Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Төрт жыл мезгілі Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың жыл мезгілдер туралы ұғымдарын жетілдіру,әр мезгілдің ерекшеліктерін салыстырып,айтып беруге жаттықтыру. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау,есте сақтау, есту, көру қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік:Оқушылардың табиғатқа деген көзқарастарын дамыту,сүйіспеншілігін арттыру. Сабақтың түрі:Жаңа сабақ Сабақтың әдіс – тәсілдері:сұрақ – жауап,салыстыру,әңгімелеу,іздену жұмысы,топпен жұмыс. Сабақтың көрнекілігі:Жұмбақтар,үлестірмелі кәртішкелер,жыл мезгілдерінің суреттері,слайд. Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. А)Мұғалім:Күндей жарқырап, айдай арайлап, Судай мөлдір, таза көңілмен, Бүгінгі күнімізді бастайық! Оқушылар:Қайырлы күн! Біз көңілді боламыз Қайырлы күн!Біз сүйкімді баламыз. Ә)Үй тапсырмасын тексеру. Мұғалім:Балалар,үйге не берілді? Оқушылар:Сөздерді жаттау.Диалог құру Мұғалім:Жақсы.Олай болса,қазір мен сендерге қазақ тілінде жазылған сөздері бар кәртішкелерді таратамын.Сендер тездетіп,аудармасын жазып,тексеру мақсатында бір – біріңе бересіңдер де,дұрыс, бұрыстығын слайдтан қарап бағалайсыңдар.Ал топ басшысы қолма – қол бағаларыңды бағалау парағына түсіреді. М-м:Түсінікті ме? Оқушылар:Иә М:Олай болса бастайық. М:Бұл тапсырмаға бөлінген уақыт болды.Енді,келесі 2 –тапсырмаға көшейік.Кәне,кім айтады? Оқушы: диалог оқиды(1) М: жақсы. Тағы кім диалогын оқимын дейді. Кәне. Оқушы: диалог оқиды(2) Жаңа сабақ: 1 Мұғалімнің кіріспе сөзі. Балалар қазір біз суретті сөз жұмбақтың көмегімен жаңа сабақтың тақырыбын анықтаймыз.Олай болса, бәріміз тақтаға қарайық 4 ,, м , , , з г , і М: қане ойланайық? Оқушылар Төрт жыл мезгілі. М: сонымен. Дұрыс Төрт жыл мезгілі. Ал, енді жұмысымызды одан әрі жалғастырмас бұрын жұмыс тәртібін анықтап алсақ. Сендер өздерің байқағандай топпен отырсыңдар, яғни топқа ат керек сондықтан бір тобымызды «Қыс», екінші тобымызды «Көктем» деп қойсақ. Келісесіңдер ме? Оқушылар: Иә. М: 1. Келесі жұмыс тәртібі бойынша сөздермен жұмыс жасауымыз керек. Мен оқып , таныстырамын. Содан соң сендер басынан – соңына дейін қайталап шығасыңдар.( мұғалім оқиды, содан соң оқушылар) Олай болса бастайық. 2.Келесі жұмыс жаңа сөздердің көмегімен сөз тіркесі мен сөйлемдер құру. «Қыс» тобы: сөз – тіркестер «Көктем» тобы:Сөйлемдер құру Түсінікті ме? Олай болса, кідірмей бастайық.(4-5 минут) Дайынбыз ба? Кім сөйлеймін!- дейді Оқушы: «Қыс» тобынан: Оқушы: «Көктем» тобынан: 3.Келесі тапсырма «Қыс» тобына: Диалогты жалғастыру. «Көктем» тобына: Сұрақтарға жауап беру.Түсінікті ме? Ендеше бастайық. .(4-5 минут) Оқушы: «Қыс» тобынан:- Анна саған қай мезгіл ұнайды -- Неге? - - Ал қандай мейрамды ұнатасың? - Оқушы: «Көктем» тобынан: 1.Жыл мезгілі нешеу? 2.Қыс айларын аташы? 3.Көктем айларын аташы? 4.Бір жылда неше ай бар? Шаршаған болармыз.Демалып алайық. Сергіту сәті 4.Келесі тапсырманы тыңдайық «Қыс» тобына :Кестемен жұмыс. «Көктем» тобына:Семантикалық карта. Оқушы: «Қыс» тобынан Жыл мезгілдері Ай аттары 1 1 .............., қаңтар, ................. 2 2 наурыз, .............., ................. 3 3 ................, .................., тамыз 4 4 қыркүйек, .................., ................... Оқушы: «Көктем» тобынан: Сөйлемдер Қыс Көктем Жаз Күз 1. Күн ыстық болады 2. Наурыз мейрамы тойланады. 3. Жаңбыр жиі жауады. 4. Дала, орман, ақ қар жамылады. 5.Келесі «Қыс» тобына өлең шумақтарын толықтырып, шешуін тауып, түсінгендерін өз сөзімен жеткізу «Көктем тобына (аздан соң) Мұғалім : Кім айтады? «Қыс» тобының оқушысы. 1)...зырлап желетін, Шаңғы,коньки..., ...жасап ойнайтын, Қай ... деп ойлайсың? (қыс) 2)Қойнын толы ..., ...майласы егісте Көбелек қуып ... Қай мезгіл деп ...? Қажетті сөздер: 1)тебетін, шанамен, мезгіл,аққала; 2) көк, жеміске, ойлайсың, ойнайтын. «Көктем» тобының оқушысы • ) . . . айдай желдеткен, • Нөсерлетіп, селдеткен • Шымшық келіп . . . • . . . мезгіл деп ойлайсың? • 2) . . . . . . болатын, • Қамбаға . . . толатын. • Қызыл . . . ойнайтын • Қай мезгіл деп . . . ? • Қажетті сөздер: 1) бұлтты, қай, ойнайтын 2) жиып-теріп, астық, қырман, ойлайсың Жаңа сабақты бекіту: 1.Тақырыптың атын ата? 2.Күз айларын ата? 3. Қыс айларын ата? 4. Көктем айларын ата? 5. Жаз айларын ата? 6. Жыл мезгілдерін ата? Оқушылардың жауабы: Жаңа сабақты қорыту:Бүгінгі сабақта әр жыл мезгілінің өз ерекшеліктері жайлы сөз еттік. Үй тапсырмасы:Сөздерді жаттау, жыл мезгіліне байланысты мақал – мәтел жазып келу. Оқушыны бағалау:(Балалардан бағалау парағын алып бағаларын айту) Источник: http://Інжу | |
Просмотров: 1136 | Комментарии: 6 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|