Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ұн тағамдары
Сабақтың тақырыбы: Ұн тағамдары
Оқыту мақсаты: «Ұн тағамдары» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын жаңа сөздермен толықтыра отырып, сөздерді тілдесуде қолдануға қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу.Топтағы жұмыс арқылы топтағы қарым-қатынасты көрсету.
Оқушы:
А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажыратып, сөз тіркестерін құрастыра аламын.
В. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында шағын диалогқа шыға аламын.
С. Тақырып бойынша шағын әңгіме құрастыра аламын.
Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Модуль
Ұйымдастыру кезеңі
Жаңа тақырыпқа шығу 2 мин.
Шаттық шеңбері
1топ. Бауырсақ тобы
2 топ. Таба нан тобы
3топ. Қаттама тобы флипчарт 1. Амандасады.
2.Психологиялық дайындық
Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады.
Біз сіздермен осындай ойын ойнаймыз. Мұғалім ойынның шартын түсіндіріп көрсетеді.
Балалар, кімде Бауырсақ суреті - 1 топ, Таба нан суреті – 2 топ Қаттама суреті – 3 топ.
1.Амандасады
Сабаққа дайындықтарын көрсетеді.
2.Оқушылар шеңбер құрып орындықтарға отырады. Сиқырлы қоржыннан суреттерді алады. Әр оқушы суретте не бейнелегенін айтады. Жүргізуші нан тағамдарын атағанда оқушылар орындарымен ауысады.
Суреттерді атайды.
Топ мүшелерін тағайындайды. Әр оқушы өз міндетін атқарады.
Топта жұмыс істеу ережесін еске түсіреді.
Басбармақ Вербальды бағалау.
Шапалақ соғу
Білу
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
5 мин Интербелсенді
«Ұшақ» әдісі Ұн тағамдары.
Ұн тағамдарына бауырсақ, қаттама, мыжыма, салма, шелпек, таба нан жатады. Ұн тағамдары дүкенде және базарда сатылады. Ұннан көп тағамдар әзірленеді. Ас атасы-нан. Нанды жерге тастамайды, үстінен аттамайды. Мұғалім мәтін ұсынады, оқушыларға тапсырманы түсіндіреді. Мәтіннен таныс емес сөздерді сызады. Оқушылар мәтінді мұқият оқып шығып, жаңа сөздерді қарындашпен сызады.
Сөздік жұмысын жасайды.
Әр топ өз жауаптарын қорғайды. Суреттердің орнына атауын жазады. Оқушылар сөйлеген соң, дұрыс жауаптарын сиқырлы сия арқылы тексереді. Критериалды бағалау парағы беріледі.
Түсіну
Мағынаны тану
10 мин «Үш шындық, бір жалған»
Сұрақтар интербелсенді тақтада «Үш шындық, бір жалған» стратегясын оқушыларға ұсынады. Мәтінді оқушылардан қайтарып беруі сұрайды.
І топ
1.Ұн тағамдары дүкенде және базарда сатылады.
2. Ұннан дәмді бауырсақ әзірленеді.
3.Ұн тағамдарына нан, ет, қазы жатады.
4.Ұннан көп тағамдар әзірленеді.
ІІ топ
1. Ұннан көп тағамдар әзірленеді.
2. Ұн тағамдарына мыжыма, таба нан, шелпек жатады.
3. Ұн тағамдары балабақшада сатылады.
4. Нанды жерге тастамайды, үстінен аттамайды.
ІІІ топ
1. Ас атасы-нан
2. Бүгін түсте. Сорпамен таба нан жедім.
3. Ұн тағамдарына бауырсақ, қуырдақ, мыжыма, таба нан жатады.
4.Еттен әртүрлі тағам әзірлеуге болады. Топтан бір оқушы шығып қандай құлыпты ашыун таңдап сұраққа жауап береді.
1дұрыс жауап-1фишка
Эксперт тобы
Қолдану 7мин
Флипчарт «Септіктер ілік, барыс»
Қиындықты түсінбеушілікті анықтап, көмек көрсету, балаларды бақылауды жүргізу және қорытынды шығаруға жетелеу.
Ұн тағамдарын ілік, барыс септікте жазыңдар сөздерді теріп жазыңдар. Оқушылар постер құрастырады, тақтадағы қажет сын есімдерді қолданады.
Жұпта жұмыс
1дұрыс жауап-1фишка
Интерактивті тақта Сергіту сәті. Флешмоб. Билейді
Талдау 5 мин
Әр топтан бір оқушы шығып, тапсырманы орындайды, өз жауаптарын дәлелдейді. Екі жұлдыз, бір тілек.
Синтез 14мин Флипчарт
«Х-0» әдісі.
1.Ұлттық тағамдардың негізгі неше түрі бар? Ата.
2. Ет тағамдарын ата.
3. Шұжық туралы 3-4сөйлем құрастыр.
4. «Нан» сөзін Атау, Ілік,Барыс сепікте септе.
5.Берілген сөздермен сөз тіркестері мен сөйлем құрастыр. Сүт,қуырдақ,бауырсақ.
6. Қымыз туралы 3-4 сөйлем құрастыр.
7.Ұлтық тағамдар туралы диалог құрастыр.
8. Сүт тағамдарын ата.
9. Суретте не артық? Дәлелде. Әр топтан 1оқушы шығып бір № таңдап, тапырмасын оқиды, жауап береді. 1дұрыс жауап-1фишка
Бағалау 4 мин Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Тақырып бойынша 5 саусаққа сабақта алған әсерін жазуын сұрайды.
тақырып бойынша саусақтарына өз пікірлерін жазуға тырысады.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: aidanka10 (2015-12-24) | Автор: Дарабаева Алмагуль E
Просмотров: 214 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 7:29 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1476]
Школьный психолог [501]
История [696]
Опыт [473]
Научная кафедра [216]
Воспитание души [219]
Мастер-класс [206]
Семья и школа [174]
Компьютер-бум [248]
Английский язык [771]
Великие открытия [17]
Университет здоровья [127]
Математика [1142]
Химия [375]
Классному руководителю [626]
Биология [579]
Думаем, размышляем, спорим [92]
Казахский язык и литература [1763]
Краеведение [92]
Начальная школа [3913]
Беседы у самовара [15]
Мировая художественная культура [38]
Новые технологии в обучении [355]
Сельская школа [70]
Профильное обучение [68]
Демократизация и школа [23]
Физика [290]
Экология [180]
Дошколенок [1492]
Особые дети [271]
Общество семи муз [56]
Школа и искусство
Уроки музыки [612]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [441]
Мой Казахстан [228]
Школьный театр [66]
Внеклассные мероприятия [1158]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [72]
ИЗО и черчение [212]
Физическая культура [517]
Немецкий язык [51]
Технология [282]
Самопознание [381]
Профессиональное образование [101]
Школьная библиотека [73]
Летний лагерь [13]
Дополнительное образование [12]
Педагогические программы [4]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru