Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Ақмола облысы Жақсы ауданы Лозовое мектеп-бақшасының мұғалімі Шарипова Динара Госмановна Сабақтың тақырыбы:Ұлттық ойындар. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Ұлттық ойындардың тәрбиелік мәні туралы түсінік беру.Халықтың салт-дәстүрі мен тұрмысы туралы мәліметтер беру. 2.Дамытушылық: Ойындар ойнату арқылы оқушылардың тез ойлау, тез жауап беру қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: батыл,тапқыр болуға тәрбиелеу. Сабақ түрі: нәтиже сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,әңгімелеу Көрнекілік: презентация Сабақтың барысы. Сынып оқушыларын түгендеп тексеріп,назарларын жаңа сабаққа аудару. Психологиялық дайындық. Мақсатымыз- білім алу Міндетіміз- еңбектену Еңбек етіп жұмыла «5» -ке қолды жеткізу. III. Жаңа сабақ: 1 кезең. «Кім жылдам» ойыны Сөздік жұмысы: Требует \ қажет етеді Расширяет кругозор \ ақыл ойын толықтырады Средство воспитания\тәрбие құралы Ценный клад\ асыл қазына Бесценное богатство\ баға жетпес байлық Повалить соперника\қарсыласты жығу Главное условие\ басты шарты На открытой местности\ жазық жерде Борцы\палуандар Терпеливость\ төзімділік Ловкость\ икемділік Скорость\ шапшаңдық Закаляет тело\ денесін ширатады Борьба по\казахски \ қазақша күрес Проиграл \ жеңілді Победил \ жеңіске жетті Перетянул \ тартып алды Два конца\ екі ұшы Провели черту\сызық сыздық 2-кезең. «Сауал-бізден, жауап-сізден» Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Ұлттық ойындардың қандай маңызы бар? Ж:Ұлттық ойындардың үлкен мәні бар. 2.Ұлттық ойындар нені қажет етеді? Ж:Қазақтын ұлттық ойындар ерлікті, батылдықты, тапқырлықты қажет етеді. 3.Ұлттық ойындардың қандай түрлері бар? Ж: бәйге,қазақша күрес, «Арқан тартыс», алтыбақан, қыз куу,асық, теңге алу, «Ақ терек,көк терек», тоғызқумалақ Қазақша күрес қандай ойын? Ж: Қазақша күрес ежелден келе жатқан спорттық ойыны. 4. Қазақтың ұлттық ойыны денені және ақыл ойды не істейді? Ж: Қазақтың ұлттық ойыны денені шанықтырады, ақыл ойын толықтырады. 5.Қазақша күресте палуандар қайда күреседі? Ж: Қазақша күресте палуандар кілем үстінде, жазық жерде күреседі. 6.Күрестің басты шартты қайда? Ж: Күрестің басты шарты қарсыласты жығу. 3-кезең. «Сөйлем құрастыр, тез құрастыр» Берілген сөздермен сөйлемдер кұрастыр. 1.Ойнадық, ойын,ұлттық, «Арқан тартыс» деген, біз, бүгін. 2.Сыздық, сызық, алдымен, жерге. 3. Жеңіске жетті, Айбек, арқанды, алды да, тартып. 4. Жеңілді, сызықтан, кетіп, өтіп, Арман. 5.Бөлінеді, топқа, екі, балалар. 6.Тұрады, ұстасып, балалар,қол. 7.Бар, алаңы, спорт, мектепте, біздің. 8.Тебеміз, коньки, шаңғы, қыста, біз. Музыкалық сергіту сәті. 4-кезең. Жалғауларды дұрыс жалға. \ лар,\лер, \дар, \дер, \тар, \тер\ Мұғалім, ойын, мектеп, терезе, доп, сабақ, бала, палуан, кілем, дәптер,адам, сызық,жер. 5-кезең. Мақалды жалғастыр. а\ Бірлік бар жерде....../тірлік бар./ ә\ Кең болсаң, .... /кем болмайсың/. б\Бірінші байлық ..... /денсаулық/ 6- кезең. «Сиқырлы суреттер не дер екен?» («Ой қозғау») \слайттарға назарларыңыз аударыңдар\ 1. Қазақша күрес 2. «Арқан тартыс» 3. Бәйге 4.Асық 5.Қыз қуу 6.Тоғызқұмалақ Бекіту. Топтастыру әдісі бойынша сабақты бекіту. «Мен не білемін?» (білгендерін топтастыру) Қазақтың ұлттық ойындары Сабақты қорытындылау Қазақтың ұлттық ойындары нені шынықтырады және нені толықтырады? Ұлттық ойындары нені қажет етеді? Сұрақ-жауап әдісі бойынша сабақты қорытындылау. Бағалау парақтарынды жинап алу Үй тапсырмасы: Қайталау. Сабақ аяқалды. Сау болыңыздар. | |
Просмотров: 1324 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|