Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Орта мерзімді жоспар
С.Қ.О. Мағжан Жұмабаев ауданы
Қарағанды орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қайыржанова Бибігүл Хакімқызы

Орта мерзімді жоспар
қазақ тілі пәні, 7а сынып
Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы сын есімнің шырайларының айырмашылықтарын мен
сөйлемдегі қызметін ажыратуға үйрету, көркем сөйлеу тілін дамыту.

Сабақтың тақыры
бы
Оқып-
үйренудің
негізгі мақсаттары Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқып-үйренудің нәтижелері
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау Барлығын қоса есептегенде
Негізгі дереккөздері
Сын есімнің шырайла- ры.Салыстырмалы шырай.

Жаңа сабақ
16.10.13

Сын есімнің шырайларын білу, салыстырмалы шырайдың жасалу жолдарын түсіну . бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу)
әлеуметтік жағдаяттық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту)
Сұрақ -жауап (диалогтік оқыту )

демонстрация әдісі (ақпараттық- коммуникациялық технологияларды қолдану),
зерттеушілік әңгіме (диалогтік оқыту), (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету)


бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
жеке жұмыс (дарынды және талантты балаларды оқыту) (жас ерекшелігіне сәйкес оқыту),

тестілеу (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету), (қалай оқыту керектігін үйрету)

сұрақ -интервью (диалогтік оқыту), (сын тұрғыдан ойлауды үйрету)

бағалау (оқыту үшін бағалау және оқуды ба)

Сұрақтарға жауап беріп,өздерінің білімдерін тексере алады.

Таныстырылым көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын өздері шығара алады
Ережені шығару арқылы түсініп, салыстырмалы шырайдағы сын есімдерді ажырата біледі,


.

Сын есімді салыс тырмалы шырайға айналдырып,сөй лемдер құрастырады.

Салыстырмалы шырайдың жасалу жолдарын көрсетеді.

Сұрақтарға жауап беріп, бір -бірінің қателерін түзетеді.

Оқушылар өз жұмысы мен өзгелердің жұмысын бағалай біледі



Формативтік баға:өзара бағалау

Формативтік баға:бағдар шам

Формативтік баға:өзара бағалау

Суммативті бағалау

-Жарайсың! әдісі психологиялық ахуалды орнату.

Мозаика әдісі арқылы топтарға бөліну.

«Ыстық орындық» арқылы өз-өзіне сенімді ба лалар анықтау.
Салыстырған заттарын мысал ретінде жазып, талдау.

Постер жасау арқылы А , В тобын дағы оқушылар С тобындағы балалар ға түсіндіреді. Сыныпта ынты мақтастыр. ат -мосфера қалыптастыру .Сергіту сәті
Деңгейлік тапсырмаларды орындау жоғары деңгей(А 5,А6, ) Орта деңгей (В1, В3,В4, В8): төмен деңгей (С2,С7)
Тест орындау барысында тақырыпты түсінгендерін тексеру.

Сұрақтар дайындап, бір –бірінің сұрақтарына жауап беру.
Сабақтың қандай дәрежедегі өткендігін бағалау.

Әр түрлі боялған әріптер

Орындық, табыс өлшемдері жазылған бағалау парақтар

Интербелсенді тақта,слайдтар

Ватман,үлестірме лі материал,
фломастерлер, үш түсті қағаздар,



видеосергіту;

кеспе қағаздар

Интербелсенді тақта,тест тапсырмалары,

Смайликтер,баға
лау парақшалары

Күшейтпелі шырай.


Жаңа сабақ
18.10.13 Күшейтпелі шырайдың жасалу жолдарын білу, күшейтпелі шырайдың салыстырмалы шырайдан айырмашылығын түсіну. бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

әлеуметтік жағдаяттық тәсіл (жас ерекшелік теріне сәйкес оқыту),
Сұрақ-жауап
(диалогтік оқыту),

көрнекілік әдісі
(ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану),
Топтық жұмыс (қалай оқыту керектігін үйрету), (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету) ,
бихевиористикалық тәсіл- (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Топтастыру (Сыни тұрғыдан
ойлауға үйрету),

таным тәсілі(жас ерекшеліктеріне сәйкес

шығармашылық жұмыс (дарынды және талантты балаларды оқ)
Ой толғаныс (Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету),

конверт-сұрақ (диалогтік оқыту),


бағалау (оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау ).


Салыстырмалы шырайдың жасалу жолын түсіндіреді.
Күшейтпелі шы
райдағы сын есімдерді көрсетеді .

Күшейтпелі шырай ды жасап, жасалу жолдарын түсінеді.




Күшейтпелі мен салыстырмалы шырайлардың айырмашылықтарын салыстыра алады. .

Күшейткіш буын арқылы құралған сөздерді жазады.

Тірек сөздер арқылы
шығарма жаза алады.
Күшейтпелі шырайдағы сын есімдерді ажырата алады.
,
Берілген сұрақтарға жауап
береді.

Формативтік баға:өзін - өзі бағалау

Формативтік баға:Басбар мақ әдісі

Формативтік баға:өзін - өзі бағалау

Формативтік баға:өзін - өзі бағалау

.


суммативті бағалау
сыныпта ынтымақтастық атмосф.қалыпт. «Шаттық шеңбер » әдісі .
Топқа бөліну.



Сұрақтарға жау ап беріп, білім дерін тексеру.
Слайдтар көру арқылы оқушы лар сабақтың мақсатын айқындау. .
Оқушылар кү -шейтпелі шырай дың жасалу жолдарын түсіндіру. Сыныпта ынты мақтастық атмос фера қалыптастыру Сергіту сәті

Венн диаграмма сын толтырып, күшейтпелі мен са
лыст. шырайдан айырмаш. түсіну.
«Кім көп біледі» ойын арқылы қос
сөздерді жазу.
Өте зейінді оқушы деген шығарма жазу.

