Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Абдрасилова Айжан Қарағанды қаласы. Ғ.Мұстафин атындағы №83 ЖББОМ қазақ тілі пәнінің мұғалімі жоғары санатты 8 сыныпта берілген «Ұлттық теңге» атты ашық сабақтың жоспары Сабақтың мақсаттары: 1. Білімдік: Тәуелсіз еліміздің ең бірінші айрықша белгісі – теңгемен тереңірек таныстыру. 2. Дамытушылық: Сөздердің мағынасын, қолдану аясын жете білуменен байланысты оқушылардың мүмкіндігін дамыту. 3. Тәрбиелік: Туған жеріне, Отанына сүйіспеншілігін ояту. Сабақтың көрнекілігі: Жұмбақтылық тест, алғашқы теңгелердің үлгілері, мәтін «Ұлттық валюта – теңге», жаңа сөздер, кесте «Дұрыс – бұрыс», бесжолдық өленнің ережесі, «Сиқырлы сандықша» (сұрақтарымен). Сабақтың түрі: Ой қозғау, іздену, мәселені шешу. Сабақтың барысы: 1. Қызығущылықты ояту. Сабақтың тақырыбын анықтау: көрнекілік арқылы болжау. - Жұмбақтылық тест. Шешімін тақтаға жазу. - Ал мына сөздерге қараңдаршы: HSBK, қаржы мекеме, құнды қағаздар, несие беру, ақша жинау, валютамен түрлі операциялар – бұл сөздер қандай ұғыммен байланысты. - Теңгемен. Ендеше сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар, сабақта не туралы сөйлесеміз? - Ұлттық валюта – теңге. - «Теңге» деген сөзге синоним табыңдар. Оқушылар «теңге, тиын, ақша, валюта» т.б. сөздерді айтар. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. 2. Әрекеттік кезені. - Мәтінмен жұмыс. Жаңа сөздермен жұмыс. Мағыналары ұқсас (синоним) сөздерді топтастыру: айрықша - құпия (сын есім), белгі - құрал (зат есім), дербес - тәуелді (сын есім), несие, қаржы, ақша (зат есім). Мағыналары бір біріне қарама - қарсы (антоним): несие беру - ақша жинау. - Мәтінді оқу. Мұғалім үлгі ретінде, содан кейін оқушылар. Тапсырмалар: 1 деңгей: оқу, аудару, сұрақ жазу. 2 деңгей: диалог. 3 деңгей: «Адам өміріндегі ақшаның ролі». Шағын шығарма. Бағалау парағымен таныстыру. - Тапсырманы тексеру, бағалау. - Жоспар құру. 1. Қазақстан Республикасының тәуелсіздік белгілері. 2. Ұлттық валютаның тарихы. 3. Теңгеде салынған суреттер. 4. Теңгенің құпия белгілері. 5. Ұлттық валюта - еліміздің даму көзі. 6. Ақша үнемді сүйеді. - Жоспар бойынша мәтіннің мазмұның айту. -Оқыта үйрету ойыны «Даналық ағаш». Әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Оқущылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Мәтінді тағы бір рет оқып шығу керек. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап толық жауап беруі тиіс. Басқалары сұрақпен жауапты бағалайды. Мұғалім жеңімпазды анықтайды, білгірлерді құттықтайды. (2 нұсқа: «Сиқырлы сандықша» сұраққа толтырылады. Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып жауап береді). Бағалау парағына баға қою. 3. Рефлексия. - Білгілерді анықтадық, енді өзінді - өзің тексер. Ол үшін мынадай кестемен жұмыс атқарымыз «Сөйлемдердің дұрыс - бұрыстығын анықтаңдар» (сабақтың көрнекілігінде). Бағалау. - Бесжолдық өлең. Балалар, қазір суырып - салма ақындық өнеріне үйрене бастаймыз. Бесжолдық өленнің үлгісін, ережесін айту. Сабақтың басындағы жазған синоним, антоним сөздерді пайдалану. Бағалау. Үй тапсырмасы: тақырыптардың біріне шағын шығарма жазу. 1. Егер сенің ақшаң көп болса, не істер едің? 2. Сен ақшаны орынды жұмсай аласың ба? 3. Ақшаны көп табу үшін не істеу керек? Бағалау парақтары бойынша оқушыларға ортақ баға қою. | |
Просмотров: 1082 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|