Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүлмира Бекбұлатқызы Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі. Мектеп, сынып, пән: Павлодар облысы , Шарбақты ауданының жалпы білім беру №2 негізгі мектебі, 3 сынып ,қазақ тілі , оқыту орыс тілінде. Сабақтың тақырыбы: Отбасы мүшелерінің жұмыстары Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, бейне ролик , слайдтар. Жалпы мақсаты Оқушылар қазақ тілінде өз ойларын жеткізе алады, өткен тақырыптары бойынша білімдерін пайдалана алады. Еңбекке қызуғышылықтары артылады. Күтілетін нәтижелері Білу: мамандықтардың атауларын қазақ тілінде біледі, отбасы мүшелерін кім болып істейтінің қазақша айта алады; Түсіну:қойған сұрақты түсінеді, сұраққа толық жауап бере алады; Қолдану: отбасы туралы баяндағанда әке-шешелерінің жұмыс орны туралы баяндап береді; Талдау: сыни тұрғасынан ойлайды , ойларын топтастыра алады. Топтау: тапсырмаларды орындау бараысында білімдерін ортаға шығарады; Бағалау:мамандықтарды өмірде не үшін білу керектігін бағалай алады. Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту. 2.Оқыту үдерісінде диалогтық оқыту арқылы білімдерімен толықтыру. Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері Жаңа білім беру сабағы сұрақ -жауап, әңгімелесу,талдау, салыстыру,ой-қозғау,ой-топтастыру, диалогтік оқыту. Сабақтың ресурстары Интерактивті тақта, слайдтар,флипчарт, қосымша материалдар. Ұйымдастыру кезеңі - Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту. - Сыныпта жағымды қарым-қатынас орнату үшін бір-бірімен сәлемдемесу жүргізу (сыныпқа картоннан қиылған үш түсті қол көрсетіледі, кім сары түсті қолды таңдаса, сол балалар бір-бірімен құшақтасып амандасады, кім қызыл қолды талдаса иығымен амандасады, кім ақ қолды талдаса жай қолмен амандасады) - Сабақтың тақырыбың анықтау: Слайдта түрлі мамандықтар көрсетіледі -Сіздер қалай ойлайсыздар сабақтың тақырыбы қандай болады? Топқа бөлісу -Кім қандай мамандықты талдайды? -Бірінші топ :Мұғалімдер , екінші топ: Дәрігерлер, үшінші топ: Сатушылар Үй жұмысын тексеру 2 мин. 1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1.Оқушылардан үйде берілген тапсырманың орындалу барысын сұрайды. 1.Үй жұмысын қалай орындағанын көрсетеді. Мадульдар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану 2. Сыни тұрғысынан ойлауға үрету 3. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 4.Оқушыларды жас ерекшіліктеріне сәйкес оқыту Сөздік жұмысын жүргізу, тақырып бойынша қалыптасқан білімдерін еске түсіру: Флипчартпен жұмыс істеу, мынау кім? -Дәрігер қайда, көрсет. Топтық тапсырмалар береді: «Мұғалімдер» тобы мұғалім туралы мәтін құрастырады. «Дәрігерлер» дәрігер туралы мәтін дайындайды «Сатушылар» тобы сатушы туралы мәтін дайындайды. Балалар тақтадан керек сөздерді талдайды. Оқушылар өткен сыныптарда алған білімдерін еске түсіреді, флипчарттағы і мамандықтарды қазақша атайды. -Мұғалім Топпен бірігіп мәтін дайындайды. Қорыту Күтілетін нәтиже Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Топ оқушыларына бүгінгі сабақтан алған білімнің қаншалықты өмірде қажет екенін өз ойларымен қорытқызу; Ойларын дәлелдейді, қорытады. Үй жұмысын беру 6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1. Үй жұмысын беру: Сөздікке жазған мамандықтарды жаттайды Үй жұмысын күнделікке жазады. Бағалау -Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды оқу үшін бағалайды (қалыптастырушы), оқушыларды тыңдаған кейін оқуды бағалайды (жиынтық бағалауды шығарады) Оқушылар бір-бірін оқу үшін бағалайды. Сөздік Работает –жұмыс істейді Детей-балаларды Учит-оқытады Людей лечит-адамдарды емдейді Продукты продает –азық-түлік сатады Источник: http://Сейтахметова Г. | |
Просмотров: 802 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|