Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаевтың «Мен таулықпын» өлеңі. Сабақың мақсаты: Білімділік: ақпарат көздері арқылы ақынның өмірін, өлеңдерінің өзіндік табиғатын даралай, саралай отырып, өзгешелігіне көңіл бөлу, ақын шығармасының идеялық –көркемдік мазмұнын ашу; Дамытушылық: Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға дағдыландыру,оқушыны шығармашылыққа баули отырып, ауызша да, жазбаша да көркем сөйлеуге, өз ойын еркін ,жатық жеткізе білуге баулу. Тәрбиелік: туған жерге деген сүйіспеншілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қасиетті құндылықтарды қадір тұтуға тәрбиелеу; Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сыни тұрғыдан ойлау, топтастыру, сұрақ-жауап,топпен жұмыс; Сабақтың көрнекілігі: ақынның портреті, өлеңдер жинағы, видеоролик. Пәнаралық байланыс: география, сурет Сабақтың эпиграфы: «Қазақтың тілін білген адам Мұқағали поэзиясын сүймеуі мүмкін емес. Мұқағали поэзиясын сүйген адам еліне, жеріне ие, табиғатқа жанашыр бола алады.» \Күләш Ахметова/ Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі: 1.оқушылармен амандасу; 2. «Жүректен- жүрекке» тренингі (оқушылар тілек парақшасын бір-біріне таратады) 3. Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу. II Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: 1. «Фантазия» өлеңін жатқа сұрау; 2. Қиял-ғажайып ертегілерін оқыту; III. Білімді тексеру кезеңі: «Қызығушылықты ояту» әдісі: Интервью –тест 1. Мұқағалидың туған күні, жылы: А) 1931жыл,18 наурыз Ә) 1931 жыл, 9 ақпан Б) 1937 жыл, 23-қаңтар 2. Мұқағалидың әкесінің аты: А) Сүлеймен Ә) Ахмет Б) Мақатай 3. Ақынның азан шақырып қойған есімі: А) Мұқанғали Ә) Мұқағали Б) Мұқамедқали 4. Ақынның анасының аты: А) Зере Ә) Нағиман Б) Ұлжан 5. Мұқағалидың сөзіне жазылған ән: А) Шәлкөде Ә) Ана туралы жыр Б) Көзімнің қарасы IV Жаңа сабақтың мақсатын қою кезеңі: «Мағынаны тану» әдісі. – Өзен, көл, ойпат, тау деген географиялық ұғым бізге таныс. Еліміздің оңтүстік, шығыс бөліктерін тау алып жатқанын біз жақсы білеміз. Ендеше қандай тауларды білесіңдер? ( Алатау, Тарбағатай, Алтай т.б. ) Заңғар таулар, шалқыған көлдер, сұлуша бұратылған өзендер қай заманда да ақын назарынан тыс қалмаған. Мұқағалидың тауға қатысты бір шоғыр өлеңдері бар: «Хантәңірі» , «Жігіттер, демалайық тауға барып», «Біздің таулар кемедей шұбатылған» , «Таудай болғым келеді», «Тауда өстім» , «Ілініп түн тұр тауларға», «Тау бір аңыз» , «Түсіме тау кіреді» , «Ығысыңдар, ей таулар, ығысыңдар», «Мен таулықпын» өлеңдері. Осындай керемет суретті, сыршыл, әсерлі, ойлы өлеңдердің бірі- «Мен таулықпын» . Олай болса, «Мен таулықпын» өлеңін оқып, талдамас бұрын Мұқағали кім, топтастырып көрейікші. ақиық ақын данышпан поэзияның жазушы Хантәңірі 1.Өлеңді мәнерлеп оқу. 2.Оқушыларға тізбектеп оқыту. 3. Сөздікпен жұмыс. 4. Өлеңнің тақырыбын, идеясын ашуға жетелеу. Тақырыбы: адамның туған мекені жайында айтылады. Идеясы: туған жерге деген сүйіспеншілік және ол туралы мақтаныш сезімі. Ақын табиғаттың әсемдігін жырлай отырып, табиғатқа деген өзінің қатынасын білдіреді. 5. Өлең құрылысына талдау. 1 шумақ өлеңді дәптерлеріне жазады. 5 тармақты, 4 шумақты, аралас буынды, қара өлең ұйқасы. VI. Жаңа сабақ бойынша түсінгендерін тексеру: 1.Өлеңнің лирикалық кейіпкері кім? 2.Ақынның ой-арманын әсірелеп, ақын қиялын қалықтатқан бейнелі сөздерді атаңдар. 3.Өлеңнен тау ұлында болуға тиісті қандай қасиеттерді аңғаруға болады? VII.Жаңа сабақты бекіту. Топтық жұмыс. 1-топ 2-топ 3-топ 2. «РАФТ» әдісі бойынша Мұқағали аталарының атынан балаларға өсиет сөз жазады. Р – Мұқағали А – адамдарға Ф – өсиет Т – халық 3.ББҮ әдісі: Білемін Білдім Үйренгім келеді VІІІ. Үйге тапсырма: «Мен таулықпын» өлеңін жаттау, сөзжұмбақ құрастыру | |
Просмотров: 2218 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|