Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

4 сынып "Киіз үй"
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Айдарханова Дидар Ақбайзеновна.
"Шарбақты жалпы білім беру №2 негізгі мектебі" ММ
4 сынып.
Өткізілген уақыты: 2014ж.02.23
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Сабақтың тақырыбы: «Киіз үй»

Мақсаты; Оқушылардың көмекші есімдер тақырыбы және «Киіз үй» лексикалық тақырыбы бойынша
білімін дамыту.

1) Киіз үй тақырыбы бойынша білімдерін дамытуға жағдай жасау;
2) Зейін қойып тыңдап, ақпаратты талдай білу қабілетін дамыту;
3) Топ ішінде мәдениетті қарым-қатынас дағдысына тәрбиелеу.
Міндеттері:

Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті Уақыт Дерек көзі
Модуль
1.Ұйқыашар-
Көңілді жаттығу

1.2. 5-6 адамнан түрлі - түсті суреттердің көмегімен топқа бөлу
Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог:
-Қазір қандай сабақ?
-Қазақ тілі нешінші сабақ?
-жылдың қай мезгілі?
-Қыстық нешінші айы?
-Ақпанның нешесі?
-Аптаның қай күні?
1.3. «Күннің шуағы» балалар сабақты бастамас бұрын біз өз тілектерімізді жазып, ілуіміз қажет.
1.4. Ал енді жұмысқа кіріспес бұрын топ ережесін құрастырып алайық. «Топ ережесі». А4 парағын таратады.
Барлығына ортақ ереже құру (ең маңыздысының астын басқа түспен сызамын).

Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын өткен сабақта біз көмекші есімдерді өткен болатынбыз, ендеше қандай көмекші есімдерді білесіңдер? «Сейнквейн» стратегиясы бойынша мына көмекші есіммен сөз тіркес, сөйлем құрасытырыңдар.
Сабақтың тақырыбын анықтау

2. Іске асыру
2.1.Бүгін мен сендерге «Ана тілі» газетін шығарушылардың рөлінде болуды ұсынамын.

2.2.Кез келген газетте өз командасы бар,онда; Бас редактор, тілші, суретші, хатшы, фотограф,терімшісі бар.

3.Білім
«Киіз үй»деген ұғымға түсінік беріңдер (топта жұмыс істеу ережесін еске салу)

Мәлімет жазылған қағазды тарату

Енді өздерің анықтаған «Киіз үй» деген ұғымды постердің ортасына жазу керек.
Қазір тақтадағы таныстырлымды қарап шығыңдар, сосын өз постерлеріңе толықтырулар енгізіңдер

-енді Киіз үй туралы тағы қандай мәлімет білетіндеріңді қосыңдар

Сергіту сәті. Қарап, қимылдарды қайталайды

Ретімен санайды.

Топтағы жұмыс тәртібін құрастырып, оны А4 қағазына жаздырту

Басқа топтар атамаған ережелерді атап өтеді

Күннің көзіне тілектер жазып іледі.

Әр топ жеке топ ережесін құрады.

Көмекші сөзден сөз тіркес, сөйлем құрастырады.

-Күнді және сабақтың тақырыбын жазады.

Өзіне берілген рөлдер бойынша міндеттерін бөліп алады.

Тыңдайды, жазады,талқылайды;өзі, жұпта,топта.
Кім сөйлейтінін шешеді
Берілген ақпаратты оқиды.

-бейнероликті қарап шығады, постерге толықтырулар енгізеді.

Постерлеріне толықтырулар енгізеді.
Постерді қорғауға тобымен шығады
«Бұғының үйі» атты әнді айтады. 2

2
1
2
1
1
1
2
10

5 Бейнеролик
Жұмыс дәптері

Сөздік беріледі

Фломастер,

Ғаламтордан алған мәлімет-
тер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
(өзін-өзі
реттеу)

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

оқытуды басқару және көшбас-
шылық

АТҚ- ны қолдану
Жас ерекшелі-ктеріне сәйкес оқыту

4.Түсіну. Үлестірмелі тапсырмалар беріледі (сөйлемдерді ретімен дұрыс қағазға жапсыру қажет).
• Сағанақтарын бір-біріне байлайды.
• Ең бірінші керегені жаяды.
• Туырлық,үзік, түндік деген киіздерін жабады.
• Бақанның көмегімен шаңырақты көтереді.
• Уықтарды шаншады.
• Уықтарды керегеге байлап, есікті орнатады.

5.Қолдану. Оқулықпен жұмыс істету, жаңа сөздермен танысқаннан соң мәтінді оқып аудару.
Интербелсенді тақтадағы тапсырманы орындайды.

6.Сабақты бекіту үшін; «Блум түймедағы» сұрақтары беріледі:
-Шаңырақ деген не?
-Зергерлік бұйымдар неден жасалады?
-Киіз үйдің төбесі қалай аталады?
Киіз үй неше бөліктен тұрады?
Сақина, сырңа,білезік, алқа бұлар не?
-Киіз үйдің қабырғасы қалай аталады?
-Шаңырақ пен керегені қосатын таяқ қалай аталады?
-«Сықырлауық» деген не?.
7.Үйге тапсырма;
Сөйлемдерді ретімен дұрыс жапсырады.

Көмекші есімдерді қатыстырып, сөйлемдерді толықтырып жазады.

Интербелсенді тақтадағы тапсырманы орындайды.

«Блум түймедағындағы» сұрақтарға жауап береді.

5-6

Оқуды басқару және оқытуды бағалау
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: shakira_sgb (2015-04-28) | Автор: Айдарханова Дидар Ақбайзеновна E
Просмотров: 342 | Комментарии: 4 | Теги: нужно свидетельство о публикации, заранее благодарю | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 0:48 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3901]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru