Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Модуль : «Адам», «Адам не істейді. » К күні: 28.11.2014 ж. – 3 «А"сынып Мұғалім; Мыспаева Гүлмира Сапақызы (Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы «Д. Қонаев атындағы № 3 орта мектебі » қазақ тілі пәнінен мұғалімі) Сабақтың тақырыбы: Дәрігерлік бөлмеде. Грамматикалық материал: Етістік. Сабақтың мақсаты: Міндеттері: 1. Білімділік: Жаңа сөздермен таныстыру , оларды дұрыс айтуларын үйрету, сөйлем құрастыруға дағдыландыру.Өткен шақ етістіктерін сөйлемде қолданып үйрену. 2. Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Мәтінді оқып,етістіктерді ажырату дағдыларын дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Салауатты өмір салтына тәрбиелеу, баулу. Сабақтың типі: аралас Сабақтың түрі: дәстүрлі Қолданылатын әдіс – тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік әдісі, түсіндіру, топпен жұмыс. Технология элементтері: ойын технологиясы. Көрнекілік: кеспе әріптер, оқулық, суреттер, ойындар. Сабақтың барысы: 2 мин. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындығын (күнделік, дәптер, қалам, кезекші) тексеру 1. амандасу 2. кезекші есеп береді - Сыныпта кезекші кім ? - Бүгін кім жоқ ? 2 мин. Сабақтың мақсатын, міндетін айту. - Балалар, сабақты басталмас бұрын «Қуаныш шеңберін» құрайық , бірімізге қуаныш, табыс тілейік ( дети встают в круг и желают что- либо рукопожатием, либо обнимают друг друга.) 3 мин. Фонетикалық жаттығу. Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталау, талдатып үйрету. - Қазақ тіліне тән неше дыбыс бар? - Әр дыбысқа мысал келтіріңдер. .2 мин Лексикалық жаттығу. Сұрақтарға жауап беру. - Сенің атың кім? - Нешінші сыныпта оқисың? - Қашан тудың? - Күз айлары қандай? - Күзде құстар қайда ұшып кетеді? - Ауа райы қандай? 5 мин. Үй жұмысын тексеру. - Балалар мен үйге не бердім? (жаңа сөздерді жаттау,88-ші беттегі 3-ші тапсырманы орындау- ауызша) - Жұппен жұмыс ( парная работа )- взаимооценивание. «5» -правильный ответ ( қатесіз жауап ) «4» - 1 ошибка (1 қате) «3» -2 ошибка (2 қате) Сергіту сәтін өткізу.(проведение физминутки) 1.2.3 – ал кәнеки құс сияқты ұш, Қолымызды жаямыз, Алақанды ашамыз, Біз демалып аламыз, Әдемі етіп жазамыз. 10 мин. Жаңа сабақ. Тілдік әрекет түрлері. (оқылым, жазылым, айтылым, сөйлесім) Сөздік жұмысы. * жаңа сөздермен таныстыру * мәтінмен жұмыс Сергіту сәтін өткізу ( проведение физминутки ) - Орындарыңнан тұрыңдар. - Түзу тұрыңдар. - Оңға бұрылыңдар. - Солға бұрылыңдар. - Қолды жоғары көтеріңдер. - Қолды төмен түсіріңдер. - Қолды иыққа қойыңдар. - Қолды алға айналдырыңдар. - Қолды солға айналдырыңдар. т * «Баспалдақ» ойынын өткізу. Оқушылар өз қалауынша тақтаға шығып, тапсырманы орындайды. «Қоянды» баспалдақ арқылы көтереді, сонымен «Сәбізге» жетеді. (Игра «Лестница». Учащиеся выходят к доске , выполняют задания и тем самым «Заяц» поднимается по ступенькам,достигая своей цели- «Морковки»). 13 мин. Жаттығу жұмыстары, тесттер және т.б. 3-ші тапсырма 91 бет ( мұғалім ) * 2 оқушы тақтаға шығады 5- ші тапсырма ( сурет бойынша сұрақтарға жауап беру)- разделить учащихся для работы в группах) 5 мин. Білу. (айту, тыңдау, оқу, жазу) Оқушылар жаңа сөздерді қолданып өздерінің сөздік қорларына сүйеніп, «Дәрігерлік бөлмесінде » қойылымында өздерінің әртістік қабілеттерін көрсетті (жұптық жұмыс ) – работа в парах. - Сәлеметсіз бе! - Сәлеметсің бе! Кел ,кір, орындыққа отыр. - Рақмет. - Қай жерің ауырды? - Тамағым. - Қашаннан бері? - Кешеден. - Дәрі іштің бе? - Жоқ. - Мен саған дәрі жазып беремін,соны алып іш. - Рақмет, сау болыңыз. - Сау бол. 2 мин. Қорытынды. Нені үйрендік? Нені қайталадық? Нені білдік?- Топпен, жұппен жұмыс істедік. Жаңа сөздермен танысып, сөйлем құрадық. Бағалау. 1 мин. Үйге тапсырма. 91-ші бет, 4- тапсырма (4 сөйлем құрастыру ) | |
Просмотров: 572 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|