Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақстандағы білім берудің негізгі мақсаттарының бірі-құзырлы жеке тұлғаның дамуын қалыптастыру, ол оқыту үрдесінде инновациялық технологияларды енгізуді талап ете отырып, оқушылардың интелектуальдық іс-әрекетерінің өзіндік дамуына бағытталады. Бұл өзгерiстер оқыту әдiстемесiнде жаңартулар ғана емес, мектептерде жаңа пәндер, ендiруге қажеттiлiк тудырды. Бiздiң ел дамудың демократиялық жолын таңдауына байланысты, бүгiнгi таңда қоғамды шешiм қабылдауға тартудың маңызы арта түстi. Осы бағытта оқушылардың белсендiлiгiн арттыруға мүмкiндiк беретiн әдiстемелiк тәсiлдер и н т е р - а к т и в т i деп аталып жүр. Бұл әдiстердi қолдану сырттай өте жеңiл көрiнгенімен, өзіндік ерекшеліктері мен қиындықтары да бар. Интерактивті оқыту әлеменің 115 мемлекеттерінде тереңде қолданылып, қысқа уақыт ішінде Қазақстанда да өзіндік белсенділігін танытуда. Бұл әдiстердi қазақ тілі мен қазақ әдебиеті сабақтарында қолдану мұғалімдер тарапынан ізденуді талап етеді. Оқу үрдісін қызықты да сапалы жүргізу үшін мұғалімге үнемі пәнді оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін іздеп, өзінің өмірлік тәжірибесіне сүйену арқылы танымдық жаңалық ашуы шығармашылық тапсырмаларды беру негізінде әр түрлі өнімдер жасауы тиіс.Нәтижесінде оқушының дүниетанымы кеңейіп, өзіндік пікірі мен көзқарасы қалыптасуы керек. Интерактив – ағылшынның "өзара әрекет” деген сөзі. Демек, интерактивті оқыту әдістері сапалы білім алудың алғышарттары болып табылатын таным белсенділігі мен ізденіс дербестігін қалыптастырып қана қоймай, ары қарай дамытады. Интерактивті оқыту мұғалімге қажетті ақпаратты игеруге уақытты көбірек бөлуді, бағалауда жаңа, күрделі өлшемдерді қолдануды қажет етеді және оқушылардың танымдық іс -әрекетін басқаруда тәжірибесі аз мұғалімдерге көптеген қиындықтар туғызады. Мұндай іс-әрекеттің негізгі шарты-педагогтың инновациялық потенциалы.Біздің ұжымда 5 жыл ішінде апробация өткен интерактивті әдістерді ұсынамыз. «Идея шеңбері» әдісі Бұл әдістің мақсаты оқушылардың барлығын проблеманы талқылауға қызықтыру. «Идея шеңбері» әдісі келесі кезеңдерден тұрады: - Мұғалім дисскуссиялық сұрақ қояды және оның жеке аспектілерін топтарда талқылануын ұсынады. - Топтарды іріктеу жүзеге асырылады (оқушылардың білім деңгейі мен жекелей психологиялық ерекшеліктері есепке алынады).Проблеманы топта талқылаудың уақыты сызылып қойылады. - Талқылауға кеткен уақыт өткеннен соң, әр топ проблеманы шешудің бір ғана аспектісін ұсынады,талқыланған. - Топтар кезектесіп барлық сұрақтарға жауап береді. - Тақырыпты талқылаған кезде тақтада талқыланған идеялардың тізімі тіркеледі. - Проблеманы шешу бойынша барлық идеялар айтылғаннан кейін жұмыстың қорытындысын шығаруға болады. «Идея шеңбері» әдісі әрекеттесу дағдыларының дамып, ынтымақтастық ұжымның қалыптасуына бағытталған. «Аквариум» әдісі Дидактикалық міндеттерді шешумен қатар «Аквариум» әдісі шағын топтардағы жұмыстарды жетілдіру көмектеседі, коммуникативтік мәдениеттерін қалыптастыра отырып практикалық ойлауларын жетілдіреді.Мұғалім оқушыларды екі-төрт топшаларға біріктіргеннен соң,тапсырмалар және оны орындау мақсатында қажетті ақпарат берілгеннен кейін,топтардың біреуі аудиторияның ортасына отырады (немесе аудиториядағы ортанғы қатардың алдына) және өзінің кішкентей шеңберін жасайды. Бұл топтың оқушылары берліген ұсынылған проблеманы мұғаліммен бірге талқылайды.Тапсырманы орындау үшін топқа қажет: - жағдаят-тапсырманы дауыстап оқулары керек; - дискуссия тәсілін қолдана отырып, оны топта талқылау; - 3-5 минут ішінде жалпы пікірге келу; Барлық қалған оқушылар тек қана тыңдайды,талқылау процесіне араласпайды, бақылайды. «Сатылап талдау» әдісі Бұл әдісті қолданғанда оқушылар мәтіннен өз беттерімен бірнеше сөйлемдерді таңдап алып, сатылап талдауға көшеді. Жалпы алғанда, интерактивті оқытудың басты шарттары қауымдастық пен бәсекелестік болып табылады. | |
Просмотров: 1429 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|