабажанова Оразгүл Дауылбайқызы қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Астана қаласы №17 мектеп-гимназиясы | |
Просмотров: 2711 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|