Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Ақмола облысы Бурабай ауданы Щучинск қаласы №8 мектеп-гимназиясы Мұғалім: Ахмеджанова Ардак Маратовна Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Сынып: 8 Б,Впәні: қазақ тілікүні: Сабақтың тақырыбы:Сабақ кестесі Сабақтың мақсаты: Білімділік: Мәтіндіоқып жаңа сөздерді үйрене отырып, ауызекі тілде өзойын жеткізе білу, сауатты жазу және сөйлеу мәнерін жетілдіру. Оқушының сөздік қорын тақырыпқа байланысты сөздермен байытып, коммуникативтік-танымдық тұрғыдан байыту. Дамытушылық: Тілдік қатынас арқылы сөйлеу әрекетін дамыту, ауызекі тілдесімдік, еркін, жүйелі сөйлеуді үйрету, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Өзіндікпікір қалыптастыруға дағдыландыру. ӨзОтанына шексіз қызмет етуге бағыттау. Мемлекеттің адал азаматы болуға тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, диалог, әңгімелеу, аударма, мәнерлеп оқу. Сабақтың көрнекілігі: Грамматикалық кесте, сөздік, үлестірмелі қағаздар. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабақта жұмыс жүргізу үшін қалыпты сыртқы жағдайды қамтамасыз ету. - Сәлеметсіңдер ме, балалар! II.Үй тапсырмасын тексеру.Ережелерді қайталау, сөздік жұмысы, мәтінді мазмұндау. Гимназ.сынып:диалог III. Жаңа сабақ. Сабақтың мақсатын, барысын айту. 1-тапсырма. Сабақ кестесі. 260 бет.Мәтіннің мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қойып, диалог құрыңдар. Сөздік жұмысы 1. Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру, сөздік дәптерлеріне жазу. 2. Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру: а) мұғалімнің мәнерлеп оқуы; ә) оқушылардың дауыстап қайталауы; б) оқушылардың тізбектеп оқуы. 3. Сөздерден сөз тіркестерін құрау. 4. Сөйлем құрау. Сөздік бағынамыз — подчиняемся нақтыуақыты — точное время созылады — длится өлкетану — краеведение жоба — проект 2 - тапсырма. Қазіргі сабақ кестелеріңе қарай сұрақтарға жауап беріп, диалог құрыңдар. Бүгін қазақ тілі сабағы нешеде басталады? Ағылшын тілі сабағы нешеде аяқталады? Математика сабағынаннешедешығасың? Төртіншісабақнешедебасталады? 3 - тапсырма. Берілген сөйлемдерге модаль сөздерді қосып жазыңдар.(261 бет) 1, 2, 3 -тапсырмалары бойынша сайыс сабағын өткізу. Сайыс сабағын жүргізбес бұрын, сынып үш топқа бөлінеді. Төмендегі кестеде берілген кезеңдер бойынша тапсырмаларды орындап, әр топ ұпай жинайды. Сайыс аяқталған соң, ұпаймен қорытынды жасалып, оқушылар бағаланады. Кезең I II III IV Тапсырмалар Топ 2-тапсырма 3- тап¬сырма 4-тапсырма 5-тапсырма Қорытынды ұпай саны А Б В IV. Бекіту. V. Сабақты қорытындылау. : -Нені өттік? -Нені үйрендік? -Нені білдік? VI. Үй тапсырмасы. Сабақ кестесін жазып келу, септікталдау7 гимназ.сынып:Сызбамен жұмыс VІI. Бағалау. VІІI. Рефлексия. Оқушылардың көңіл – күй жағдайын, әрекетін, оқушы мен мұғалімнің өзара қатынасына жағдай жасау. | |
Просмотров: 2188 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|