Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: «Уақыт» Сабақтың мақсаты: уақыт туралы танымын кеңейту. Білімдік: уақытты дұрыс қолдануға, үнемдеуге үйрету, сөздік қорларын молайту. Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту. Сын тұрғысын ойлау қабілеттерін шыңдау, ізденімпаздық қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік:өз уақытын бағалауға үйрету. Адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу. Түрі: дәстүрлі емес сабақ. Әдіс – тәсілі: сыни тұрғысынан ойлау, диалог. Пәнаралық байланыс: өзін – өзі тану, орыс тілі, математика. Негізгі түсініктер: тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу. Бағалау: бақылау жұмысты бағалау, формативті бағалау, сапалы білімді бағалау. Көрнекіліктер: жұлдызшалар, интербелсенді тақта, бағалау парақшалары, қонжық. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. Түгелдеу. 2. Сабаққа дайындығын тексеру. 3. Оқушылар назарын ұйымдастыру. 4. Сынып оқушыларын топқа бөлу.(1топ «Білімділер», 2 топ «Тапқырлықтар», 3топ «Дарындылар») ІІ. Үй тапсырмасын тексеру 1. Дарынды балаларға берілген тапсырманы (Данил | Дана) айтатын қосымша мәліметтерін тыңдау. 2. Мұғалім сұрақтарды топтарға оқиды, жұлдызшалар арқылы бағалап отырады. 3. Өз аттарының басқы әріптеріне сөз ойлап табу. Бір сөйлем құрастыру (мұғалім жұлдызшалар арқылы бағалап отырады). Білім. ІІІ. Жаңа сабақ Мұғалімнің кіріспе сөзі. 1. Жаңа сөздермен таныстыру. Месяц – ай Жыл – год Уақыт – время Апта – неделя Ертең – завтра Кеше – вчера Ұзақ – дольше, длинее 2. Уақыт, ертең сөздерімен сөзтіркесін, сөйлем құрастыру. Жаңа сөздерді сабақта қолдану. - Балалар, бүгінгі сабағымыздың қонағы кішкентай қонжық. Ол сендерге мынандай сұрақтар дайындап келіпті. IV. Оқулықпен жұмыс. 1,2 тапсырма 1)- Күн ұзақ па? - Апта ұзақ па? - Апта ұзақ па? - Ай ұзақ па? Ай ұзақ па? - Жыл ұзақ па? Неге? Себебі Бір аптада 7 күн бар. Бір айда 30-31 күн бар. Бір жылда 365 (366) күн бар. Сергіту: Бір, екі, үш (2) Бойға жинап күш. Әдемілеп жазамыз, Күнде «бестік» аламыз. 2) Апта күндері: оқу, жаттау, есте сақтау. V. Зерттеу жұмысы: - Балалар, алдарыңдағы тапсырманы қолдана отырып, «Уақыт» тақырыбының мағынасын тереңірек ашамыз. Ол үшін берілген тапсырмаларды орыңдаңдар. І топ. «Білімділер». 4- тапсырма. Өздеріне жыл мезгілінің суретін салып, сипаттама беру. ІІ топ. «Тапқырлар». Апта күндері. Диалог құру. ІІІ топ. «Дарындылар». Жыл мезгілдеріне қысқаша сипаттама беріңдер. Жазбаша жұмыс. Сөйлем құрастыру: І топ. тәулікте ...... сағат 1 сағатта ....... минут бар минутта ...... секунд ІІ топ. |Сегодня | мен театрға барамын. | Вчера | мен стадионда болдым. | Завтра | мен киноға барамын. ІІІ топ. Бес, болады, сабақ, бейсенбі, күні. Театрға, біз, сәрсенбі күні, барамыз. Сенбі күні, оқушылар, Медеуге, шығады. Синтез. Сиқырлы әріптер. - Балалар, тақтада қазақ тіліне тән дыбыстарды атайықшы. Олар жәй әріптер емес, сиқырлы әріптер. Артына жазылған сұрақтары бар. Ө, Ә, Ң, Ү. 1. Қазір қай ай? 2. Бүгін қай күн? 3. Ертең қай күн? 4. Кеше қай күн болды? VІ. Сабақты талдау. 1. Бағалау парақтарына жинаған жұлдызшалары бойынша өздері есептеп қорытынды бағасын қояды. 2. Мұғалім бағалау парағы бойынша қорытынды бағаны қойып шығады. 3. Қорытынды. Сабақ бойынша алған білімдерін сұрақтар арқылы қорытындылау: 1. Бір аптада неше күн бар? 2. Бір айда неше күн бар? 3. Бір жылда неше күн бар? VІІ. Үйге тапсырма: 1. Дарынды балаларға берілген тапсырма: Жыл мезгілдері туралы әңгімелеу. 2. Уақыт: 35б., 1,2- тапсырма. Рефлекция: - Бүгін сабақ оқушыларға түсінікті әрі қызықты өтті. Жұлдызшалармен бағалау оқушыға жоғары баға алуға мүмкіндік беріп отыр. Әрқашан төрт алатын оқушы бес алған, оқушы бойында есеп шығаруға деген қызығушылық, өзіне деген сенім пайда болды! Не ұнады? Неліктен? Не ұнамады? Неліктен? Не білдім? (Тақтаға ілу) | |
Просмотров: 856 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|