Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Жумагуль Асанова №32 жалпы білім беру орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Орталық Қазақстан облысы Қарағанды қаласы Жалаң сөйлем. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Жалаң сөйлем туралы мәлімет беру. Білетіндерін пысықтау,тереңдету. Сөздерді дұрыс қолдана отырып, сөйлем құрауға, талдауға баулу. Дамытушылық: а) Оқушылардың шығармашылық, танымдық деңгейін көтеру; ә) Ойлау қабілеттерін дамыту; б) Ауызекі сөйлеуге, сурет бойынша жұмыс жасай білуге үйрету. Тәрбиелік: Тапқырлыққа, еңбекті сүюге, табиғатты аялауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: медиа-сабақ. Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, ойландыру, іздену, деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың көрнекілігі: кесте, слайдтар, суреттер, интерактивті тақта, компьютерлер. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу; 2. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру. ІІ. Үй жұмысын тексеру Миға шабуыл Сұрақтарға жауап беру. 1. Жай сөйлем айтылуына қарай неше түрге бөлінеді? 2. Жай сөйлем сөйлем мүшелерінің қатысына қарай неше түрге бөлінеді? 3. Жақты,жақсыз сөйлем дегеніміз не? 4. Толымды,толымсыз сөйлем дегеніміз не? 5. «Бизнес»,«Іскер адам», «Саналы адам», «Үнемшіл болу» тақырыбы аясында әңгімелеу. Жаңа сабақ. Грамматикалық тақырып Жаңа сөздер Жалаң сөйлем – нераспространенное предложение Нақтылы капиталы – конкретный, реальный капитал Мойындамайды – не признает Өрге басуы – идти вперед Оқушылардың көңілін тақтаға аудару,сөйлемдерді оқыту, сөйлем мүшелеріне талдату. Ойын. Жаңбыр тамшысы 1. Бизнес құрылды. 2. Кәсіпкерлер істеді. 3. Шаралар қолданды. 4. Қаржы көбейді. 5. Инвестиция қызмет етті. 6. Кәсіпорындар пайда болды 7. Тәуелсіздік алды. 8. Жапондықтар еңбек етеді 9. Келісім жасай білу керек. 10. Уақыт қымбат. 11. Уақыт – құрал. 12. Адам қадағалайды. 13. Іс жоспарланады. Оқушылар кестеге қарап қорытынды жасайды ЖАЛАҢ СӨЙЛЕМ Бастауыш Баяндауыш Тек бастауыш пен баяндауыштан құралған сөйлемдер жалаң сөйлемдер деп аталады. Грамматикалық ойын. Сиқырлы ағаш. Оқушыларға слайдтарды көрсетеміз. Ағаштың біреуін сілкейміз. І топқа Зат есімдер беріледі. Күн батты Тау көрінді Ағаш жайқалды Орман гүлденді Өзен қатты Үй салынды Сарқырама ақты Аспан бұлттанды Қар жауды Дала тып-тыныш IІ топқа Етістіктер беріледі Күз келді Қыс түсті Жол салынды Гүл ашылды Жапырақ сарғайды Туристер келді Шаңғы тепті Балалар сырғанады Бұлт көрінді Кемпірқосақ пайда болды Оқушылар құрастырған сөйлемдерін оқиды. Жай сөйлемнің түрін ажыратады Мәтінмен жұмыс Еріктің әкесі шопан. Бір күні ол үйге киіктің лағын алып келді. Ерік қуанды. Ол сүйкімді екен. Көздері мөп-мөлдір. Киіктің лағына қарай бергін келеді. Киіктің лағы Ерікке әбден үйреніп алды. Ерік оған «Керім» деп ат қойды. Керім тек Ерікпен ғана ойнайды. Еріктің қолынан ғана сүт ішеді. Тапсырма Мәтінді оқушылар компьютерден оқып шығады. Мазмұнын қысқаша айтады. Мұғалім оқушылардың сұрақтарына жауап береді. «Кім жылдам?» ойыны І топ Мәтіннің ішінен жалаң сөйлемдерді теріп алып себетке салады. Ерік қуанды. Көздері мөп-мөлдір. ІІ топ Мәтіннің ішінен жалаң сөйлемдерді ажыратып,бөліп алып себетке салады. Әкесі шопан Ол алып келді Лақ үйреніп алды Ат қойды Керім ойнайды Сүт ішеді Қорытынды жасайды. Өзін-өзі тексеру 6.5.4,6.5.5 – тапсырмаларды орындау. Жоғарғыдағы үлгіге қарап сөйлемдердің ішінен жалаң сөйлемдерді теріп жазады. ІV. Бекіту Сызба бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді. Білемін Үйрендім Жай сөйлемнің түрлері Жалаң сөйлем, бастауыш баяндауыш Үйге тапсырма Ережені оқу. Бір күнге жоспар жазып келіңдер. | |
Просмотров: 1419 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|