Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы» (7 - сынып) Сабақтың мақсаты: Білімділік. Ғ. Мүсірепов өмірі мен шығармашылығына тоқталу, әңгіменің мазмұнын меңгерту, тақырыбын, идеясын ашу, аңыз туралы әдеби - теориялық ұғымдарын кеңейту; Дамытушылық. Дүниетанымын, қабылдауын, қиялын, образды ойлауын дамыту. Тәрбиелік. Аналарды сыйлауға, құрметтеуге, аталы сөзге тоқтай білуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту. Сабақтың түрі: аралас Әдіс – тәсілі: баяндау, талдау, проблемалы ізденіс Көрнекілігі: мақал – мәтелдер Пәнаралық байланыс: тарих Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, түгендеу. Сабаққа назар аударту. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. ІІІ. Өткен тақырыпты пысықтау. Сұрақтар арқылы. ІҮ. Сабақтың мақсатын қою. Ү. Жаңа сабақ. Кіріспе. Ғабит Махмұтұлы Мүсірепов 1902 жылы 22 наурызда Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Ғ. Мүсірепов ауылында дүниеге келеді. 1908 - 1910 ж ауыл мектебінен дәріс алып, діни сауат ашқан. 1916 - 1918 ж екі сыныптық ауылдық орыс мектебінде, 1918 - 1921 ж жоғары бастауыш мектебінде, 1923 - 26ж Орынбор қаласында рабфакта оқыған. Омбы ауыл шаруашылық институтын бітірген. (1926). 1927 - 1928ж Бурабай орман шар. Техникумында оқытушы, 1928 - 32ж Қазақстан Мемлекеттік баспасының бас редакторы, 1933 - 34 ж сол кездегі Қазақ АКСР Оқу халық комиссариатының оқу сектор меңгерушісі, 1934 - 36 ж «қазақ әдебиеті», «Социалистік Қазақстан» газетінің бас редакторы, 1938 - 55 ж бірыңғай шығармашылық жұмыспен айналысқан. Шығармаларын жанрлық түрлеріне қарай былайша топтастыруға болады. Әңгімелері: «Ананың анасы», «Ер ана», «Талпақ танау» Повестері: «Қос шалқар», «Тулаған толқында» Романдары: «Қазақ солдаты», «Оянған өлке», «Ұлпан» Драмалары: «Қыз Жібек», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» Балладалары: «Жапон балладасы» Ғылыми еңбектері: «Заман және әдебиет», «Суреткер парызы», «Дәуір дидары» Сондай - ақ «Кездеспей кеткен бір бейне» прозалық поэмасы бар. Ғ. Мүсірепов қоғам қайраткері ретінде 1932 жылы халықтың басына төнген аштық нәубеті жайында республикаға танымал адамдармен бірлесіп, БКП қазақ өлкелік комитетіне «Бесеудің хатын» жолдады. О. Генридің, М. Горькийдің, М. Шолоховтың, А. Сафоновтың пьесаларын қазақ тіліне аударды. 1. Кейіпкердің портреті. 2. Кейіпкердің мінезі. 3. Ұнамды немесе ұнамсыз іс - әрекеті. 4. Мақсаты. Проблемалық ой тастау. 1. Оқушылар, әңгімеден тарихи шындыққа лайық салт - дәстүрлердің қандай түрлерін кездестірдіңдер? 2. Жалпақ балуанның орнында өзіңіз болсаңыз, не істер едіңіз? 3. Шығармада қай эпизод сізге ерекше әсер етті? Дәптермен жұмыс. Мәтіндегі тірек сөздерді жазып шығу. Ана туралы қандай мақал - мәтелдерді білеміз? Ана тақырыбындағы бір ән шырқайық. ҮІ. Білімді бекіту. «Сөйлемді жалғастыр» ойыны 1. Ғабит Мүсірепов – 2. Ғ. Мүсірепов шығармаларын... 3. «Ананың анасы» әңгімесі - 4. Аңыз дегеніміз – 5. Шығарманың тарихпен байланысу себебі - 6. Шығарма кейіпкерлері – ҮІІ. Бағалау. Кері байланыстың болуы. 8. Үй тапсырмасы. а) Әңгімені оқып, мазмұндау. ә) «Ана махаббаты» тақырыбында эссе жазу. | |
Просмотров: 1204 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|