Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

7 класс КСП
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүлмира Бекбұлатқызы
Мектеп: Павлодар облысы ,
«Шарбақты ауданының жалпы білім беру №2 негізгі мектебі»

Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілін үйрену жолдары Грамматикалық тақырып: аралас құрмалас сөйлем

Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, бейне фильм, слайдтар.

Жалпы мақсаты
Оқушылар қазақ тілінде өз ойларын жеткізе алады, өткен тақырыптары бойынша білімдерін пайдалана алады.
Күтілетін нәтижелері
Білу: қазақ тілін үйрену жолдарын біледі, өздеріне қолайлы жолын талдайды;
Түсіну:тілді үйрену жолдарын бір-біріне түсіндіреді;
Қолдану: үйрену жолдарын салыстырады, талдайды, қолайлы жолдарын іздейді;
Талдау:қалыптасқан білімдерін пайдаланып, білімдерін әрі қарай дамыту үшін мақсаттар қойады;
Топтау: осы мақсаттарға жету үшін іздену жұмыстарын жүргізеді;
Бағалау: қазіргі кезде мемлекеттік тілдін мәртебесін бағалайды, өмір талабы екенін біліп, үйренеді.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту.
2.Оқыту үдерісінде диалогтық оқыту арқылы білімдерімен бөлісуін қадағалау.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері Жаңа білім беру сабағы
сұрақ -жауап, әңгімелесу,талдау, салыстыру,ой-қозғау,ой-топтастыру, диалогтік оқыту.

Сабақтың ресурстары Интерактивті тақта, ватмандар, маркерлер, фигуралар.
Ұйымдастыру
кезеңі - Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту.
4 топқа оқушылар топтасады. 1 мин

Үй жұмысын тексеру 2 мин.

1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқушылардан үйде берілген тапсырманың орындалу барысын сұрайды. 1.Үй жұмысын қалай орындағанын көрсетеді.
Мадульдар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
2. Сыни тұрғысынан ойлауға үрету
3. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4.Оқушыларды жас ерекшіліктеріне сәйкес оқыту Жаңа тақырыпқа Ә.Тәжібаевтің өлені арқылы шығу:
-Мына өлең не туралы?
-Өлеңде тілді қандай сатыға қойып тұр?
-Сіздер, білесіздер ме, тіл дамымаса, ешкім осы тілде сөйлемесе тілмен бірге ұлт та жойылады?
-Сондықтан, өзіңнің ана тілін ешқашанда ұмытпау керек.
«Ой қозғау» стратегиясы бойнша ойлау қабілеттерін дамыту.
Қазақ тілін үйрену қандай жолдары бар?
Ал енді сыныптағы топ қазақ тілін үйрену әр-бір жолдарына тоқталады 1 топ- «Арнайы бағдарламамен оқыту» жолын бізге постерде бейнелеп береді. Қазақ тілінде баяндап береді. 2 топ-«Мектепте тереңдетіп оқыту» туралы постер дайындайды. 3топ-«Жеке тіл курстарын бару» , ал 4 топ-«Өздік үйрену» туралы айтып береді.
Өлеңді тыңдайды, ойланады. Сұраққа жауап береді, тақырыпты анықтайды.

Оқушылар мұғалімнің әңгімесін тыңдайды, өздерінің ойларын ортаға шығарады.

Әр топ өзерінің тапсырмаларымен жұмыс жасайды да, өз білімдерімен диалогтік оқыту арқылы бөліседі, бір жүйеге келіп постер дайындайды.

Өздерінің жұмыстарымен сыныппен бөліседі.

Оқушылар бір-бірін тыңдайды, кейін өздеріне ұнаған жолдарын талдайды да, бір-біріне баға қояды. Геометриялық фигуралар арқылы , мысалы: Біз 1топқа жұлдыз сыйлаймыз, өйткені олар бізге қазақ тілін үйрену жолдарын жақсы түсіндірді. Олардың баянамасы өте түсінікті болды.

Граммматикалық тақырыпқа көшу
5.Оқытудағы басқару және көшбасшылық Аралас құрмалас сөйлем туралы жалпы түсінік беру.
Рефлексия : 224 бет 4 тапсырма арқылы өткізу. Аралас құрмалас сөйлем туралы білімдерін толықтырады.

Қорыту Күтілетін нәтиже 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топ оқушыларына бүгінгі сабақтан алған білімнің қаншалықты өмірде қажет екенін өз ойларымен қорытқызу; Ойларын дәлелдейді, қорытады.

Үй жұмысын беру
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1. Үй жұмысын беру:
224 бет 5 тапсырма Үй жұмысын күнделікке жазады.

Бағалау
-Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды оқу үшін бағалайды (қалыптастырушы), оқушыларды тыңдаған кейін оқуды бағалайды (жиынтық бағалауды шығарады) Оқушылар бір-бірін оқу үшін бағалайды.

Сөздік
Дополнительные уроки-қосымша сабақтар
Интерес к языку-тілге қызығушылығы
Должен быть-болу керек
Цель-мақсат
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: nurkz2806 (2015-04-21) | Автор: Гульмира E
Просмотров: 355 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 11:11 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1138]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1485]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [516]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru