Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Тарихи таным/ Зат есім
Астана қаласы, «Мирас» халықаралық мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дария Расол

Teacher Grade Subject area
Мұғалім: Дария Расол Сынып: 10 Пән: қазақ тілі

Topic/Unit / Тақырыбы/юнит: Тарихи таным/ Зат есім
Objectives/Мақсаттары:1. Білімділік:зат есім туралы алған білімдерін қайталау, нығайту, тіл дамыту жаттығулары арқылы мәтінмен жұмыс жасауға үйрету;
2.Мәтінмен жұмыс жасауда сөз мағынасын түсіне отырып, оқушыларды өз тарихын, тарихи тұлғаларды білуге, құрметтеуге баулу;
3.Тапсырма орындау барысында Key concept, Global Context , Statement of Inquiry бағыттарына назар аудару , зат есімнің жасалу жолдары туралы ақпараттар арқылы топпен, жұппен жұмыс жасай білу, зерттеу жасап, қорытынды шығару.
Оқушылардан күтілетін нәтиже:
- Зат есім туралы алған білімдерін нығайтады;
-Топпен, жұппен жұмыс жасайды;
-Қазақстан тарихы туралы білімдерін кеңейтіп, репрессия құрбандары туралы мағлұмат алады.
-МУР-дің(халықаралық оқу бағдарламасы) негізгі сұрақтары аясында, пікір алмасады;
-Өз бетінше зерттеу жүргізіп, ой қорыта алады;
-Өзара білімдерін бағалайды.
Мен не істеймін?
-Зат есімдердің жасалу жолдары атты, күрделі зат есім, олардың жалғаулары туралы өткенін еске түсіру, бекіту;
-Топпен, жұппен жұмыс жасауға ықпал ету, ұйымдастыру;
-Тарихы таным тақырыбы аясында Ежелгі Қазақстанның тарихи кезеңінен -Тәуелсіз Қазақстанның тарихына дейінгі кезеңді шолу;
-Key concept, Global Context , Statement of Inquiry пікір алмасу;
-Репрессия құрбандары туралы пікір алмасуға сұрақтар дайындау;
-Өздерінің зерттеу жасаған тақырыптарын тыңдау, баға беру;
-Өзара бағалауда бақылау жасау.
Global Context/Жаһандану және тұрақтылық
Оқушылар ҚР-ның жаһандық кеңістікте алатын орнын,тұрақтылығын, мемлекет тәуелсіздігіне дейінгі біршама тарихи кезеңдерді басынан өткізгендігін түсінеді.
Statement of Inquiry /Тәуелсіз Қазақстанның негізі болатындығын айқындау: тәуелсіз мемлекеттің саяси жағдайы, тарихы, жаһандық кеңістіктегі тұрақтылығы.
Халықаралық бағдарламасы бойынша жүргізілетін жұмыстары Activities & Assessment /Тапсырмалар мен бағалау: Resources
/Қоры
ATL Skills біліктіліктері/
Ұйымдастыру -топпен/жұппен жұмысбасқаны қабылдау.
Қарым-қатынас,
Ойлау, ақпарат беру;
Зерттеу – тарихи құрбандар туралы іздеу.
Басты сұрақ: Оқушылар ҚР жаһандық кеңістікте алатын орнын,
тұрақтылығын, мемлекет тәуелсіздігіне дейінгі тарихи кезеңдерді басынан өткізгендігін түсінеді.

Guiding Question

Қазақ тарихындағы елеулі кезеңдер, олардың тарихтағы орны қандай?

Не білдік?
Нені білеміз?
Нені білгіміз келеді?

ХБ-ның оқушы үлгісін анықтау
Зерделі,ізденімпаз,
ойланғыш,
тәуекелшіл,
ұстамды,
ықыласты,
қамқоршы,
тілтабысқыш.

Ұйымдастыру:
Үй тапсырмасын тексеру.
( Репрессия жылдары құрбан болған өзге ұлт өкілдері туралы өздерінің зерттеулері) оқушылар өз жерттеген материалдарымен бөліседі. Сұрақтар қойылып, жауап беріледі.)
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, қазақ әдебиеті, тарих
Кіріспе сөз: осы юнитте Қазақстанның ежелгі тарихынан бастап-Тәуелсіз Қазақстанға дейінгі кезеңге шолу жасадық. Соның ішінде ерекше назарды «репрессия құрбандарына» арнап отырмыз, өздерің ізденіс жасадыңдар.
Енді осы тарихи кезеңді ескере отырып, грамматикалық тақырып зат есім туралы білімдерімізді тиянақтайық.
1. Мәтін оқылады. Тұрар Рысқұлов туралы
(оқушылар өздері оқиды)
2. Мәтін бойынша сұрақтар дайындап, бір-біріне қояды.
3. Тапсырма : жалпы/жалқы / дара/күрделі
( ережеге тоқталады,мәтіннен өз мысалдарын айтады)
4. Жұптастыру . сөз тіркесінен~ сөйлем
(мәтіннен алынған сөз тіркестерінен –сөйлем құрастырады)
Бекіту: Жылдар сөйлейді.
( тақтада жылдар көрсетіледі, сол жылы болған тарихи оқиғаларды айтады)
Қорыту: 5 жолды өлең жазу.
(«Тарих» және «тәуелсіздік» сөздеріне)

Бағалау:
Арнайы бағалау парақтарын беру.
1. Зерттеген тақырыбы
2. Мәтін бойынша сұрақ
3. Сөз тіркесі+ сөйлем
4. Зат есімге байланысты кесте толтыру
5. 5 жолды өлең
6. Тілді қолдануы

№ Тапсырмалар 1-2 3-4 5-6 7-8
1 Зерттегентақырыбым
2 Мәтінбойыншасұрақ
3 Сөзтіркесі+ сөйлем
4 Зат есімге байланысты кесте толтыру
5 5 жолды өлең

6 Тілді қолдануым
Қорытынды баға/ МУР / KZ/

Т.Артықова ,
А.Жаканбаева
М.Төлеуова
Қазақ тілі оқулығы,

үлестірме қағаздар,

Reflection: - тәуелсіздік алғанға дейін қазақ халқы қандай кезеңдерді бастан өткізді?
-тапсырма орындау барысында қандай қиындықтарға кездестіңдер?
- сен қандай оқушы болдың?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: rasoldariya (2015-12-16) E
Просмотров: 113 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 5:09 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1474]
Школьный психолог [501]
История [695]
Опыт [471]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [217]
Мастер-класс [205]
Семья и школа [173]
Компьютер-бум [247]
Английский язык [770]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1139]
Химия [374]
Классному руководителю [622]
Биология [578]
Думаем, размышляем, спорим [89]
Казахский язык и литература [1762]
Краеведение [92]
Начальная школа [3905]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [353]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [289]
Экология [179]
Дошколенок [1491]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [440]
Мой Казахстан [227]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1154]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [280]
Самопознание [379]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [8]
Педагогические программы [2]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru