Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Пән: Қазақ тілі Сынып : 8 Мерзімі: Сабақтың тақырыбы: Әке-шешесін сыйлайтын бала Сабақтың мақсаты: Қажымұқан Мұнайтпасов туралы білім жинақтайды. Ыңғайлас салалас сөйлем туралы түсінік ала отырып, жасалу жолдарын түсінеді.Дұрыс қолдана алады.. Міндеттері: - грамматикалық сауаттылықтарын дамытылады; - тіл дамыту қызметтерін ұйымдастырылады; - оқушылар өздіктерінен зерттеу жүргізеледі; - бір-біріне, достарына көмек көрсетіп, топ, ұжым болып бірлесіп, жұмыс істей білуге тәрбиеленеді; - пәнге деген қызығушылығын арттырылады. Табыс критерийлері: - Қажымұқан туралы біледі, сөйлесе алады -Жаңа сөздерді меңгереді. -Ыңғайлас салалас сөйлемнің жасалу жолдарын түсінеді, дұрыс құрастыра алады. Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту. Әдіс-тәсілі: Көрнекіліктер: интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, бағалау парағы, қарындаш, өшіргіш, фломастерлер, түрлі-түсті стикерлер,"бағдаршам", карточкалар. фотоаппарат Сілтеме :, «Қазақ тілі» 8-сынып Дюсебаев С.Байтилеуова Г. "GOOGLE" іздеу сайты Күтілетін нәтиже: Қажымұқан жайында әңгімелей біледі. Ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемнің жасалу жолдарын түсінеді.Жаңа сөздерді меңгереді, дұрыс қолдана алады. Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім іс әрекеті Оқушы іс әрекеті Ұйымдас тыру түрі Бағалау Қолданылатын модуль Ұйымдастыру кезеңі 3 мин Психологиялық ахаул туғызу. Әр түрлі фигураларды таңдап, топқа бөлу. Бағалау парағы таратылады. Фигура бойынша топқа бөлінеді. Бір-біріне тілек айтады Топпен жұмыс ОЖЕс О Үй жұмысын тексеру 3 мин Құрастырған сөйлемдерді тыңдау, талқылау Құрастырған сөйлемдерді тыңдау, талқылау Жеке жұмыс «Екі жұлдыз бір тілек» ОмОЖТ Жаңа тақырыпқа шығу. Мақсатын анықтау 5 мин 1.Видеоролик көрсету. Сұрақ: Кім туралы ролик? 2.Сөйлемді жатқа жазу: Қажымұқан Мұнайтпасов— Қазақ халқының тарихындағы тұңғыш кәсіпқой балуан, ол тұтас ғұмырын күрес өнеріне арнады. Видеоролик көріп, сұраққа жауап береді. Тақырыпқа шығу: Қажымұқан Мұнайтпасов-әке-шешесін сыйлайтын бала. Салалас құрмалас сөйлемнің түрі: ыңғайлас. Мақсатын айтады. Жұптық жұмыс топпен жұмыс Басбармақ» ОҮБжОБ ТжДБО СТО 3 мин Жаңа сөздерді меңгертеміз. Сөздік диктант.адамгершілік қасиеттер, үлгі етеді, жалдану, айлық –төлем ақысы, ұсыныс, келісті, үзінді. Оқушылар сөздерді жазады, мағынасын бір-біріне түсіндіреді. Топтық жұмыс бағдаршам ОЖЕс О 13мин Оқулықпен жұмыс б 20. Тақырыптағы мәліметтерді оқып талқылап, постер жасату 1 топ Қажымұқан өмірбаяны 2 топ Қажымұқанның адамгершілік қасиеттері Екі жұлдыз бір тілек ТжДБО 5 мин Ереже жазу Кесте толықтырады. «Басбармақ» Бекіту 5 мин Оқулықпен жұмыс б 20 Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз. бағдаршам Сабақты қорытындылау 2 мин Шындық па әлде жалған ба? 1.Қажымұқан- бокстан бірнеше дүркін әлем чемпионы. 2.Қажымұқан кішкентай кезінен әке-шешесін сыйлаған. 3.Мен көмекшің болайын да , сен маған не бересің? деген сөйлем ыңғайлас құрмалас салалас сөйлем. 4.Ыңғайлас құрмалас салалас сөйлем құрамындағы жай сөйлемдер және, да-де, та-те шылаулар арқылы байланысады. 5.Мен саған бәрін беремін. Құрмалас салалас сөйлем «басбармақ» ОЖЕсО, СТО Үй тапсырмасы 2 мин Ережені жаттау. Б21, 1 тапс диалог толықтыру мәтін негізінде 3 ыңғайлас салалас сөйлем құрастыру Жеке жұмыс СТО, Бағалау 2 мин Ұпайды бағаға айналдырып, суммативті баға қою бағалау парағында қорытынды ұпай жазады ОБжК Рефлексия 2 мин Парақтарды тарату Сөйлемдерді толықтырып жазады. Мен бүгін білдім.............. Маған қиын болды......... Білгім келеді................ СТО | |
Просмотров: 1828 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|