Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сынып: 8 Б Сабақтың тақырыбы: «Жануарлар әлемі» тақырыбы бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға жануарлар әлемі туралы, олардың тіршілігі,күтімі,олардың адамға пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.Деңгейлердің айырмашылығын түсіндіріп, қызығушылық туғызу. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін туғызу,сауатты сөйлеуге, жазуға үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларға қоршаған орта және жануарлар әлемі туралы тәрбиелік мәні зор әңгімелер айту, аңдарға деген сүйіспеншілік сезімін ояту. Сабақтың түрі: танымдық сабақ. Әдіс-тәсілдер: топтастыру, сұрақ- жауап, дидактикалық ойын әдісі, дәстүрлі жағдаяттық әдіс Көрнекіліктер: мазмұнды суреттер, «жануарлар әлемінде» тұсаукесері Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Амандасу. 2. Оқушыларды түгендеу,сабаққа дайындығын тексеру. -Бүгін аптаның қай күні? -Бір аптада неше күн бар? -Бір жылда қанша мезгіл бар? -Қазір қай жыл мезгілі? - Көктем айлары қандай? - Көктемде қандай өзгерістер болады? 2. Сабақтың мақсатымен таныстыру. 3.Үй жұмысын тексеру.Оқушыларға бірнеше сұрақ қою. * Жер шарындағы ең құрғақ жер қалай аталады? * Сахара шөлі туралы не айтасыңдар? * Әлемдегі ғажайып ағаштар туралы не білесіңдер?Олардың қандай түрлері бар? Үйде жазып әкелген шығармаларын тыңдау. 3. Жаңа сабақ түсіндіру.Жаңа сабақтың тақырыбын айту алдында интербелсенді тақтадан тұсаукесерді тамашалау. «Жануарлар әлемінде» тұсаукесерін көру. Сұрақтарға жауап беру: - Қандай жануарларды көрдік? - Олар қайда тіршілік етеді? - Астанада біз оларды қай жерден көре аламыз? - Қандай жануарларды білеміз? а)Сөздік жұмысы Әлем, ғаламшар - Қолтырауын - Піл - Маймыл - Арыстан - Тиін - Қасқыр - Аю- Керік - Оқушыларға бірнеше сұрақ қою: 1. Жануарлар патшасы (арыстан) 2. Ең үлкен жануар (піл) 3. Бұл жануар Қазақстанда жоқ. Біз оны Африкада, Ніл өзенінде көре аламыз (қолтырауын) 4. Адамға ұқсайды, бірақ адам емес, банандарды жақсы көреді (маймыл) 5. Адамдардан қорықпайды, орманда мекендейді. Бурабайда бар. (тиін) 6. Қыста қатты ұйқыға кетеді, балды жақсы көреді (аю) 7. Ең биік жануар, мойны ұзын (керік) 8. 2010 жылдың символы қай жануар? (жолбарыс) Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын айту,диалог құрастыру. Интербелсенді тақтамен жұмыс. Бейнефильм қарау. Жануарлар санының азаюына адамдардың тигізетін әсері туралы пікір алмасу. Деңгейлік тапсырмалар орындау. ІІІ деңгей ІІ деңгей І деңгей 1. Сөздерді септеңдер:жануар,әлем 2. Берілген сұрақтарға жауап беріңдер: 1.Адамдардың жануарларға тікелей тигізетін әсері қандай? 2.Жанама әсері немен байланысты? 3. Кейбір жануарлардың саны не себепті азайып отыр? Берілген мәтінді үш бөлікке бөліп, әрқайсысына ат қойыңдар.Мәтіннің мазмұнын қысқаша айтып беріңдер. «Жануарлардың санын сақтап, көбейту үшін не істеуіміз керек?» деген сұраққа дәлелді жауап дайындау ( қосымша материал жинастыру). Сергіту сәті: Пантомима көрсету (таратпа қағазда берілген жануардың атын қолданып, сыныпқа қимылмен көрсету) Қасқыр, керік, маймыл, жолбарыс, аю, түлкі, тиін, арыстан, қоян, піл. 4. Үй тапсырмасын беру. Мәтінді мазмұндау, жануар туралы жұмбақ құрастыру. Мысалы: кішкентай аң, түсі ақ, өзі қорқақ. Сәбізді, орамжапырақты жақсы көреді. Ол не? (қоян) 5.Оқушылардың білімін бағалау. | |
Просмотров: 1472 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|