Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

коучинг
Дәріс – диалог коучингінің жоспары

Дайындаған және өткізген: Абильмажинова Гүлмира Каниевна

Үйренгің келсе үйрет
Үйреткің келсе үйрен
ТАҚЫРЫБЫ Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту технологиясы арқылы оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру.
МАҚСАТЫ Сыни тұрғыдан ойлауды дамытуда педагогтың қызметін ұйымдастыру
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕСІ Мұғалімдер «сын тұрғысынан ойлау» Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік екенін түсінеді; мұғалімдер оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін тиімді тәсілдерді қолдана алады; мұғалімдер топтарда жұмыс істей алады, бұл ұжымда бірлестікті дамытады; сыни ойлаудың басты дағдыларын анықтай біледі, сыни ойлаудың Б.Блум таксономиясы бойынша иерархи-ялық дағдыларын біледі.

ТҮЙІНДІ ИДЕЯ СТО – пайымдау, тұжырым жасау немесе маңызды мәселелерді талқылау және тәжірбиені ой елегінен өткізу.
СТО тәсілдерін тәжірбиеде қолдану - бұл қазіргі білім берудің қажеттілігі.
Блум таксономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен қолданылатын иерархиялық моделі болып табылады. Блум таксономиясы ең төменгі үдерістерден жоғарыға қарай кезең-кезеңмен қозғалуды көздейтін алты кезеңді қамтиды.
РЕССУРСТАР Презентация, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», сыни ойлауды дамытатын тәсілдер.

КОУЧИНГ СЕССИЯНЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ
КОУЧИНГ СЕССИЯНЫҢ ӨТІЛУ КЕЗЕҢДЕРІ УАҚЫТЫ КОУЧТІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ КОУЧИНГ СҰРАҚТАРЫ
Шақыру

Психологиялық ахуал
5 мин

Бір-бірінің бойындағы жақсы қасиеттерін сипаттап беруін сұрайды. Аффективті орта қалыптастырады.

Топқа бөлу
5 мин. Коуч әр қатысушыға сөздер жазылған парақтарды таңдауды ұсынады.
Мұғалімдер топқа сөздерді мағынасына қарай біріктіре отырып топқа бөлінеді.
.
Миға шабуыл

7 мин «5 маймыл» презентациясын көрсету арқылы сыни ойлауға бағыттау. Топпен сыни ойлау арқылы ақылдасып, өз ойларын айтады және әр топ өз ойларын салыстырады.
Топтық жұмыс
«Идея себеті» тәсілі
10 мин Топпен ақылдасып, жауап беріңіздер

1. Сын тұрғысынан ойлау деген не?
2. Сын тұрғысынан ойлаудың қандай әдіс-тәсілдерін білесіңдер?
«сыни ойлау» бойынша әр топта талқыланады, топтар шеңбер бойынша идеялар, әдіс-тәсілдерді, стратегияларды т.б. атайды, алдында айтылғанды қайталамайды ( топ хатшылары идея тізімдерін жасайды және идея себетіне стикер түрінде салады). Сын тұрғысынан ойлау туралы не білесіздер?
Сын тұрғысынан ойлаудың қандай әдіс-тәсілдерін білесіздер?
Ой елегінен өткізу Теориялық материал 15 мин Презентация көрсету арқылы сыни ойлаудың анықтамасын береді, сыни ойлаудың тәсілдерін таныстырады және Блум таксономиясының шығу тарихын айтады

Сұрақтар қояды. Топта көрсетілген презентация талқыланады. Мұғалімдер теориялық материалмен танысады. Постерлерде сұрақтарға жауап береді.

- Кез келген адам сыни ойлай біле ме?
- Мұғалімдер мен оқу-шылардың сыни ойлай білуі үшін қандай қасиеттерін дамыту керек?
Бой жазу 3 мин Сергіту сәті
Топтық жұмыс

Жобаларды қорғау 15 мин

20 мин. Коуч әр топқа сыни ойлаудың бір тәсілінің түсініктемесін береді. Тапсырма : «Тәсілмен танысу, түсіну және осы тәсілді қимылмен көрсету»
Коуч жобалардың белсенді тыңдалуын ұйымдастырады.
Топтарға ертегі атаулары бар үлес-тірмелерді таңдауды ұсынады:
1. «Бауырсақ»
2. «Маша мен аю»
3. «Шалқан»
4. «Қызыл телпек» Мұғалімдер шағын
топтарда тапсырма бойынша : сыни ойлау тәсілі арқылы өз жобаларын қорғауға да-йындалады.
1топ- Б.Блума таксономи-ясы бойынша сұрақтар дайындайды;
2 топ- «Балық сүйегі» диаграммасы;
3 топ- « ББҮ» тәсілі;
4 топ- кластер құрастыра-ды. Өз тәжірбиелеріңізде сыни ойлаудың қандай тәсілдерін қолдандыңыз? Алдағы қызметтеріңізде не қолданар едіңіздер?

-Әріптестеріңіздің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі бойынша бағалаңыздар.


Мұғалімдер постер жасайды және қорғайды.
Рефлексия

Синквейн құрастыру.

10 мин Коуч синквейн құрастырудың ережесімен таныстырады.

«СТО» тақырыбы бойынша синквейн құрастырады.
-Өз тәсілдеріңіз арқылы оқушыларыңыздың уәждерін арттыра алдыңыздар ма?

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ОҚЫТУДА НӘТИЖЕГЕ ЖЕТКЕНДІКТЕРІН ҚАЛАЙ БІЛЕСІЗДЕР? Рефлексия парақтары бойынша. Ұсыныстар жазылған стикерлер А3 қағазына жапсырылады .
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: gulmiraabilmazhinova75 (2015-11-18)
Просмотров: 234 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 10:41 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1475]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1140]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3910]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [281]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru