Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Teacher/ Grade/ Subject area/ Мұғалім: Дария Расол Сынып: Пән: қазақ тілі Topic/Unit / Тақырыбы/юнит: Сөз өнері - біздің тарихи мұрамыз.Тұрақты тіркестер.(фразеологизмдер). Objectives/Мақсаттары: 1. Білімділік: Фразеологизмдер туралы алған білімдерін тереңдету, барысында өзара қатынас салалары , сөз өнері туралы ақпараттар арқылы қарым-қатынасқа түсе білу. 2. Тәрбиелік: сөз құдіретін терең түсініп, орынды қолдана білуге, шапшаңдыққа, іскерлікке тәрбиелеу 3.Дамытушылық: өз беттерінше салыстыру, қорытынды жасауға үйрету, оқушылардың дағды, таным белсенділігін арттыру. МУР бағдарламасы бойынша жүргізілетін жұмыстары Activities & Assessment /Тапсырмалар мен бағалау: Resources/Қоры ATL біліктіліктері/Skills Бірігіп жұмыс істеу-2Dтоппен жұмыс 2A басқаны қабылдау. Қарым-қатынас-3Aсауатты оқу,3E басқаны ақпараттандыру. Ойлау біліктілігін дамыту- 6A білімдерін қолдана отырып жұмыс жасау. Рефлексия-5A өзін-өзі тану,бағалау 5В ойын аяқтау ӨҚС / AoI Адам жасаушы / HI өз мәселелерін және басқа адамдардың мәселелерін шешу басқа адамдардың шығармашылық ұшқынын жаға білу. Концепция: Significant concept(s) Қазақ халқының әдеби мұралары тәрбиенің бастауы екенін түсінеді. MYP сұрағы unit question Қазақ халқының әдеби мұраларына нелер жатады? Басқарушы сұрақ Guiding Question Не жасай аламыз? Нені жасадық? ХБ оқушы үлгісін анықтау Зерделі,ізденімпаз, ойланғыш,тәуекелшіл, ұстамды, ықыласты,қамқоршы, тілтабысқыш. Reflection/Рефлексия: Ұйымдастыру: Үй тапсырмасын тексеру. І ( «Достық» тақырыбына ойтолғау) С критерийі бойынша Пәнаралық байланыс: орыс тілі, қазақ әдебиеті. Кіріспе сөз . Тұрақты сөз тіркестері дегеніміз не?еске түсіреді.(грек)Сөйлем мүшесіне талданғанда тұрақты тіркесті қалай талдаймыз?Тұрақты тіркестердің құрамындағы сөздер жеке-жеке мағына бере ме? І. Қызығушылықты ояту. А) Сәйкестендіру 1)Қас пен көздің арасында-….. батыр 2)Ер жүрек-…… лезде, тез, жылдам 3)Тайға таңба басқандай-…. ерінді 4)Мойны жар бермеді-…. анық 5)Бармағын тістеу-… жолы болу 6)Тасы өрге домалау-.. момын 7)Қой аузынан шөп алмас-.. өкіну А/В критериі бойынша бағалау ІІ. Мағынаны ажырату (20 минут) Сурет бойынша жұмыс ойын: «Кім көп біледі?»Адамның портреті ілінеді. Адамның дене мүшесіне қарай тілімізде қалыптасқан тіркестерді айту. ІІІ.Үлестірме қағаздармен жұмыс.Тұрақты тіркестің мағынасын ашу. (орыс тіліндегі мағынасын сұрау, салыстыру) ІІІ деңгей 1.шаш ал десе бас алған. 2.төбе шашы тік тұрды. 3.мұрнын шүйірді. 4.отқа май құю. 5.жегені желкесінен шықты. 6.екі қошқардың басы бір табаққа сыймады. 7.ай қарап жүрсің бе?т.б А\В критерийлері ІҮ.Қорытындылау:сөйлемнен тұрақты тұрақты тіркестерді тауып түсінгенін айту. Мысалы: 1.Баласын күткен анасы жанын қоярға жер таппады. 2.Ана- қасиетті де ,қадірлі ұғым.Кез-келген ана баласының жақсылығы үшін түн ұйқысын төрт бөледі. 3.Сабаққа дайын болмаған Аслан кірерге тесік таппады. 4.Оқуға түскен Ақтолқынға қанат пайда болды. 5.Ерлан ағайдың қолы ашық екен.Жетім балалар үйіне ақшалай көмек көрсетті. 6.Жігітке құрғақ уәде беру жараспайды. 7.Сайыста жеңіс те ,жеңіліс те болады.Бұл адам өміріне сабақ болады. Бағалау: Арнайы бағалау парақтарын беру. 1. Ойы,тұр.тіркестің дұрыс қолданылуы 2. Оқушы белсенділігі 3. Қазақша сөйлеу,сөйлемнің дұрыстығы 4. Сұрақтарға жауап, топтық жұмыс -қазақ халқының әдеби мұраларына нелер жатады? -тапсырма орындау барысында қандай қиындықтарға кездестіңдер? -тұрақты тіркестер қазақ халқының әдеби мұрасына жата ма? Т.Артықова , А.Жаканбаева, М.Төлеуова Қазақ тілі оқулығы, 96-бет ІІІ деңгей үлестірме қағаздар, тұрақты тіркестер жазылған плакат, жапсырмалы адам бейнесі Reflection/Рефлексия: -қазақ халқының әдеби мұраларына нелер жатады? -тапсырма орындау барысында қандай қиындықтарға кездестіңдер? -тұрақты тіркестер қазақ халқының әдеби мұрасына жата ма,жатса несімен? | |
Просмотров: 906 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|