Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

ҚМЖ -"Қазақ тілін үйренейік "-7 сынып
Мұғалімнің аты-жөні: Сейтахметова Гүльмира Бекбулатовна
ГУ «Основная общеобразовательная школа №2 Щербактинского района»

Сабақтың тақырыбы:
Қазақ тілін үйренейік
Грамматикалық тақырып: салалас құрмалас сөйлем

Сілтеме Қазақ тілі

Жалпы мақсаты
Қазақ тілінің грамматикасы -морфология және синтаксис салаларын біледі, өз бетімен білім алу дағдыларын пайдаланады, шығармашылық қабілеттерін пайдалану арқылы өз ойларын креативті түрде жеткізеді. Бүтінді бөліктерге жіктеу, арасындағы байланысты айқындайды. Іздене ,бірлесе оқу әрекетін ұйымдастыра біледі, өзін –өзі реттеп, бірін –бірі тыңдап,ойын толықтыра оқиды. Бір-біріне сыйластық қарым-қатынаспен қарайды. Мемлекеттік тілді біліп, қадірлейді.
Міндеттер
1.Оқушылардың белсенділігін арттыру;
2.Оқушылардың білетін білімін жаңғырту;
3.Өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау;бағалау қабілеттерін дамыту.
4. Қайталау сабағынан белгілі бір ой қорытындылар жасау;
Оқу нәтижелері 1. Сөздік қорларын пайдаланады, қазақ тілін үйренеді.
2. Тілді пайдаланып өз ойларын еркін жеткізуге тырысады.
3. Негізгі түйінді таба біледі.
4. Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады.
5. Құрмалас сөйлемдерді ажыратады.
Сабақтың түрі,әдіс тәсілдері Жаңа білім беру сабағы
сұрақ -жауап, әңгімелесу,талдау, салыстыру,тірек сигнал әдісі,

Сабақтың көрнекілігі Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар,тест тапсырмалары,бағалау парағы
Ұйымдастыру
кезеңі - Сәлемдесу, әнұранды жатқа айту.
- 4 топқа оқушылар топтасады. 1 мин
Үй жұмысын тексеру 2 мин.
1. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
1.Оқушылардан үйде берілген тапсырманың орындалу барысын сұрайды. 1.Үй жұмысын қалай орындағанын көрсетеді.
Сабақтың барысы
2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 32 мин
1.Тақырыпты анықтау (интерактивтік тақта арқылы кішігірім үзіндіні көрсету)
-Балалар қай тілде сөйлеп тұр?
-Қазақ тілі қандай тіл?
Білімдерін ортаға шығару
-Қазақ тілі сабағына қатысты қандай сөздерді білесіздер? Осы тақырыпқа байланысты сөздік құрастырыңдар
2. Қазақ тілін үйрену үшін не істеу керек?
Өз ойларын ортаға шығарады, бірақ кластерлері қазақ тілінде болу керек.
( өз ойларын өздерінің ана тілінде шығарады, кейін ережені қазақ тіліне аударады).
3. ДЖИГСО стратегиясы арқылы топтар бір-бірімен өз білімдерімен бөліседі.
5. Топтарды тыңдайды. Бір-бірін формативті түрде бағалайды.
Грамматикалық тақырыпқа көшу.
Топтағы бір оқушы көшбасшылықты қолына алып жай сөйлемнің синтаксистік талдауды еске түсіруін ұйымдастырады.
6. Салалас құрмалас сөйлемнің бір түрін беремін оқушылар оны талдап, жай сөйлемнің қандай айырмашылығы бар екенін анықтайды.
7. Рефлексия:
«Қазақ тілін үйренейік» салалас құрмалас сөйлемдерді пайдаланып диалог құрастыру . 1. Оқушылар өз топтарында кезек-кезек жауап береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтын тақырыбын анықтайды, білімдерін ортаға салады.
Сөздік құрастырады.

2.Қазақ тілін білу үшін не істеу керек? Кластер жасайды.

Бір-бірін тыңдайды, формативті бағалайды.
Жай сөйлемге синтаксистік талдау жасайды.
1. Сөйлем мүшелерінің қатысына қарай жай сөйлемнің түрлерін түсіндіреді,мысалмен дәлелдейді.
2. Салалас құрмалас сөйлемдерді анықтап,мысалмен дәлелдейді,салыстырады.

Топ қайтадан бірігіп диалог құрастырады.

Қорыту Күтілетін нәтиже 3 мин
4 . Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Топ оқушыларына бүгінгі сабақтан алған білімнің қаншалықты өмірде қажет екенін өз ойларымен қорытқызу; Ойларын дәлелдейді, қорытады.
Бағалау 1 мин
5. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Бағалау:
-Оқушылардың тиісті тапсырмаларды орындаудағы қателерін келесі топ оқушыларына тапқызу;
-Топ оқушыларының жұмысын келесі топ оқушыларына бағалату; Бір-бірін бағалайды.
Үйге тапсырма 1 мин
6. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
3. Үй жұмысын беру: мәтінді жатқа мазмұндау, бір сөйлемге синтаксистік талдау жасау.
Үй жұмысын күнделікке жазады.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: nurkz2806 (2015-04-21) | Автор: Сейтахметова Гульмира Бекбулатовна E
Просмотров: 829 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 3:19 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [246]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru