Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі. 9 «А» сынып Сабақтың тақырыбы Көркем әдебиет стилі Сабақтың мақсаты Көркем әдебиет стиліне тән ерекшеліктермен танысу, оны мәтіннен ажырата білу, бейәдеби элементтердің қолдану мақсатын түсіну Болжамданған нәтиже Көркем әдебиет стилінің ерекшеліктерімен танысады, оны басқа мәтіндерден ажырата алады, бейәдеби элементтердің жұмсалуын түсіндіре алады Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті ұйымдастыру Бағалау Ресурстар Ұйымдастыру 5 мин 1. Психологиялық тренинг: «Қызықты оркестр» 2. Оқушылардың көңіл-күйлерімен танысу 3. Шығарма кейіпкерлерін таңдата отырып екі топқа бөлу 1. Тренингке қатысады. 2. Көңіл-күйлерін білдіреді. 3. Топқа бөлінеді. Топ ережесін құрастырады. Топқа бөліну Үй тапсыр-масын сұрау 5 мин Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойып, оқушылардың білімін анықтайды. Оқушылар білімдерін жаңғыртып сұрақтарға жауап береді, бірін-бірі толықтырады, ой бөліседі. «Шындық детекторы» ойыны Шапалақ соғу Сұрақтар жазылған карточкалар Жаңа сабақ Қызығушылық-ты ояту: 5 мин Жаңа сабаққа жетелеу үшін слайд көрсетеді: 1. «Менің атым Қожа» 2. «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» 3. «Көксерек» Сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтауға бағыттайды Оқушылар сабақтың тақырыбын топта ақылдасып анықтайды, мақсат қояды да ойларымен бөліседі Топтық жұмыс, сыни ойлау. слайд Болжам жасау: 10 мин Әр топқа көркем әдебиеттің тілі жайлы ойланып, постерде көрсету тапсырылады Әр топ өздерінің болжамдауы бойынша және базалық білімдеріне сүйеніп постер салады. Әр топ өз жауаптарын қорғайды. Оқулықтағы материалмен салыстырады. Топтық жұмыс екі жұлдыз – бір тілек Постер, түсті маркер, түсті қағаздар т.б. Мағынаны тану: 10 мин Оқушыларға деңгейлік тапсырмаларды ұсынады: І деңгей – көркем шығарма жазу ІІ деңгей - өлеңді қара сөзге айналдыру ІІІ деңгей – ауыз екі сөйлеу мәтінін көркем әдеби мәтіннен ажырату Оқушылар мүмкіндігіне сай тапсырманы таңдайды да орындайды Жеке жұмыс Бірін-бірі бағалау Тапсырмалар карточкасы Ой-толғаныс: 5 мин Венн диаграммасы бойынша ауызекі сөйлеу стилі мен көркем әдебиет стилін салыстыруды тапсырады Оқушылар пікірлеседі, ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтайды Ұжымдық жұмыс флипчарт Бағалау : 2 мин Бағалау қорытындысын шығарады Оқушылар бағалау парағын толтыру арқылы қорытындылайды. Өзін-өзі және бірін-бірі бағалау Бағалау парағы Үйге тапсырма: 1 мин «Әдеби тілге жатпайтын бейәдеби элементтер» туралы ақпарат іздеу Оқушылар тапсырмаларды жазып алады. Кері байланыс 2 мин «Жамбы ату» тәсілі бойынша рефлексия | |
Просмотров: 1766 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|