Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: КІРІС ПЕН ШЫҒЫС Өткізген: Кокина А.З., қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, Ғ.Мұстафин атындағы №83 ЖББОМ, Қарағанды қаласы Мақсаты: оқушыларды отбасы бюджетін жүргізуге дағдыландыру, отбасы бюджеті мен жеке бюджет (қалта қаражаты) арасындағы айрмашылықты ұғындыру, үнемдей білуге үйрету. Сабақтың түрі: жаңа сабақ. Сабақтың типі: дәстүрлі емес сабақ. Сабақтың көрнекілігі: электронды тақта, слайд-шоу, кеспе қағаздар. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, математика сабақтарымен байланыс. Сабақтағы негізгі әдіс-тәсілдер: деңгейлеп оқыту (Блум таксономиясы). Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал. Жаңа сабаққа дайындық сұрақ-жауап түрінде өтеді: - Сен мектепке сағат нешеде келдің? - Мектепке қалай келдің? Жаяу келдің бе, әлде көлікпен келдің бе? - Жолақысына неше теңге төледің? - Жолақысынан бөлек қалтаңда тағы ақша бар ма? Т.с.с. Сабақтың тақырыбы, мақсаты жарияланады. 1. Білу деңгейі. Сабақтың тақырыбына сай бүгінгі қалтамыздағы ақшаны есептейміз (кіріс пен шығысты анықтаймыз). Білгеніміз: бүгінгі күні шығыс бар, кіріс жоқ. 2. Үйрену деңгейі. Оқулықта берілген кестемен таныса отырып, өз отбасыларындағы шығысты есептеу. Кестенің сипаты: Отбасының кірісі % Отбасының шығысы % 1. Отбасы мүшелерінің жалақысы 1. Міндетті төлемдер 2. Зейнетақы, шәкіртақы 2. Тамақ 3. Бақша өнімдерінен кіріс 3. Киім, аяқ киім, жиһаз, үй заттары 4. Басқа да қосымша кірістер 4. Кино, театр, мұражай т.б. мәдениет орындары 5. Жинаған ақша 3. Қолдану деңгейі. Бұл деңгейде тамаққа жұмсалатын ақшаның қалай бөліну керек екенін анықтау қажет. - Қалай ойлайсыңдар, тамаққа бөлінетін ақша табыстың қанша пайызын құрайды? - Жейтін тамағымыз қандай болу керек? (әр түрлі; сапалық, нақты көлемде т.б.) Үй шаруасын жүргізгенде мына жайттарды ескеруіміз керек: 1) Күнбе-күн сатып алынатын тағамдар: • Көкөніс; • Жеміс-жидек; • Сүт; • Нан. 2) Қалған тағамдар аптасына немесе екі аптада бір рет сатып алынады. 4. Талдау деңгейі. «Ой шақыру» стратегиясы. Отбасы бюджетінен бөлек жеке бюджет болады. Жеке бюджетті қалай жоспарлау керек? Төменде берілген мәліметтермен танысып, жеке бюджеттеріңді қарастырыңдар. 1) Үйден тыс тамақтану. 2) Оқуға төлейтін шығыс: • Қосымша курстар; • Үйірмелер, секциялар; • Музыка мектебі; • Қосымша сабақ алу;. 3) Киім мен аяқ киім. 4) Көлік шығыны. 5) Басқа да түрлі шығындар. 5. Жинақтау деңгейі. Жеке бюджетті дұрыс жоспарлау үшін 4 ережені білу қажет: 1) Ақшаны есептеу; 2) Ақша шығысын жоспарлау; 3) Жеке бюджетті жүргізу және ұйымдастыру; 4) Жұмсалған ақшаны бақылау. Бұл ережені орындау үшін есеп дәптерін жүргізу керек. Әр айдың аяғында шығыс пен кірісті есептеп отыру келесі жағдайларды ескеруге мүмкіндік береді: - Ақшаның неге жұмсалғанын білу; - Ақшаны қалай үнемдеуді білу; - Бюджетті жоспарлау. 6. Бағалау деңгейі. «Қалтамда 10 мың теңге ақшам бар. Мен оны қандай қажетттіліктерге жұмсаймын?». Осы жағдаят бойынша шағын әңгіме жазу. 7. Үйге тапсырма: 53-бет, 4-тапсырма. | |
Просмотров: 2653 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|