Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Менің сүйікті пәнім
Күні:
Сынып: 5 сынып (орыс сыныбы)
Пән: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті пәнім
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларға мектепте оқытылатын пәндерден кең көлемде мәлімет беру;
2. Тәрбиелік: Оқушылардың кітапқа, білімге және пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
3. Дамытушылық: Оқушыларға бірнеше пәндер жайлы мәлімет бере отырып қандай да бір пәнге деген қызығушылықтарын дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру;
Сабақтың көрнекілігі: инетрбелсенді тақта, таратпа қағаздар
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сәлемдесу;
Ә) Кезекшімен жұмыс;
Б) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару;
ІІ. Жаңа сабақ
Балалар бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын біз Наурыз, Сәуір, Мамыр топтарына бөлінеміз. Енді әр топқа отырғаннан кейін сол топтың басшысын сайлаңыздар. Сіздердің қатысымдарыңызды мен тақтада тұрған топшаларға өте жақсы орындағаны үшін – бес бұрыш, жақсы орындағаны үшін – төрт бұрыш, ал қанағаттанарлықтай етіп орындағаны үшін – үш бұрышты белгілер қойып отырамын.
1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма 4-тапсырма 5-тапсырма
Наурыз
Сәуір
Мамыр
Ал енді оқушылар сіздер қандай оқу пәндерін білесіздер
Қазақ тілі – казахский язык
Қазақ әдебиеті – казахская литература
Дүниетану – познание мира
Өзін – өзі тану - самопознание
Бейнелеу өнері – изобразительное искусство
еңбекке баулу – трудовое обучение
әдебиеттік оқу – литературное чтение
ағылшын тілі – английский язык
1 – тапсырма. Дәптермен жұмыс
Менің сүйікті пәнім.
Мен бес... нш... сыныпта (учусь). Менің сүйікті п... н... м (...). ... с... б...ғ... (интересно) өтеді. (На уроке) біз дұрыс сөйлеуді, с... здерд... аударуды үйренеміз. Математика сабағында (мы) неше т.. рл... есеп шығарамыз. Бейнелеу өнері сабағында түрлі тақырыпта қ...з...қт... (рисунки) саламыз. Музыка сабағын да біз ж...қс... көреміз. Әдебиет сабағында біз к... птеген ( с поэтами-писателями) танысамыз.
2 – тапсырма. Мұғалім әрбір пәнге қатысты тірек сөздерді оқиды, ал оқушылар сол тірек сөздер негізінде қай пән жасырылғанын табады
Бұл қай сабақ?
1. Мәтіндерді аударамыз, сөздікпен жұмыс істейміз, өлең-тақпақ үйренеміз. (қазақ тілі)
2. Есеп шығарамыз, үшбұрыш пен сызғышты пайдаланамыз. Шеңбер сызамыз. (математика)
3. Бояу, түрлі-түсті қарындаштар әкелеміз, сурет саламыз. (бейнелеу өнері)
4. Жаттығулар жасаймыз, жүгіреміз, секіреміз, доп ойнаймыз. (дене шынықтыру)
5. Қайшы, түрлі-түсті қағаз, желім әкелеміз. (еңбекке баулу)
3 – тапсырма. Мәтінді аудар
Меня зовут – Мурат. Я учусь в пятом классе. В нашем классе казахский язык проходит с первого класса. На каждом уроке я знакомлюсь с новыми словами, казахской традицей и исторей. (Менің есімім - Мұрат. Мен бесінші сыныпта оқимын. Менің сүйікті пәнім – қазақ тілі. Біздің сыныпта қазақ тілі сабағы бірінші сыныптан өткізіледі. Әр сабақта мен жаңа сөздермен, қазақ халқының дәстүрлерімен, тарихымен танысамын)
«Адасқан әріптер» ойыны
Мына адасқан әріптерден пән атауларын тауып, жазыңдар.
Атакимемта -
Тедиәбе -
Ақақз ітлі -
Рысо іліт -
Анығшыл лііт -
Түдиануен -
Азымку –
4-тапсырма. Диалогті аяқта
- Сәлем Арман!
-
- Қалың қалай?
-
- Саған мектепте қандай пәндер ұнайды?
-
- Маған қазақ тілі, орыс тілі, математика пәндері ұнайды
-
- Сау бол ...
5 – тапсырма. Пәндер сөзін септеу, фонетикалық талдау жасау
А.с. пәндер пәндер – 6 әріп, 6 дыбыс
І.с. пәндердің п – дауыссыз, қатаң
Б.с. пәндерге ә – дауысты, жіңішке, езулік, ашық
Т.с. пәндерді н – дауыссыз, үнді
Ж.с. пәндерде д – дауыссыз, ұяң
Ш.с. пәндерден е – дауысты, жіңішке, езулік, ашық
К.с. пәндермен р – дауыссыз, үнді
ІІІ. Сабақты қорытындылау
Сабақты қорытындылау мақсатында төменде берілген сұрақтарды шар ішіне салып қоямын, сол шарды жару арқылы оқушылар ішіндегі парақшаларды алып сұрақтарға жауап береді.
1. Біз бүгін қандай пәндер туралы айттық?
2. Мектепте өтетін қандай пәндерді білесің?
3. Қазақ тілі пәні несімен ерекшеленеді?
4. Сүйікті пәнін ретінде қай пәндерді атай аласың?
ІV. Бағалау
Оқушыларды тапсырма орындау деңгейіне қарай бағалау
V. Үйге тапсырма беру
«Менің сүйікті пәнім» тақырыбында әңгіме жазып келу
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: baymaganbetov94 (2015-05-23) | Автор: Баймаганбетов Руслан Тлепович E
Просмотров: 546 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-03, 2:37 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1473]
Школьный психолог [501]
История [694]
Опыт [471]
Научная кафедра [217]
Воспитание души [216]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [245]
Английский язык [767]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1134]
Химия [373]
Классному руководителю [622]
Биология [577]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1761]
Краеведение [92]
Начальная школа [3902]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [350]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1477]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [514]
Немецкий язык [51]
Технология [279]
Самопознание [377]
Профессиональное образование [100]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [6]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru