Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүльмира Бекбулатовна Павлодар облысы , Шарбақты ауданының жалпы білім беру №2 негізгі мектебі, Сабақтың тақырыбы: Көкөністер Сынып: 3 Сабақтың мақсаттары: Білімділік: көкөністердің атауларын дұрыс атай және ажырата алуға баулу. Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін арттыру. Ауызекі сөйлей білуге үйрету. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорын молайту. Тәрбиелік: Оқушыларды білімге құштарлыққа,ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа адамгершілікке тәрбиелеу.Эстетикалық,этикалық тәрбие беру Модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық». Күтілетін нәтиже: Оқушылардың дидактикалық тапсырмаларды орындау барысында логикалық ойлары дамиды. Ой бөлісу арқылы білімдері толығады. Әдіс-тәсілдер: «Өрмекші торы», «Топқа бөліну: жеміс-жидектер», «Мағынаны тану»,«Сергіту сәті», «ВЕНН диаграммасы», «Смайликтер». Сабақ кезендері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс әрекеті Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту. «Өрмекші торы» стратегиясы бойынша үй жұмысын тексеру: Берілген мәтінге топпен бірігіп постер жасау. Дүкенде Жеміс дүкені әдемі және үлкен. Мұнда алмалар, алмұрттар, жүзімдер, алхорылар сатады. Дүкенде өте жақсы сатушы жұмыс істейді. Қазақша амандасады, әнұранды айтады. Оқушылар мәтінді оқиды сол мәтіннің мазмұнын постерге салады. Ауылда Ауылда үлкен бақ бар. Бақта алма, алмұрт ағаштары өседі. Күзде балалар жемістерді тереді. Білу «Миға шабуыл» «Көкөністерді жина» ойыны арқылы білген сөздерді еске түсіреді. Оқушылар слайдтағы көкөністердді жинайды, қазақша атайды. Түсіну Топтық жұмыс:81 беттегі сызбамен жұмыс істеу . Топпен талқылайды,азық-түліктер мен жемістерді бір бөлек, көкөністерді бір бөлек реттейді. Қолдану 1)Сөздік жұмысын жүргізеді, өздері сөздік құрастырады. В саду –бақта в огороде-бақшада Растет-өседі собирал –жинадым 2) сөздерді пайдаланып сөйлемдерді қазақ тіліне аударыңдар: В саду фрукты растут. В огороде овощи растут. Я морковь, лук, огурцы собирал. Жаңа сөздерді дәптерге жазады. Сөйлемдерді қазақ тіліне аударады. Талдау 1 топ –сұраулық шылаумен жұмыс істейді 2 топ-жалғаулық шылаумен жұмыс істейді Сөз тіркестер, сөйлемдер, диалог құрастырады Оқушылар кішігірім диалог құрастырады: -Бұл қызанақ па? -Жоқ, бұл қияр. -Саған не керек? -Маған сәбіз бен қызылша керек. Жинақтау Сан есім мен сын есімдерді пайдаланып «Дүкенде» тақырыбына диалог құрастыру. 1ші: балалар білген сөздерді еске түсіреді, сөздік құрастырады, кейін диалогқа шығады. 1-10 дейін сандарды еске түсіреді, сын есімдерді еске түсіреді. Диалог құрастырады: -Сәлемтсіз бе? -Сәлеметсіз бе? -Дүкенде қандай көкөністер бар? -Дүкенде сәбіз, қияр, қызылша, қызанақ, пияз бар. Сізге не керек? -Маған қияр мен қызанақ керек. -Сізге қандай қияр мен қызанақ керек? -Маған сары қызанақ, жасыл қияр керек. -Сізге неше кг. Қызанқ пен қияр керек? -Маған екі кг. қызанақ , бес кг. Қияр керек. -Алыңыз! -Рақмет, сау болыңыз! Бағалау Смайликтерді таратады Оқушыларды тыңдайды, өзі жиынтық баға береді Оқушылар өз жұмыстарын смайликтермен бағалайды. -Мен бүгін тақырыпты толық түсіндім, өте жақсы жұмыс жасадым. Сондықтан мына смайликпен өзімді бағалаймын Үй жұмысын беру 80 бет 1 тап, 81 бет-4 тап. Күнделікке үй жұмысын жазады. Рефлексия Слайдтағы тапсырмалар арқылы рефлексияны өткізу, «Венн диаграмасын» құрастыру Тапсырма орындайды,көкөністерді атайды. «Венн диаграмасын толықтырады» Мәтіндер Дүкенде Жеміс дүкені әдемі және үлкен. Мұнда алмалар, алмұрттар, жүзімдер, алхорылар сатады. Дүкенде өте жақсы сатушы жұмыс істейді. Сөздік-словарь: Жеміс-фрукты Өте жақсы-очень хороший _____________________________________________________________ Ауылда Ауылда үлкен бақ бар. Бақта алма, алмұрт ағаштары өседі. Күзде балалар жемістерді тереді. Сөздік-словарь: Ауылда-в деревне Бақ-сад __________________________________________________________ Менің атам мен әжем азық-түлік дүкеніне барды. «Азық- түлік» дүкенінде нан, сүт, май, кәмпит, ірімшік, алма, қияр сатады. Атам мен әжем нан, сүт, алма сатып алды. __________________________________________________________ Менің анам сүт дүкенінен келді. Сүт дүкенінде сүт, қаймақ, ірімшік, айран сатады. Анам екі литр сүт пен ірімшік сатып алды. _____________________________________________________________ Мынау «Ет тағамдыры» дүкені. Дүкенде шұжық, тауық, үйрек, қаздың еті сатылады. Мен екі шұжық саттып алдым. Источник: http://Сейтахметова Гульмира | |
Просмотров: 951 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|