Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: КІМДЕ НЕ БАР? Сабақтың мақсаты: Сөздік қорды байыту, өз заттары, оқу құралдары туралы айтып беруді үйрету. Білімділік міндеті: көптік жалғауларды пысықтау, оларды сөйлемдер ішінде орынды қолдана білуге үйрету. Дамытушылық міндеті: Өткен тақырып бойынша өз ойларын жеткізе білуге, қатесіз жазуға дағдыландыру, Тәрбиелік міндеті: Бір-біріне деген сыйластық қарым- қатынасты дамыта түсу. Адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу. Сабақтың типі: мәселелі сабақ, Сабақтың әдіс – тәсілдері: айтылым, оқылым, тілдесім, жазылым, іздендіру, ойын. Көрнекілігі: суреттер карточкалар, презентация, түрлі -түсті жұлдызшалар (топтарға жауаптары бойынша беріледі) Сабақтың барысы. I Ұйымдастыру кезеңі. 1 Кезекшімен әңгіме 2 Тілге ену, топқа бөлу Сөздерді қазақ тілінде 5 сөзден тізбекпен жалғастырып айтады, белгіленген сөздерде тоқтатылып,сол сөздер бойынша топқа бөлінеді: ДӘПТЕР, ӨРІК, ҚАРЫНДАШ, ПАРТА, КІТАП, ӨШІРГІШ, ҮСТЕЛ, ОҚУЛЫҚ, ЖЕЙДЕ, ҚАЛАМ, ТЕРЕЗЕ, БОР, СЫЗҒЫШ, ҚАЛАМСАУЫТ, КҮНДЕЛІК. II Үй тапсырмасын тексеру. 1 Суреттерді сөйлет: а) «Мектепке», ә) «Базардан» б) «Спорт» - топтар берілген суреттерге диалог құрастырып айтады 2 Сұрақ – жауап Әр топ бір санды таңдап, сұраққа жауап береді Сиқырлы сандар 20 50 80 30 60 90 40 70 100 Оқушылар сандарды таңдап атайды, сол саңға тиісті сұрақты оқиды, бұл жерде «Оқу құралдары», «Жемістер», «Көптік жалғаулар», «10-100 сандар» тақырыптары қайталанады. Мысалы: 20. Жалғау. Көптік жалғауларды ата. (Көптік жалғаулар:-лар,-лер,-тар,-тер,-дар,-дер) 50. Жалғау -дар, -дер жалғаулары бар сөздерді ата (– дар, -дер: оқу құралдары, сәбіздер, қыздар, қаламдар, тб) 80. Жемістер. Мынау не? (Шабдалы) III Жаңа тақырып. 1. Жаңа сөздермен жұмыс: бояу, қылқалам, сурет үйірмесі, маған, саған, керек а) мұғалім қазақша оқиды, оқушылар хормен қайталайды(3реттен) ә) оқушы оқиды оқушылар хормен қайталайды(3реттен) б) сөздердің аудармасын өздері тауып тақтаға, дәптерге жазады: в) сөз тіркестерін, сөйлем айту: 2. Оқылым: 151б. 1тапсырма – Диалогты іштей, сонан соң 1 ТОП рөлмен кезекпен кезек оқиды 2 ТОП рөлмен аударып оқиды 3 ТОП өздері сөйлеседі 3 Тілдесім: а) 151б. 2тапсырма – оқу ә) сұрақтарға жауап беру. Мұғалім оқу құралын көрсетіп «Саған не керек?» деп әр топқа сұрақ қояды б) Оқушылар берілген суреттерге сөйлем құрастырады 4. Іздендіру жұмысы. Суреттегі жемістердің атауын көптік жалғауын қойып айтқызу 5. Жазылым 152б. 5 тапсырма жазбаша орындау 6. Оқылым Оқулықпен жұмыс - 4 тапсырманы мәнерлеп оқу, не туралы екенін айтып беру IV Үйге тапсырма: 152б.4тапсырма - жаттау V Қорытынды: Боряға мектепке не керек? тауып атаңдар Ал сурет үйірмесіне не керек? Керек оқу құралын қалай сұрап аласың? Источник: http://Оқулық Қазақ тілі, 2 сынып, Қайырбекова А. Атамұра-2013 | |
Просмотров: 1504 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|