Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік- Торғайдағы мұражайлар туралы түсінік бере отырып, неологизм, қос сөздерді қайталау, өз беттерімен талдауға дағдыландыру; 2. Дамытушылық – Оқушылардың ой – өрісін, ойлау қабілетін және шығармашылық қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту. 3. Тәрбиелік – Өлкесі туралы көбірек білуге, елжандылыққа, тілін, дінін сыйлай білуге тәрбиелеу. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу. Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат, Әрбір сабақ – үйрету, ұғу, ұлағат. Әрбір ісім – тірлік, тірек, адалдық, Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адамдық. Сабақтың түрі: қайталау Сабақтың әдісі: СТО жобасы бойынша (сұрақ – жауап, топтастыру, талдау, тест жұмысы). Сабақтың көрнекілігі: кеспе қағаздар, карточкалар, презентация. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, әдебиет, тарих, ән- күй. Сыныпты топқа бөлу. Жаңа сабақ: Торғайдағы мұражай тарихынан. Неологизм. Қос сөздер. Жаңа ақпарат: * Мұражайлар туралы айту. • Мәтінмен жұмыс. • Неологизм, қос сөздерді қайталау. • Мәтінге ат қою. • Жоспар құру. • Сөздік жасау. • Аударма. Ыбырай Алтынсарин атамызға неше жыл толып отыр? (Шығармаларынан үзінді оқу). Карточка № 1 №2 №3 №4 Сатылай кешенді талдау - әнші – ақын, тарихи – өлкетану. Фонологиялық талдау - желтоқсан, қолжазба. Графикалық диктант: рен, қыттл, ахири, ханиу. Өнер, ұлттық, тарихи, рухани. Кім көп біледі? Мына сөздерден қанатты сөздер құрастырыңдар. 1.Біліміңді жұмса жерге пайдалы. 2.Көпке жүр қашық. 3. Адамдардан жаман бол адал. 4. Достыққа берік. Cергіту сәті: Абайдың әні “Желсіз түнде жарық ай». Шығармашылық деңгей. Тренинг. Кеше (алғашқы мражайлар тарихы). Бүгін (қазіргі таңдағы мұражай ). Тест жұмысы. Үй жұмысы: «Мұражай келбеті» ой толғау жазып келу. Сабақты қорытындылау: Рефлексия. Алақанның суретін салып, сабақты қорытындылау. Бағалау. Өз – өзімді бағалау Топтың бағасы Мұғалімнің бағасы Өз – өзімді бағалау Топтың бағасы Мұғалімнің бағасы Өз – өзімді бағалау Топтың бағасы Мұғалімнің бағасы Өз – өзімді бағалау Топтың бағасы Мұғалімнің бағасы Өз – өзімді бағалау Топтың бағасы Мұғалімнің бағасы Бағалау қағазы Бағалау қағазы Бағалау қағазы Бағалау қағазы Бағалау қағазы Карточка №1 Сатылай кешенді талдау жаса. Әнші – ақын. Карточка №2 Сатылай кешенді талдау жаса. Тарихи – өлкетану Карточка №3 Фонологиялық талдау жаса. Желтоқсан Карточка №4 Фонологиялық талдау жаса. Қолжазба | |
Просмотров: 789 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|