Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүлмира Бекбұлатқызы Мектеп: Павлодар облысы , Шарбақты ауданының жалпы білім беру №2 негізгі мектебі, Сабақтың тақырыбы: Азық -түлік дүкенінде Сынып: 3 Мерзімі: Сабақ мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға азық-түлік туралы түсінік бере отырып,адам денсаулығына пайдасын түсіндіру.Мәтінді оқи отырып олардың өз ойларын жүйелі,еркін жеткізугемашықтандыру.Оқушылардың қызығушылығын ояту,тапсырмалар орындау арқылы білімдерін кеңейту. Дамытушылық: Оқушылардың терең ойлау,өз ойын еркін жеткізуге,ой ұшқырлығына баулу,тіл байлығын дамыту,ойлау қабілеттерін арттыру.Олардың достық қарым-қатынастарын нығайту. Тәрбиелік: Оқушыларды білімге құштарлыққа,ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа адамгершілікке тәрбиелеу. Модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық». Күтілетін нәтиже: Оқушылардың дидактикалық тапсырмаларды орындау барысында логикалық ойлары дамиды. Ой бөлісу арқылы білімдері толығады. Әдіс-тәсілдер: «Өрмекші торы», «Топқа бөліну:азық-түліктер арқылы », «Мен – саған, сен – маған» ,«Мағынаны тану»,«Сергіту сәті», «ВЕНН диаграммасы», «Бағалау». Сабақ кезендері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту. «Мен – саған, сен – маған» әдісімен үй жұмысын тексереді. Қазақша амандасады, әнұранды айтады. Оқушылар екіден тұрып, жаттаған сөздерді бір-бірінен сұрайды, баға береді «Бас бармақ» арқылы Білу «Мағынаны тану» әдісі арқылы білімдерін еске түсіру. Слайдта үш түрлі дүкен көрсетіледі, осы дүкендердің атауларын өздерін табыңдар -Мынау қандай дүкен? Оқушылар слайдтағы азық-түліктерге қарайды, дүкеннің атауын өздері табады, қазақша атайды. -Мынау «Сүт тағамдары» дүкені -Мынау «Ет тағамдары» дүкені, -Мынау «Азық-түлік» дүкені Түсіну Оқулық арқылы фронталды жұмыс өткізу. «Дүкенде» мәтінді оқу, аудару. Диалог жүргізу. Мәтінді оқиды, аударады. Жұптық жұмыс арқылы диалог жүргізеді. . Қолдану Диалогты толықтыр тапсырмасы арқылы модуль бойынша алған білімдерін қолданады. Ауызша диалогты оқиды, толықтырады, үйде осы тапсырманы жазбаша орындайды. Талдау Топтық жұмыс: «Азық-түлік» дүкенінде диалог құрастырады. Шарты: диалогта сан есім, сын есім міндетті түрде болуы керек. Оқушылар диалог құрастырады Жинақтау Постермен жұмыс Оқушыларға дайын мәтін таратылады, олар оны оқиды, кейін мазмұнын постерге салады, оқушыларға көрсеткенде басқа топтың оқушылары суреттерге қарап, сол мәтіннің мазмұның айтуға тырысады. Мәтіндер: Менің атам мен әжем азық-түлік дүкеніне барды. «Азық- түлік» дүкенінде нан, сүт, май, кәмпит, ірімшік, алма, қияр сатады. Атам мен әжем нан, сүт, алма сатып алды. Менің анам сүт дүкенінен келді. Сүт дүкенінде сүт, қаймақ, ірімшік, айран сатады. Анам екі литр сүт пен ірімшік сатып алды. Мынау «Ет тағамдыры» дүкені. Дүкенде шұжық, тауық, үйрек, қаздың еті сатылады. Мен екі шұжық саттып алдым. Бағалау Топтарға түрлі фигуралар таратылады, бағалау шарты түсіндіріледі. Оқушыларды тыңдайды, өзі жиынтық баға береді Оқушылар бірігіп жұмыс жасайды, бір-бірін түрлі фигуралармен бағалайды. Үй жұмысын беру 83 бет 4 тап. Күнделікке үй жұмысын жазады. Рефлексия Рефлексияны диалог түрінде жүргізу. Оқушылар сабақты диалогпен қорытындылайды. Источник: http://Сейтахметова Гульмира Бекбулатовна | |
Просмотров: 804 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|