Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Оқыту – оқушылардың оқу қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені. Педагогикалық тетіктер кешені: Оқыту негізін түсіну, оқыту стратегияларын назарға алу және өмір бойы өзін оқыту керектігін түсіну Жүйелі ойлауға үйрету Шығармашылық дарындылығын анықтау, зерттеу, пайдалану Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру Тілді, есептеуді жақсы игеру, кеңістіктік ойлау қабілетінің болуы Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік Метатану қалай оқитынын, ойлайтынын қадағалау, бағалау, бақылау нәтижелерін саналы қолдану Мұғалімдердің оқушыға көмегі Білім міндеті қоятын талаптарды түсіну Жеке ойлау үдерісін және олардың жұмыс қағидаттарын зерттеу Міндеттерді орындау стратегияларын әзірлеуге және ойластыруға Нақты міндет үшін сәйкес келетін стратегияларды таңдауға Тіл сыныпта қаншалықты қолданылса, оқушылардың оқуына соншалықты әсер етеді. Оқыту сөйлесу, талдау, дәлелдеу барысында жүзеге асады Мерсер және Ходжкинсон зерттеулерінің мақсаты - оқыту барысындағы диалог атқаратын негізгі рөлге назар аудару Александр ( 2004 ) оқытудағы әңгімелесу – қарым – қатынас жасаудың бірсарынды үдерісі емес керісінше , идеялар екіжақты бағытта жүреді және осының негізінде оқушының білім алу үдерісі алға жылжиды деп тұжырымдайды. Мерсердің зерттеуіне сәйкес , әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады және әңгімелесудің үш түрі бар Ой – пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады; Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады; Қарым – қатынас көбіне “Иә, бұл солай”, “Жоқ ,олай емес” деген бағытта жүзеге асады; 4) Орта бірлесуден гөрі , көбіне бәсекелестікке бағытталған. Айтылған пікірлермен тыңдаушылар – дың әрқайсысы механикалық түрде келісе беруі; 2) Әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылардың өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдауы ; Идея қайталанады және жасалынады , бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді . Зерттеушілік әңгіме - бұл зерттеу жұмыстарын талдау барысында оқушылардың білім алуы , тыңдауы және сөйлеуі арасындағы байланыс анықталады . Барнс ( 1976 ) пен Мерсердің (2000) айтуынша , зерттеушілік әңгіме – мұғалімдердің оқушыларды әңгімеге тарту кезінде дамыту қажет болып табылатын әңгіменің түрі . Сұрақ қоюдың маңызы: тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады қызығушылығымен сезімдерін анықтайды білімге құштарлықты дамытады білімін қалыптастыруға көмектеседі сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді Сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі Оқушылардың бір-біріне үйренуіне,басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді ойын жинақтауға көмек береді,іс-әрекеттерін тереңдетеді және шоғырландырады Оқытудағы қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды Харгривс Гэлтон күту уақытын үштен жеті секундқа дейін созып жіберсе бұл төмендегідей параметрлердің созылып кетуіне әкеледі: * Оқушылардың жауаптырының ұзақтығы; * Ерікті жауаптардың саны; * Оқушылар сұрақтарының жиілігі; * Қабілеттері төмендеу оқушыларының саны; * «Оқушы-оқушы» әдісі бойынша өзара іс-қимыл; * Пікірталасты жауаптардың жиілігі. Есте сақта Оқушылар назарын алдын-ала белгіленген жауапты табуға бағыттаған мұғалім оқушылардың ақпаратты толық игеруіне бақылау жасауды жоғалтып алады. Оқушыларға жауап беруге уақыт беру керек және әрі қарай сұрақтар мен жауапты олардың сөздері негізінде ойластырып құру керек Оқушыға сұрақ қойғаннан кейін кідіріс жаса және оқушы жауабын алғаннан кейін де кідіріс жаса. | |
Просмотров: 1986 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|