Семантикалық карта орындау барысында түсінгендерін тексеру.
Білімдерін тексеру.

«Мадақтау сэндвичі» арқылы сабақта оқушыларға не ұнағандығы және нені жақсарту қажеттілігі анықталады.

әр түске боялған асықтар
ИБ тақта,слайдтар

ИБ тақта,слайдтар

Ватман,үлестірме
лі материал,
фломастер лер, маркерлер түрлі-түсті қағаздар
видеосергіту;

интербелсенді тақта,
Венн диаграммасы

интербелсенді тақта,
слайдтар

тірек сөздер

семантикалық карталар

конверттер
Сын есімнің емлесі.

Жаңа сабақ

21.10.13 Сын есімнің түрленуінен алған білімдерін кеңейтіп,сөз қолданыста пайдалана білу,күрделі сын есімнің емлесін түсіну. бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

әлеуметтік -жағдаяттық тәсіл (жас ерекшелік теріне сәйкес оқыту
Жұпта талқылау(сыни тұрғыдан ойлауды үйрету), (диалогтік оқыту)
Дәлелдеме (диалогтік оқыту), (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету),

Жеке жұмыс (талантты және дарынды балаларды оқыту), (жас ерекшелігіне сәйкес оқыту),

бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

таным тәсілі

сұрақ-жауап( Сен –маған, мен- саған). (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету),
бағалау (оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау )



Жұпта бірлесе жұмыс істеп, өз жұмысы мен өзге лердің жұмысын бағалай біледі.
Топта талқылап, ойын қорытын дылай алады

Күрделі сын есімнің емлесін біліп,дұрыс жаза алады,сатылай кешенді талдау жасай алады,әңгіме құрастыра алады

Қос сөздерді дұрыс жаза алады.

Бір- біріне сұрақ қойып,жауап бере алады.

Формативтік баға:өзара бағалау.

формативтік баға:өзара бағалау.

Суммативті бағалау « Сәлемдесу және сыйлыққа бір комплимент» әдісі жағымды атмос фера қалыптаст. .
Топқа бөлу.

Диалогтік оқыту арқылы жұпта сұрақтар қойып, жауап береді

Джиксо әдісі арқылы сын есімнің емлесін түсіну.

Жоғары, орта, төмен деңгейлі тапсырманы орындау.



Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалып тасу.Сергіту сәті.

«Қатені тап» ойын арқылы ережені қайталау.
Бір- біріне сұрақ қойып,жауап беру.

Роst-it бойынша кері байланыс сыйлықтар

Түрлі түсті геометрия- лық фигуралар ,табыс өлшемдері жазылған бағалау парақтары,

ИБ тақта,слайд
ватман,үлестірмелі материал,фломас
терлер, маркерлер

Деңгейлік тапсыр малар,дәптер.

Видеосергіту

ИБ тақта

үлестірмелі материал,
стикерлер,бағалау парақшалар
Сын есімнің сөйлемде-
гі
кызметі.

Жаңа сабақ

23.10.13 Сын есімнің сөйлемдегі қызметін білу, сын есім заттанып тұрғанын және баяндауыш қызметінде жұмсалғанын түсіну. бихевиористикалық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

әлеуметтік -жағдаяттық тәсіл (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту)

тестілеу(сыни тұрғыдан ойлауды үйрету),

топтастыру (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету),

мағынаны тану (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету), (ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану),
бихевиористикалық тәсіл- (жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту )

жұппен жұмыс
(қалай оқыту керектігін үйрету)

шығармалық жұмыс эссе жазу(дарынды және талантты балалармен жұмыс), (сыни тұрғыдан ойлауды үйрету
ой толғаныс(сыни тұрғыдан ойлауды үйрету)
,


бағалау (оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Сын есімдер сөйлемнің қай мүшесінің қызметін атқарып тұрғанын сұрақ қою арқылы ажырата біледі, сөйлем мүшелеріне синтаксистік талдау жасай алады
Кос сын есімнің емлесін қайталайды.
.
Білімдерін жинақтайды


Мәтінді оқып, талдау жасайды,
түсініксіз жерлерін бір- біріне түсіндіреді.

Синтаксистік талдау жасайды.

Бір мақалдың мағынасын ашып, өз пікірін жаза алады.





формативтік баға: өзін-өзі бағалау.

формативтік баға:бағдар- шам

формативтік баға: өзін-өзі бағалау.

формативтік баға:өзін- өзі бағалау.

суммативті бағалау

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
«Гүл сыйлап,бір тілек айту » әдісі Топқа бөліну,

Тест арқылы білімін тексеру.
.

Тірек сызбалар арқылы сөйлем мүшелерінің түрлері туралы қайталау
«инсерт әдісі» сын есімнің сөйлемде атқаратын қыз метін анықтау,талдау.

Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру:
Сергіту сәті.
Жұппен 62 жаттығудағы тапсырманы орындау.
Эссе жазу

Бұрын не білетінін,қазір не білгенін салысты рып,алған білімдерін жинақтау.
Бағалайды. « Ізгі тілек» ағашы кері байланыс
гүлдер,



кәмпиттер

кеспе қағаздар, табыс өлшемдері жазылған бағалау парақтары,
ИБтақта

үлестірмелі материал,
интербелсенді тақта,

видеосергіту

Оқулық,дәптер

ИБтақта

Ізгі тілек ағашы
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Хаиржанова (2015-02-06) | Автор: Хаиржанова Бибигүл Хакімқызы E
Просмотров: 487 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 7:20 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru