Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

ҚМЖ-7 сынып
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүльмира Бекбұлатовна
Мектеп: Павлодар облысы ,
«Шарбақты ауданының жалпы білім беру №2 негізгі мектебі»

Сабақтың тақырыбы:
Оқымысты бала Грамматикалық тақырып: сабақтас құрмалас сөйлем

Сілтеме Қазақ тілі оқулығы, бейне фильм, слайдтар.

Жалпы мақсаты
Оқушылар қазақ тілінде өз ойларын жеткізе алады, өткен тақырыптары бойынша білімдерін пайдалана алады.
Күтілетін нәтижелері
Сабақтас құрмалас сөйлемнің ерекшілігін біледі. Салалас құрмалас сөйлемнен ажырата біледі. Талдауға үйренеді. Жаңа мәліметтермен жұмыс жасай алады, алған білімді саралайды. Сөздік қоры молайыады, сөйлеу тілдері дамиды. Оқымысты болуға тырысады. Бір-бірін сыйлайды.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың синтаксис саласынан алған білімдерін кеңейту.
2.Өздерін және жанындағы топ мүшелерін дұрыс бағалауын қадағалау.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері Жаңа білім беру сабағы
сұрақ -жауап, әңгімелесу,талдау, салыстыру,тірек сигнал әдісі,

Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар,тест тапсырмалары,бағалау парағы
Ұйымдастыру
кезеңі - Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту.
4 топқа оқушылар топтасады. 1 мин

Үй жұмысын тексеру 2 мин.

1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқушылардан үйде берілген тапсырманың орындалу барысын сұрайды. 1.Үй жұмысын қалай орындағанын көрсетеді.
Мадульдар Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану
2. Сыни тұрғысынан ойлауға үрету
3. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4.Оқушыларды жас ерекшіліктеріне сәйкес оқыту Жаңа тақырыпқа бейне-фильм арқылы шығу:
-Мына фильм кімдер туралы?
-Оқымысты балалар немен ерекшелінеді?
-Тақырыбымыз қандай болады?
ОҚЫМЫСТЫ БАЛА
Топтық жұмыс:
Мына слайдтан бүгінгі сабаққа керек сөздерді талдап сөздік құрастырыңдар.
Образованный-білімді, тапқыр-находчивый, оқу озаты-отличник, жан-жақты-разносторонний, жақсы дамыған-хорошо развит, знает-біледі, пайдаланады-использует.
Енді «Оқымысты бала» сіздердің ойларыңыз бойынша қандай? Сол баланы постерде бейнелеп беріңдер, қазақ тілінде баяндап беріңдер. Бейне-фильмді көреді, ойланады. Сұраққа жауап береді, тақырыпты анықтайды.

Оқушылар ойланып, сабаққа керек сөздерді талдап сөздік құрастырады.
Оқушылар жаңа сөздерді талдағанда тақырып бойынша жаңа ойлар келеді.
Оқушылар постерде оқымысты баланың суретін салады, қазақ тілінде айтып береді.
Мысалы: оқымысты бала компьютерде отыр немесе кітаптың арасында отыр. Балалардың қиялдарына байланысты болады.
Граммматикалық тақырыпқа көшу
5.Оқытудағы басқару және көшбасшылық Сабақтас құрмалас сөйлем
Сложноподчиненное предложение
Бірінші, тақырып бойынша орыс пәнінен қандай білімдері бар екенін сұрау, кейін салыстыру, ережені шығару.
Шолу талдау жасау.
Рефлексия : оқымысты бала туралы сабақтас құрмалас сөйлем құрастырыңдар: Оқымысты бала өте білімді, өйткені ол өте көп оқиды. Көшбасшылық қасиеті бар оқушылар тақырыпты түсіндіреді.
Сабақтас құрмалас туралы білімдерін көрсетеді, саластырады, ережені тыңдайды.

Сөйлем құрастырады, сөйлемді талдайды.
Қорыту Күтілетін нәтиже 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топ оқушыларына бүгінгі сабақтан алған білімнің қаншалықты өмірде қажет екенін өз ойларымен қорытқызу;
Сіздер қалай ойлайсыздар, сіздер оқымысты баласыңдар ма? Ойларын дәлелдейді, қорытады.

Үй жұмысын беру
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
2. Үй жұмысын беру:
Деңгейлік тапсырмалар беріледі
ІІІ деңгей:сөздерді жаттау
ІІ деңгей: сөйлемді талдау
І деңгей: мәтінді жаттау
Үй жұмысын күнделікке жазады.

Бағалау
-Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды оқу үшін бағалайды (қалыптастырушы), оқушыларды тыңдаған кейін оқуды бағалайды (жиынтық бағалауды шығарады) Оқушылар бір-бірін оқу үшін бағалайды.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: nurkz2806 (2015-04-21) | Автор: Сейтахметова Гульмира Бекбулатовна E
Просмотров: 559 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 9:50 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru