Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

9 сынып. Жұмақын Қайранбаев. Етістік райлары
Сабақтың тақырыбы: Жұмақын Қайранбаев. Етістік райлары
Сабақтың мақсаты: 1. Біз бүгін сабақта «Морфология» тарауы бойынша етістіктің рай категориясын еске түсіріп, қайталаймыз.
2. Рай түрлерінің жасалу жолын терең біліп, оларды жіктей алатын боламыз
3. Қазақтың кәсіпқой суретшісі – Ж. Қайранбаевтың өнер туындыларымен таныса отыра, табиғатты қорғауға, аялауға, сұлулықты бағалай білуге үйренеміз
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: сурет, тарих, орыс тілі
Қолданылатын әдіс-тәсіл: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ-жауап, ақпараттық технология
Көрнекілік құралдар: постер, картинкалар, интерактивтік тақта
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру (5 мин)
- Сәлеметсіздер ме, отырыңыздар
- Сыныпта кім кезекші, сыныпта жоқ балаларды атап беріңіз
- Рахмет, балалар , бүгін аптаның қай күні?
- Жылдың қай мезгілі?
- Қыс бейнесі қандай? Дала қандай?
-
ІІ Үй тапсырмасын тексеру (10 мин)
- Балалар, мына тақтаға назар аударыңыздар, кімнің картиналары екенін анықтау қажет, қандай бейнелер бар, анықтау керек
1. Ә.Қастеевтің картиналарынан бейнеүзінді беріледі
2. 1-2 оқушыдан Ә.Қастеев туралы сұрау
- Ал, енді үйге қандай тапсырма берілді?
Диалогты кез-келген 2 оқушыдан сұрап, тыңдау.
ІІІ Жаңа сабақ
1. Мақсатын түсіндіру
2. Мәтінмен жұмыс
- Мәтіннен таныс сөздерді теріп жазу арқылы және жаңа сөздердің көмегімен мәтін мазмұнын сызба түрінде жеткізіңіздер! (7 мин)

Жаңа сөздер:
Қолының шеберлігі - мастер живописи
Үрдістің өкілі – представитель процесса
Өмірге әкелген – сотворил
Ауқымды – обьемный
Танымал – известный
Біртуар суретші - уникальный художник

І топ мәтіні Қайранбаев Жұмақын
Суретшiнiң ойы мен қолының шеберлiгi қатар тұрса – менiңше, бақ. Ол дами түсті. Қазақстанның өнер музейлерiндегі «Абылай хан», «Абай», «Меруерт», «Дәрия», «Ольга», «Тарих», «Пастораль» секiлдi, атақты картиналардың авторы – суретшi Жұмақын Қайранбаев осы үрдiстiң өкiлi. Осынша көп, мағынаға толы картиналарды, мұнша үлкен, ауқымды-аумақты туындыларды өмiрге әкелген, таланты танымал бiртуар суретшi.

3. Әр топ өз дайындаған сызбасын тақтада жазып, түсіндіреді.
4. Грамматикалық ережені еске түсіру.
- Балалар, етістіктің сұрақтарын атаңыздар
- Етістіктің ерекше түрінің бірі – рай туралы не білесіңдер?
- Ашық рай, І жақ жекеше түрі?
- Шартты рай ІІ жақ көпше түрі?
- Қалау рай ІІІ жақ жекеше түрі?
- Бұйрық рай І жақ, көпше түрін атап бер
Тақтада ережені көрсетіп, болған жауаптарға толықтыру енгізу

5. Таратпа материалдармен жұмыс. Әр топқа бір етістікті жіктеуге тапсырма беріледі. (10 мин)

1. Етістіктің бұйрық райының жекеше түріне «кескіндеу» етістігін жіктеңіздер
2. Етістіктің қалау райының жекеше түріне « өмірге әкелу» етістігін жіктеңіздер
3. Етістіктің шартты райының көпше түріне «суреттеу» етістігін жіктеңіздер

6. Интерактивті тақтада жауабын жазу
Жауабы тақтада тексеріледі. Әр топ оқушы қатесін түзетеді

ІҮ. Сергіту сәті (3 мин)

Ү. Сабақты бекіту
1. «Кім жылдам?» ойыны арқылы етістік райларын қайталау (5 мин)

Көп нүктенің орнына тиісті рай жұрнақтарын қоя отырып, сөйлемді аударады, рай түрін ажыратады.
... Егер суретті кәсіби түрде сал..., ол кәсіби суретші болады.
Қайрамбаев Жұмақын Қожақынұлы 1953 жылы дүниеге кел...
Кескіндемеші Ұлттық өнер академиясында ұстаздық ет... келді.
- Оның шығармашылығын атап бер!
Жұмақын Қайрамбаевтың шығармашылығында натюрморттар, табиғат көрінісі, сюжетті картиналар орын ал... .
Менің де Ж.Қайрамбаев секілді атақты да білікті суретші, кескіндемеші бол... келеді.

2.«Маңызды мамандық иесі» тақырыбына эссе жазу (7 мин)
Тірек сөздер: Мамандық, суретші, өнер, туындылар, маңызды, еңбек
ҮІ. Үйге тапсырма : « Қазақстанның суретшілері» тақырыбына шығарма жазу. Етістіктің райларын қайталау. (2 мин)
ҮІІ. Оқушыларды бағалау (1 мин)
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Сакен0683 (2015-02-03) | Автор: Баян E
Просмотров: 502 | Комментарии: 6 | Теги: Баян Ибраева | Рейтинг: 2.7/3
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 9:10 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru