Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Қыста Сабақтың мақсаттары: Білімділік: тақырып бойынша оқушылардың білімдерін әрі толтыра отырып, қыс туралы өз білімдерін ұғындыру;сауатты сөйлеуге,жазуға төсілдіру Дамытушылық : оқушылардың сөздік қорын молайту,сөйлеу қабілетін дамыту, тапсырмаларды орындау арқылы оқушыларды жүйелі ойлауға дағдыландыру Тәрбиелік: табиғатты сүюге баулу Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: әңгімелесу,ойландыру, мәнерлеп оқу, сұрақ-жауап, ойын ойнау Көрнекіліктер: интерактивті тақта, суреттер, оқулық , слайдтар Сабақтың барысы: I) Ұйымдастыру кезеңі -Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін бізде жай сабақ емес, бүгін біздің ашық сабағымызға қонақтар келіп отыр.Қонақтармен амандасайық . - Кім бүгін кезекші? - Сабақта кім жоқ? -Балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қыста». Ал сабақтың мақсаты: «Қыс» тақырыбы бойынша алған білімдерімізді толықтырып,көрсете білуіміз керекпіз. ІІ) Өткенді қайталау - Қазір жылдың қай мезгілі? - Жыл мезгілдерін кім атайды? -Қыс дегенде нені елестетесіз? Көзіңізді жұмып қараңдаршы! Нені көрдіңіз? (Ой қозғау) -Қыс айлары қандай? - Желтоқсан- бұл қыстың нешінші айы? -Қаңтар - бұл қыстың нешінші айы? -Ақпан - бұл қыстың нешінші айы? (1-8 слайд – Қыс көрінісі) -Балалар мына сурет қай ертегінен? - «Қар Ханым» ертегінің авторы кім? Ол қай елдің жазушысы? «Қар Ханым» ертегінің басты кейіпкерлері кім? Бұл ертегі не туралы? ІІІ) Жаңа сабақ 1) Болжау стратегиясы (10 слайд) Гердаға қандай кейіпкерлер кездеседі? Бірінші кім кездеседі? Олар қандай көмек береді? Тапсырмаларды орындау арқылы Герда қиындықтардан өтіп,өз мақсатына жетеді. 2) «Бинго» ойыны (11 слайд) -«Бинго» ойынның джек- поды не? Қалай ойлайсыңдар? Ойынның шарты мынадай:тақтада 8 сөз жазылған.Кімнің сөздері тақтадағы сөздермен сәйкес келеді,сол джек-под жүлдегері болады. Тақтада жазылған сөздер: қыс,ұлпа,боран,мұз,сырғанақ,шаңғы,шана,Ақшақар. 3) «Бәйге» ойыны (12 слайд) 3 қатардан бір оқушыдан шығып,берілген сөздерге фонетикалық талдау жасайды. 1 оқушы-қар 2 оқушы-қыс 3 оқушы-мұз 4) Қыс туралы өлеңдерді мәнерлеп оқу (13 слайд) А.Құнанбаев «Қыс» С.Қалиев «Желтоқсан», «Қаңтар», « Ақпан», «Алақай! Алақай!» 4) «Қай сөз артық?» ойыны (14 слайд) Пима, шаңғы, етік, тон, құлақшын, қолғап. Жаңа Жыл, Тәуелсіздік күні, Наурыз мерекесі, Бірінші Президент күні. Ханзада, Ханша, Мыстан кемпір, Герда, Қар Ханым. Қыс, көктем, жаз, мамыр, күз. Сергіту сәті Қанеки,оң аяқ! Бір адым алға бас! Қанеки, сол аяқ! Шырағым, алға бас! Оң аяқ, сол аяқ, Оң аяқ, сол аяқ! Қарашы,оңай-ақ! Сабақты бекіту 1) «Дұрыс па? Бұрыс па?» (15 слайд) Ең суық жыл мезгілі-қыс. Қыс айлары: қараша, желтоқсан, ақпан. Қыста адамдар жеңіл киім киеді. Қыста күн жылы болады. Қыста қар жауады. Қыста жер беті аппақ болады. Қыста балалар шаңғы,шана тебеді. 2) Оқулықпен жұмыс -Балалар,оқулықтарымыздың 84 бетін ашамыз.Мұнда «Қыс» тақырыбы бойынша сурет берілген.Осы суретке қарап 4-5 сөйлем құрастырамыз.Жылдың қай мезгілі суреттелген? Балалар не істеп жатыр? Балалардың көңілі қандай? Қорытындылау (16 слайд) Берілген сөз тіркестерін қазақ тіліне аударыңдар: Ледовый каток, Снежная Королева, белый снег, время года, холодная зима, сильный буран, вокруг белым-бело, зимнее утро, морозный день. Міне, балалар,Герда тапсырмаларды орындау арқылы, қиындықтардан өтіп,өз мақсатына жетеді.Ол Кайды Қар Ханымның патшалығынан құтқарып алды.Гердаға мейрімді, жақсы адамдар жолында кездеседі.Осы сабағымызды мен қазақтың мақалы «Ағаш тамырымен мықты,адам досымен мықты» деген сөздермен аяқтағым келеді. Бағалау Үйге тапсырма: «Қыс» тақырыбына шағын әңгіме жазу Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі Ақтөбе қаласының білім бөлімі №35 орта мектеп Қалалық семинарда өткізілген ашық сабақтың тақырыбы: « Қыс» Есеналина Л.А. қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,жоғары санатты Ақтөбе, 2013 ж. Источник: http://казахский язык | |
Просмотров: 996 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|