Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Жазғы демалыс Сыныбы: 7. Сабақтың тақырыбы: Жазғы демалыс. Туынды сын есімдер Сабақтың мақсаты: Оқушылардың дұрыс сөйлеу,сауатты жазу дағдыларын дамыту, етістік туралы түсінікті кеңейту. Сабақтың міндеті: 1. Мәнерлеп оқуға үйрету. 2. Байланыстырып сөйлеуін дамыту. 3. Ынтымақтастыққа тәрбиелеу Қолданылатын модульдер:«Сын тұрғысынан ойлау», «оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқытуда басқару және көшбасшылық»,«Оқытуда ақпараттық технологияларды пайдалану», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Стратегиялық іс -әрекеттер:Диалогтік оқыту, миға шабуыл,«Болжау» стратегиясы, кері байланыс, «Мағынаны тану» стратегиясы,«Жұптас-ізден-талқыла» стратегиясы , бағалау, Бөлімі Бөлімнің мазмұны Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс -әрекеті Ресурстар Кіріспе Психологиялық ахуал. Ұйымдастыру кезеңі. Тұлғааралық байланысты орнату Оқушылармен амандасып, түгендеу. .Оқушыларды екі қатарға тұрғызып, «Мен жұлдызбын» тренингін өткізу, шағын топтарға бөлу. Спикерлерді оқушылармен ақылдаса отырып, сайлау. Ал ,бүгін біз қандай тақырып б-ша жұмыс істейміз? Оқушылар екі қатарға тұрады.Екі қатардың ортасынан өзіне ұнайтын танымал адамдардың кейіпінде қол бұлғап ,амандасып өтеді. Стикерлер арқылы топқа бөлінеді. Экранға қараймыз. 3 түрлі стикер Түрлі суреттер арқылы тақ.ашу Тұсаукесер мотивация Қызығушылықты ояту -суреттерді көргенде көз алдарыңа не елестеді?(жазғы дема лыс.)тақырып б-ша нені білуіміз керек? «Жазғы» -түбірі ?жаз Зат есімнен сын есім жасауға бола ма екен? Туынды сын есімдер- мен танысу.(оқулықпен ж-с) Сабақтың тақырыбымен мақсатымен танысады. Оқушылар берілген сын есімдермен сөйлемқұрайды.Жұптық жұмыс Флипчарт,маркер интерактивті такта Негізгі бөлім Мағынаны тану «Болжау» стратегиясы бойынша Қолдану,талдау,синтез Сергіту сәті: «австралиялық жаңбыр» Глоссарий: ыстық-жарко демалу-отдыхать әртүрлі-разное керемет – удивительная пора күнгекүю – загорать 1 тапсырма Жаңа сөздерді қолданып «Болжау» стратегиясы бойынша мәтін құрастыру. 2 тапсырм (62 бет,3 тапс.) Мәтінді оқып, бос орынға тиісті сын есімдерді жазу «Мағынаны тану» стратегиясынқолдану. 3-тапсырма «Кім жылдам?» сын есімді тіркесті тәуелдеу-- 4-тапсырма «Жұптас-ізден-талқыла» стратегиясы бойынша «Жазғы демалыс орындары» тақырыбында АКТ қолдана отырып ізденеді. Жаңа сөзерді интербелсенді тақтадан бір рет оқиды да,тақта жабылады. Жазып болған соң тақтаға қарап тексереді. Жаңа сөздерді қолданып, топтағы әр оқушы тақырыпқа байланысты бір сөйлемнен жалғастырып, бүгінгі сабағымыздың мәтінін құрады. Оқушылар өз құрған мәтіндерін , «Жазғы демалыс» мәтінімен салыстырып, сәйкестіктерді іздейді, ұқсастықтарды табады. Жазғы демалысым, өнерлі балалар,көңілді жаз Оқушылар жұптасады, ізденеді, талқылайды Қалам ,дәптер мәтін,сөздік Интербелсенді тақтада Өзін-өзі тексеру. Тексеру парағы Постер ,маркер Қорытынды Ой толғаныс Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Рефлексия Сені Бағалау Үйге тапсырма беру «Бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болдыңыздар?» стратегиясын қолдану. Сапалық/қатыстық сые есімдерді қайта- лау, «Жазғы демалысты қалай жоспарлаймын?» әңгіме құрып келу Оқушы бүгінгі сабақтың соңында қандай сезімде болғанын анықтайды. Бір-бірін бағалау Смайликтер немесе «Табыс ағашы» Бағалау парағы | |
Просмотров: 1487 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|