Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
62 сабақ Қысқа мерзімді сабақ жоспары пән Қазақ тілі Сынып: 8А Күні: 24\12 Сабақ тақырыбы: Менің сүйікті қалам Мақсаты Өз сүйікті қаласы туралы сұрақтар, сөйлем құрастыру, әңгімелеу барсында сөздік қорын пайдалануға жағдай жасау. Сыныптастарының және өзінің жұмыстарын бағалау қабілеттерін дамыту. міндеттері Білімділік: «Менің сүйікті қалам» тақырыбы бойынша мәтін, диалог құрастыру кезінде сөйлеу қабілеттерін жетілдіру. Дамытушылық: мәтінді түсіну, мазмұндау, қорытынды жасау, топпен жұмыс жасау дағдыларының қалыптасуына жағдай жасау. Тәрбиелік: өз туған жерін құрметтеу, Отанды сүю деген ұғым қалыптастыру. Күтілетін нәтижелер Қойылған сұраққа толық жауап бере алады, Қарағанды қаласы туралы толық сөйлем арқылы мәлімет бере алады. Берілген мәтінді түсініп, мәтін бойынша өз ойын жүйелі түрде жеткізе алады, сыныптастарының және өзінің жұмыстарын бағалай біледі. Қолданылатын әдістер Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары: қызығушылығын ояту, мағынаны ашу, « Жоба қорғау технологиясы», ойтолғаныс; АКТ, жас ерекшеліктеріне сай оқыту, талантты және дарынды балалардың сабақты терең меңгерулеріне ықпал жасау, білім беру үшін және оқуды бағалау тәсілдері бойынша жиынтық бағалау. Сабақтың түрі Қайталау сабағы Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті, тарих, сурет, география, еңбек Керекті жабдықтар Оқулық , ноутбуктар, А3 қағаздар, стикерлер, маркер т.б. Қарағанды, Алматы, Астана, Абай қалаларының суреттері, қайшы, желім, фломастерлер, сөйлемдер жазылған карточкалар, сілтемелер: Қазақ тілі: Учебник для 8 класса общеобразовательной школы / Т.Артыкова, Г.Ермекбаева – Алматы: Издательство «Атамұра», 2012. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үшінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым. ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектебі», 2012 Бағдарлама. Үшінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым. ДББҰ «Назарбаев Зияткерлік мектебі», 2012 Оқулық жобасын құрастырушылар: Оқу орыс тілінде жүретін мектептерде 8 сыныптарда қазақ тілінен әдістемелік құрал \М.Шәріпова, Б. Алшимбаева, Ш. Қожахметова, Г. Кузембаева\ Сабақтың барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті уақыт Ұйымдастыру кезеңі Мұғалім балалармен сәлемдеседі Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу. Психологиялық ахуал \мұғалім шаттық шеңбер құруға ұйымдастырады Топқа бөлу Сыныптың оқушыларын «Жалғасын тап» стратегиясы бойынша топқа бөлу Жұмыс ережесін қайталауды ұсынады Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылардың үй жұмысын тексеру үшін «Қазақстан қалалары» атты шағын шығармаларын оқыту «Сыни тұрғыдан ойлау» арқылы жұмыс жүргізеді Балалар біз қайда тұрамыз? Топар қай қалаға жақын? Адамның туып өскен жерін қалай атайды? Неге? Сендер қай жерде тудыңдар? Топар қай облысқа жатады? Облыс орталығы қай қала? Сабақтың тақырыбы мен мақсатына әкелу Кумулятивтік әңгіме. Мұғалім оқулық бойынша тапсырма береді: Жеке жұмыс 4тапсырма , 124 бет – сызба бойынша ауызша сөйлемдер құрастыру, өзінің сүйікті қаласын атау, құрастырған сөйлеміне синтаксистік талдау жасау \ Топтық жұмыс 1) 5 тапсырма , 125 бет Әр топқа сөйлем бөліп береді Мұғалім жұмыс ережесін түсіндіреді Презентация (өз жұмыстарын қорғау) Оқушыларға жалығып кетпес үшін сергіту сәтін ұйымдастырады Топтық жұмыс «Біздің сүйікті қаламыз» атты коллаж жасау Коллаж қызықты болу үшін мұғалім критерийлер қояды (белгілі уақытта жасау, бірнеше түс қолдану, сөз тіркестер жазу т.б.