Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сабақтың тақырыбы:"Абай"
Қазақ тілі мен әдебиет Мұғалімі: Жұманова Сайлау Нұрдаулетқызы

Сабақтың тақырыбы: “Абай Құнанбайұлы”

Мерзімі________Пәні______Қазақ тілі__________Сыныбы___5 “А”, “Б”
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы____________________________________
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды қазақша сөйлету___________________________
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: қазақтың ұлы ақыны Абай (Ибраһим) Құнанбайұлының өмірі
мен шығармашылығын тану
Дамытушылық: Абайдың өскен ортасы туралы айта алу. Оның шығарама-
шылығы туралы айта алу. Ауызша тіл дамыту.
Тәрбиелік: Абайдың өмірі мен шығармашылығы арқылы оқушылардың
рухани талғамын дамыта отырып, халқын сүюге, адамгершілікке
тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді үйленуі және бастапқы есте сақталуы.
Сабақтың әдістері: Хабарлау әдісі, сұрақ-жауап, әңгімелеу, жеке-топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Портрет, слайд, тірек сызба, кеспе қағаздар.
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, орыс тілі, ән-күй.
Сабақтың барысы:
1. Сәлемдесу
2. Сабаққа дайындығын тексеру
3. Сабақтың өту жоспарын ашу
Сабақтың барысы:
1. Сәлемдесу
2. Сабаққа дайындығын тексеру
3. Сабақтың өту жоспарын ашу

І. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
1. Ыбырай Алтынсари кім?
2. Ол қай жылы, қайда дүниеге келді?
3.Ыбырай Алтынсариннің шығармаларын атаңдар?
4. Осы шығармалардың егізгі тақырыптарын атайықшы?
а) Адамгершілік
ә) жастарды жақсы мінезге баулу
б) еңбекке үндеу
в) білімге, өнерге шақыру
г) жаман әдеттен бойын аулақ ұстау

Жаңа сабақ: “Абай Құнанбайұлы”
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
- Балалар, бүгін сабағымыздың тақырыбы “Абай Құнанбайұлы”
Сабағымыздың мақсаты: Абайдың өмірі және шығармаларымен танысу, білімдері-
мізді ортаға салып, кеңейту.
-Сабағымызды С. Торайғыровтың сөзімен бастағым келеді;
“Асыл сөзді іздесең, Абай оқы, ерінбе,
Адам дықты көздесең, жаттап тоқы көңілге”
- Балалар, осы сөздерді қалай түсінесіңдер. Оның шыңармалары неге үйретеді?
а) “Оқу керек, оқығанды біллу керек, білім алу үшін талап керек”.
ә) Жақсыға жақын, жаманнан қашық болу керек.
Ұлы Абайдың мұрасы өте бай. Абай жалқына ән-күй, 8 мың өлең 45 қара сөз қалдырған. Ол халқын туралы ойлаған, болашаққа сенген. Абай данышпан ақын. Оның есімі дүние жүзіне белгілі.
ІІ. Сөздік жұмысы кезеңі
тау бұрайы - подножие гор
әуес болу, еліктеу – увлекаться
ынта – прилежания
медресе – высшее духовное заведение в Казахстане
Нәрімен сусындау – впитывать
мысал – басня
сауат ашу – учиться грамоте
арнайы алдыру – специально посылала (книги)
ІІІ.Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу кезеңі
І топ: “Абайдың балалық шағы” туралы әңгімелеу
ІІ топ: “Абай – лирик”, - Абайдың шығармалары туралы диалог құрастыру.
ІІІ топ: “Абай – аудармашы” осы абзац бойынша сұрақтар құрастыру.
IV топ: Грамматикалық жұмыс кезеңі. 3 топқа тапсырма
І топ: Сөз құрамына ажырату:
Абайдың, өлеңдері, балалық, әжесі, сабақтарынан
ІІ топ: Антоним, синоним тап:
Өмір - ….., халық - …...., оқыған - …., белгілі - ….., тыңдайды - …....
ІІІ топ: Керекті сөзді жаз
1. Абайдың көп …... мәдениет пен білімге …....
2. ….... өлең шығару …....... бала кезден байқалған.
3. Алматы қаласында Абай атындағы …......, … бар.

IV Сұрақтарға жауап беру кезеңі
І – топ
1. Абай Құнанбайұлы кім?
2. Абай қашан, қай жеоде дүниеге келген?
3. Абайдың шын аты кім?
ІІ – топ
1. Абай қандай білім алған?
2. Қандай орыс классиктерінің шығармаларын аударған?
3. Мәдениет пен білімге арналған қандай өлеңдері бар?
ІІІ – топ
1. Абай кімдердің шығармаларын аударған?
2. Крыловтың қандай мысалдарын аударған?
3. Абай қай жылы қайтыс болды?
V “Абай -сазгер” кезеңі
Мұғалімнің: Абай – ақын ғана емес, сонымен бірге, сазгер – қазақтың музыкасын терең білген адам.
“Құлақтан кіріп бойды алар,
Жақсы ән мен тәтті күй”, - демекші
енді Абайдың “Көзімнің қарасы” әнін тыңдайық
VI “Ақындық” кезең
Кім Абайдың өлеңін жатқа біледі?
Оқушылар Абайдың өлеңдерін оқиды “Қыс”, “Жаз”, “Көктем” өлеңдер оқылады.

Мұғалім: Бүгінге дейін Абайдың ақылы бізге сабақ.
Абай дана, дара адам болған.
VII Үйге тапсырма: Абай Құнанбайұлы – әңгімелеу.
VIIІ Баға қою
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: muni (2015-03-10) | Автор: Жұманова Сайлау Нұрдәулетовна
Просмотров: 373 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2016-12-06, 3:11 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [769]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1137]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3903]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [352]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1484]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru