Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: «Кім болғым келеді?» Өткізген: Кокина А.З., қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, Ғ.Мұстафин атындағы №83 ЖББОМ, Қарағанды қаласы Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтар бойынша алған білімдерін пысықтау, ойлау қабілеттерін дамыту, болашақта мамандықты дұрыс таңдай білуге баулу, жан-жақтылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың типі: дәстүрлі емес сабақ Көрнекілігі: слайд-шоу, оқулық, суреттер, кеспе сөздер. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Амандасу 2. Ауа райы туралы сұхбат. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау. ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық - Өткен сабақтарда біз кімдер туралы айттық? - Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? (Мамандық түрлері кластер түрінде тақтада беріледі). ІV. 1) Жаңа сөздермен танысу Ұшқыш – летчик Ғарышкер – космонавт Ғалым – ученый (Кластер жаңа сөздермен толықтырылады). Қазіргі заманға сай туындаған жаңа мамандық атаулары тақтада слайд түрінде беріліп, кластерге қосымша жазылады. Жаңа мамандық атаулары: менеджер – менеджер, бизнесмен – кәсіпкер. 2) Мәтінді оқу, аудару. 3) Мәтін 86-беттегі 2 тапсырма арқылы пысықталады. Мынау – дәрігер. Ол емханада жұмыс істейді. Мынау – мұғалім. Ол мектепте жұмыс істейді. Мынау – әнші. Ол театрда жұмыс істейді. .... 4) Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін арттыру мақсатында «Адасқан мамандықтар» ойыны жүргізіледі. Тақтада бұрыс құрылған сөйлемдер беріледі, оқушылар олардың дұрыс жауабын ауызша түрде көрсетуі тиіс. Мысалы: Әнші асханада жұмыс істейді. Мұғалім адам емдейді. Құрылысшы ән айтады. Аспаз сабақ оқытады. Дәрігер үй салады. 5) «Кімге не керек?» тапсырмасы оқушылардың ойлау қабілетін арттыруға септігін тигізеді. Тақтада әр мамандыққа қатысты құрал-саймандар беріледі. Оқушылар кімге не қажет екендігін анықтауы қажет. Мысалы: «Қайшы» - шаштаразға керек. «Оқулық» - мұғалімге керек. «Кірпіш» - мұғалімге керек т.б. 6) Сергіту сәті. 7) Топтық жұмыс. Сабақта шығармашылық жұмыс түрін жүзеге асыру мақсатында оқушылар үш топқа топтастырылады. «Аспаздар» тобы, «Әншілер» тобы және «Құрылысшылар» тобы. Топтарға плакат беріледі. Тапсырманың шарты бойынша әр топ өздерінің атауларына байланысты берілген тапсырманы орындап шығуы тиіс. «Құрылысшылар» тобына тапсырма: плакатта үйдің тек сыртқы көрінісі берілген, олар үйдің қалған бөлшектерін тауып атауларын тиісті орындарына жабыстыруы тиіс. Бұл тапсырмаға қосымша «5 жолды өлең» беріледі. «Әншілер» тобына тапсырма: қандай да бір мамандыққа қатысты өлең жолдарын жазады және оған әуен ойластырып, ән етіп айтады. «Аспаздар» плакатта берілген қазанның суретіне борщ тағамына қажетті көкөністер мен тағам атауларын жабыстыру нәтижесінде түскі тағам дайындайды және «5 жолды өлең» арқылы ойларын жеткізеді. V. Сабақты бекіту. «Кім болғым келеді?» тақырыбына қатысты өз ойларын ЛЛС (логико-синтетикалық сызба) түрінде айтады. Мен ... ... болғым келеді. Себебі ... ... . Маған ... ... ұнайды. VІІ. Үйге тапсырма: 86-беттегі 3-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты бойынша берілген сөздерге тәуелдік жалғау арқылы сөйлемдерді толықтыру қажет. VІІІ. Бағалау. | |
Просмотров: 602 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|