\). Дарынды оқушымен жұмыс: оқушы Қарағанды қаласы туралы өзі жасаған презентациясымен таныстырады Сөзжұмбақ шешу \ноутбукта берілген сөзжұмбақты шешу ережесін түсіндіреді Рефлексия Сабақтан алған білімдерін тексеру өзін өзі басқаруға арналған «Бағдаршам» стратегиясы арқылы жасалады Сабақтың соңында немесе жұмыстың соңында сұрақты, жаңа тақырыпты түсінгенін тексеруге қолайлы Үйге тапсырма. “Қазақстан қалалары” тақырыбына сөзжұмбақ құрастыру Бағалау. Мұғалім жұмыстарын бағалайды \формативті және суммативті бағалау\ Оқушылар мұғаліммен амандасады Кезекші сабақта жоқ оқушыны атайды, себебін айтады\ егер болса\ шеңберге тұрып, кезекпен Қазақстанның қалалары атауларын қайталамай атап шығады \ережесі: әрқайсысы бір қала атауын айту керек және ол қайталанбау керек Оқушылар таңдаған сөз тіркестерін сөйлемге жинау арқылы топтасып, өз үстелдерінің басына жиналады. Оқушылар ережелерді қайталап, естеріне түсіреді. 1. Қазіргі кезде «Медеу» дүние жүзі конькишілерінің өнер көрсететін сүйікті орнына айналды. 2. Түркістан каласы Қожа Ахмет Йасауи атымен әлемге әйгілі болды. 3. Семейдің ежелгі аты – Доржынкит, патша үкіметінің ресми құжаттарында «Тас мешіт» деген атпен ХVІ ғасырдың басынан белгілі. 4. Қарағанды қаласының негізі 1931 жылы қаланған. Ол тұрғындарының саны бойынша екінші орында тұр. \4 топ құралады\ Бірнеше оқушы өздерінің әңгімелерін оқиды Бағалау «Смайлик» \әр оқушыға смайлик беріледі, өздеріне ұнаған шығарма иесіне смайликтерін береді \бағалау парағын тарату\ Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз ойларын айтып , сабақ мақсатын, тақырыбын ашады Әр топ өз ойымен бөліседі \Мысалы: Біз Топарда тұрамыз. Топар Қарағанды облысы аумағында орналасқан. Қарағанды қаласы –біздің облыс орталығы\ Оқушылар өз бетімен тапсырманы орындайды, ауызша сөйлемдер құрастырады Бағалау «Дұрыс, бұрыс» Берілген сөйлемдеріне сұрақтар құрастырады \бір сөйлемге бірнеше сұрақтар құрастырады\ Мысалы: Елімізде көрікті қалалар көп. Елімізде қандай қалалар көп? Елімізде көрікті нелер көп? Бағалау «Дұрыс, бұрыс» Алдарында тұрған ноутбуктан музыка қосып, оның желісімен сергіту сәтін жасайды Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, ойын еркін жеткізеді, тақырыпты түсінеді, берілген тақырыпқа коллаж жасайды. Суреттер, қағаз, фолмастерлер, т.б. құралдарды қолдану арқылы тақырыпты ашады. Басқа топтың жұмысымен танысады, Әр топ өз жұмыстарын қорғайды Оқушылар алдын ала белгілеген өлшемдер арқылы жұмыстарын бағалайды Бағалау \өлшемдер бойынша\ \ Я.оқушы\ өзі тұратын кент туралы , Қарағанды қаласы туралы жасаған презентациясы арқылы Отан мен отбасының байланысы, бірлігі туралы әңгімелейді Оқушылар берілген сөзжұмбақты шешу барысында өзара ойларымен бөліседі. Сөзжұмбақты шешу үшін алдындағы сабақтарда алған мәліметтерді еске алады. Бағалау «Үлкен саусақ» Әр оқушы қызыл, жасыл, сары карточкалар арқылы тақырыпты түсінгендерін белгілейді жасыл – тақырыпты толық түсінгені сары – жалпы түсінген, бірақ кейбір сұрақтар туындаған қызыл – тақырыпты түсінбегеннің белгісі оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады балауды тыңдайды, күнделіктеріне қойғызады 2 мин 2 мин 4 мин 1-2 мин 4?мин 5 Мин 1 мин 15 мин 2мин 2мин (A) оқыту нәтижелері А деңгейі Қарағанды қаласы туралы сұрақтар құрастыру, сөйлем құрастыру, әңгімелеу біледі. Сөздік қорын пайдалана алады. Сыныптастарының және өзінің жұмыстарына баға бере алады. Топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасқан. (B ) оқыту нәтижелері В деңгейі Қарағанды қаласы туралы сұрақтар құрастыру, сұрақтарға жауап беру, сөйлем құрастыру біледі. Сөздік қорын пайдалана алады. Сыныптастарының жұмыстарына баға бере алады. Топпен жұмыс жасау дағдылары қалыптасқан .. © оқыту нәтижелері С деңгейі Қарағанды қаласы туралы сұрақтар құрастыру, сұрақтарға жауап беру, сөйлем құрастыру біледі. | |
Просмотров: 1581 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|