Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сынып: 4 Сабақтың тақырыбы: Жануарлар әлемінде Сабақтың мақсаты: Жан – жануарлар туралы алған мағлұматтарын түрлі әдіс – тәсілдер арқылы қорытындылап, модуль бойынша айтылым, жазылым әрекеттерін тиянақтау. Сабақтың міндеттері: -оқушылардың бірін- бірі оқытуға мүмкіндік жасау; -оқушылардың өз ойын еркін жеткізуге ықпал ету, тапсырмаларының дұрыс орындалуына жағдай жасау; -қоршаған ортаны аялауға, қорғауға, баптауға бағыт – бағдар беру; Сабақтың көрнекілігі: Класстер, жан-жануарлардың суреті, қиындылар,үлестірмелі тапсырмалар, А3 қағаздар, бояулар. Сабақтың түрі: бекіту сабағы Сабақтың әдісі: жеке,жұппен,топпен жұмыс, СТО,АКТ, диалог арқылы оқыту. Пәнаралық байланыс: география, тарих, музыка. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі. - оқушылармен амандасу, оларға жақсы тілек тілей отырып, «Ғажайып қалтаны» оқушыларға ұсыну. Қалтадағы кәмпиттердің түсіне байланысты оқушылар топқа бөлініп отырады. Психиологиялық ахуал. «Орманда» әнін қою. Оқушылар қол ұстасып, көздерін жұмып, өздерін табиғат әлемінде отырғандай сезінеді. Миға шабуыл. - Балалар, сендер қай ортада болдыңдар? - Қандай аңдардың дыбыстарын естідіңдер? - Сендерге орманда ұнады ма? Үй жұмысын тексеру. Үй тапсырмасын тексерудеәр топқа бөлек- бөлек тапсырмалар беріледі. 1-топ: «Керік» мәтініне байланысты 5 сұрақ құрау.Басқа топтарға құрастырған сұрақтарын қою. 2-топ:Топқа берілген сандарды сөйлету.Сол сөйлемдерді оқу, бір сөйлемді тақтаға жазу. 3-топ:Сын есімдерді сөйлету. Сөйлемдерді құрай отыра, оларды мәнерлеп оқу, тақтаға сауатты жазу. Жаңа сабақ. Мұғалім топтарға 5 конверт ұсынады. Конверттегі тапсырмалар түсіндіріледі. Әр топ өздеріне ұнаған конвертті таңдайды. 1-топ:Таңдап алынған мәтін беріледі. Сол мәтінді оқып, алдарында ұсынылған А3 қағазына суретін түсіреді. 2-топ: топқа мәтін беріледі. Мәтінге сай сурет қиындылары беріліп, А3 қағазына түсіру. 3-топ: Топқа сөз тіркестері таратылып беріледі. Сол сөз тіркестерін пайдаланып, А3 қағазына түсіреді.Құралған сөйлемдер оқылып, басқа топтағы оқушылар аударады. Грамматикалық білімдерін тексеру. 1-топ: «Аю» сөзін септеу. 2-топ: «Жануар» сөзін тәуелдеу. 3-топ: «Аңшы» сөзін жіктеу. Рефлексия. Оқушылар сабақтағы көңіл – күйлерін стикерге түсіріп, тақтаға жапсырылады. Бағалау. Формативті бағалау (жұлдызшалар тарату арқылы) Үй тапсырмасы. «Менің сүйікті жануарым» атты ой толғау жазу. | |
Просмотров: 670 | Комментарии: 3 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|